Pimpelipom

SusannaHelen

Hei tyttöset, mitä kuuluu?
Jos kiinnostaa keskustella sukkiksista ja muusta ihanasta niin vastatkaa...

13

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SusannaHelen

Ei kun olen uusi täällä ja kiinnostunut kaikista, jotka on kiinnostu naistenvaatteista. Kirjotelkaa rohkeesti ja kyselkää...

• Rohkeasti

Tere !

• ihmeen

keskustelua sukkahousuista on?

• Sukkahousu tyttö

Sukkahousuissa on sitä jotakin mitä tyttö kaipaa
      Hellää kosketusta ja ihanaa puristusta.
      Sukkahousuissa tunnen olevani nainen.

• "hannele"

väkisinkin lenkkeiltyä kun laittaa pikkarit rintsikat ja sukkikset ja ei ku baanalle. Tosin sen verta löysät colitsit ettei näy eikä rintsikoihin täytettä. Sisällä sitte ovi kii ja viintä meikkiä peruukkia ja pitkä hame...muuten kyllä hetero mies mutta pikku yksityinen nautinto.....

• vsadvsadvs

Toisille nautinto, toisille pelkkää itsenä olemista, ilman sen ihmeempiä "nautintoja". Toki nautintoa voi saada myös siitä, että voi ilmaista oikeaa sisintään edes joskus, mutta tämä nautinto lienee hieman erityyppistä.

On ne immeiset erilaisia.

• Glamour 2

Sukkikset ovat rumia ja epänaisellisia, mutta ehkä käytännöllisiä. Itse tyttösenä en niitä halua käyttää, kokoaika naisille niillä on ehkä paikkansa. Pitkät päällyshousut ovat myös vaatekappale joita en liitä ihaniin tyttöily varusteisiin. Ja miksi muuten naisten asusteet ovat kauniimpia kuin miesten. Enpä tiedä. Esimerkiksi alushepenissä on monenlaista ihanaa yksityiskohtaa, pitsiä, kukkasia, solmukkeita ja muuta.

• ururhgurwuw

"Sukkikset ovat rumia ja epänaisellisia, mutta ehkä käytännöllisiä."

Ehkäpä jotkin yhdenkoon halpissukkikset voivat ollakin rumia, mutta kyllä vaihtoehtoja löytyy valtavasti. On pitsiä, kuvioita ja paljon värejä. Ainakin viime viikonloppuna oopperaan juhlamekon ohella pukemani kiiltäväpintaiset sukkikset olivat tyylikkäät. Mutta onhan naisille jo tolkutettu kauan että sukkikset ovat kauheat ja aika iso osa niin luuleekin. Jumpassa näkee kuinka moni nainen pitää kamalia "välihousuja" ja nilkkasukkia, itse suorastaan inhoan niitä.

• huhuhuhuuuhuuhuhuuh
        ururhgurwuw kirjoitti:

"Sukkikset ovat rumia ja epänaisellisia, mutta ehkä käytännöllisiä."

Ehkäpä jotkin yhdenkoon halpissukkikset voivat ollakin rumia, mutta kyllä vaihtoehtoja löytyy valtavasti. On pitsiä, kuvioita ja paljon värejä. Ainakin viime viikonloppuna oopperaan juhlamekon ohella pukemani kiiltäväpintaiset sukkikset olivat tyylikkäät. Mutta onhan naisille jo tolkutettu kauan että sukkikset ovat kauheat ja aika iso osa niin luuleekin. Jumpassa näkee kuinka moni nainen pitää kamalia "välihousuja" ja nilkkasukkia, itse suorastaan inhoan niitä.

"Jumpassa näkee kuinka moni nainen pitää kamalia "välihousuja" ja nilkkasukkia, itse suorastaan inhoan niitä."

Siis tarkoitat jumppatrikoita, nehän on juuri sinne tarkoitettu, sukkahousuissako sun mielestä pitäis jumpassa olla? Oot sä kyllä aika pimee, ai niin mut sähän et ollutkaan nainen...

• ururhgurwuw
        huhuhuhuuuhuuhuhuuh kirjoitti:

"Jumpassa näkee kuinka moni nainen pitää kamalia "välihousuja" ja nilkkasukkia, itse suorastaan inhoan niitä."

Siis tarkoitat jumppatrikoita, nehän on juuri sinne tarkoitettu, sukkahousuissako sun mielestä pitäis jumpassa olla? Oot sä kyllä aika pimee, ai niin mut sähän et ollutkaan nainen...

sieltä käyttövaatteiden alta paljastuu ne "välihousut", jotka sitten riisutaan ja vaihdetaan jumppatrikoisiin. Niin minäkin vaihdan sukkahousut jumppatrikoisiin ennen jumpan aloitusta. Ja olen nainen.

• SusannaHelen

Miten niin epänaiselliset?
        Miehekkäätkö????
        Sukkahousut... tai okei joskus stay-upit on koko tyylikkään kokonaisuuden lähtökohta.
        Ne vain pitää osata valita oikein.

kukkaisterveisin Susanna!

• Nimetön

mul on kuuma olo, jalassa stringit ja saumasukat...

• SusannaHelen

kuuma kiihkosta vai muuten vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe