Finnmatkojen

äkkilähtöjä

Hei! Onkos kenelläkään kokemusta Finnmatkojen äkkilähdöistä Canarialle? Millainen hotelli on sattunut tulemaan? Kiitos etukäteen tiedoistanne!

11

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja matkoja

sillä ei äkkilähdöt poikkea normaalilähdöistä kuin että ne on peruutuspaikkoja ja ihan samoja matkoja muuten. Hinta yleensä edullinen juuri tämän takia ja usempi kuin 2 harvoin pääsee samaan hotelliin.Siis hotellit niitä samoja kuin muillakin mutta äkkilähdöillä saadaan kone täyteen.

• paljon pyydetty

Suomessa niin sovitaan että Canaria on ihan vain Kanaria kun ei Suomikaan ole Finland.

• sivustaseuraaja

eli hotellia ei määritelty

• alkup.
        sivustaseuraaja kirjoitti:

eli hotellia ei määritelty

Juu, siis Finnmatkojen sivuilla esim. äkkilähdöissä jossain on hotelli jo nähtävillä, mutta sitten vaan lukee kanaria äkkilähtö! Olen ollut monella kymmenellä matkalla ja kaikissa on ollut jo hotellinimi eli itse sen valkannut, mutta nyt kiinnostaa, josko joskus lähtis äkkilähdöille, kun ei aina saa haluamaansa hotellia! Siis siksi kyselen!

• pikaisesti
        alkup. kirjoitti:

Juu, siis Finnmatkojen sivuilla esim. äkkilähdöissä jossain on hotelli jo nähtävillä, mutta sitten vaan lukee kanaria äkkilähtö! Olen ollut monella kymmenellä matkalla ja kaikissa on ollut jo hotellinimi eli itse sen valkannut, mutta nyt kiinnostaa, josko joskus lähtis äkkilähdöille, kun ei aina saa haluamaansa hotellia! Siis siksi kyselen!

Voit valita joko määritellyn hotellin taikka määrittelemättömän majapaikan, joka on se kuuluisa jokeri.

Eikä ne äkkilähdöt välttämättä ole peruutuspaikkoja, todennäköisesti myymättä jääneitä matkoja,joita sitten dumpataan edulliseen hintaan.

Tehtiin elämämme ensimmäinen halpamatka nyt keväällä Kanarialle, enkä keksi mitään moittimista.

• takuu juttu
        pikaisesti kirjoitti:

Voit valita joko määritellyn hotellin taikka määrittelemättömän majapaikan, joka on se kuuluisa jokeri.

Eikä ne äkkilähdöt välttämättä ole peruutuspaikkoja, todennäköisesti myymättä jääneitä matkoja,joita sitten dumpataan edulliseen hintaan.

Tehtiin elämämme ensimmäinen halpamatka nyt keväällä Kanarialle, enkä keksi mitään moittimista.

niitä molempia sillä kuka nyt Kanarialle edes lähtee normaalihinnalla, en minä ainakaan kun 850 euron matkan saa viikkoa ennen lähtöä 400 eurolla.

• suomalaisille

Aivan, määki olin Vinmatkojen matkalla ja kaveri meni Jääreporin matkalle. Suamalaiset matkustaa kaikki Kanarialle. Missä muuten ne Ruattalaiset käy? Reikassa varmaan.

• annettu

Kanaria tarkoittaa koko saariryhmää, kohdetta
        siis saarta ei ole nimetty. Canaria taas tarkoittaa Gran Canariaa l. yhtä saarista.

• mielestäni
        suomalaisille kirjoitti:

Aivan, määki olin Vinmatkojen matkalla ja kaveri meni Jääreporin matkalle. Suamalaiset matkustaa kaikki Kanarialle. Missä muuten ne Ruattalaiset käy? Reikassa varmaan.

Ruåttalaiset menee thaimasee, ne pääsee sinne samalla hinnalla kun me finskit kanarialle, oikeesti, meillä maksetaan matkoista järkyttäviä sikahintoja

Brittien Tallinna = Kanaria, jokaisella varaa matkustaa, vähän niinkuin meillä muutamalla kympillä tallinnaa

Saksalaiset, vannoutuneita nudisteja, pakettimatkalaisia, hotellis on oltava vähintään puolihoito

Ja apua, kuinka venäläiset on nyt alkanu löytämään saaret ja ainaskii inglesis niit ei ennen ollu,,mä olen aina nauttinut epsanjan tuoksusta(halpa pesuaine,lika ja homehtuneet ruan jätteet helteessä :O)))))))))),, hapankaali ei sovi tähän yhdistelmään

• tekila

Suoritin helmikuussa 2007 ensimmäisen "kaukolomani" (sitä ennen käyny siis vaa naapurimais) Gran Canarialle, äkkilähtönä.

Kovasti jännitettiin että mihin kaupunkiin päästään, ei ollut ees oikeen vihiä että millasia mitkäkin paikat gran canarialla on, no kohteessa selvis että päästiin Inglesiin, voiko paremmin käyä nuorelle kaksikolle! iltaelämää..baila baila..
      Hotelli oli sellanen vaatimaton, ihan läheltä ostoskeskus Yumboa, tyytyväisiä oltiin.

Saatiin olla samassa hotellissa koko viikko. Nyt jälkeenpäin en ehkä ihan ensimmäisenä vaihtoehtona valitsisi äkkilähtöä gran canarialle, koska en tod haluaisi koko viikoksi johki bahia feliziin :D!!

• Menossa kovasti!

Niin, mikä oli hotellinne Inglesissä? Kerro plussia ja miinuksia paikasta. Nettisivut?
        Olen menossa syksyllä -08 paikkaan, vaan mihin kämppään:) Olen jo melkein päätynyt yhteen, mutta ainahan sitä vielä voi muuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5153
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3765
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2719
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1298
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      281
      1267
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1029
    Aihe