Vanhat viisaudet kumoon

vappukapina

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville :-/

Tuntuu että nykyisin on toisinpäin.

19

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      kunhan on hienot viikset.

      • k/k

        käytätkö viiksivahaa?


      • S/S
        k/k kirjoitti:

        käytätkö viiksivahaa?

        Kevät soreimmillaan ja Helsingissä asuva maailman viisain mies nuokkuu päivästä toiseen tuntikausia tietokoneen äärellä? Ja samaa pashaa jauhaen?
        Eikö ole viisauden lähteellä parempaa tekemisä?
        Onko viikset sitä tasoa, ettei kehtaa ulos mennä?


      • HTZA
        k/k kirjoitti:

        käytätkö viiksivahaa?

        Luonto on ne muotoillut, kauniit viikset kauniisiin kasvonpiirteisiin.
        Samalla lailla on käynyt narunryppyjenkin kanssa, menevät samaan suuntaan kun, johtaja tyyppiset, teräksen harmaat, hopeiset, ohimohiukset.


      • HTZA
        S/S kirjoitti:

        Kevät soreimmillaan ja Helsingissä asuva maailman viisain mies nuokkuu päivästä toiseen tuntikausia tietokoneen äärellä? Ja samaa pashaa jauhaen?
        Eikö ole viisauden lähteellä parempaa tekemisä?
        Onko viikset sitä tasoa, ettei kehtaa ulos mennä?

        ne ajat jolloin olen paikalla.
        Ja vertaa.
        Ja mitä pashaa? Miksi niihin sitten joku vastaa?
        Aika monikin...


      • k/k
        HTZA kirjoitti:

        Luonto on ne muotoillut, kauniit viikset kauniisiin kasvonpiirteisiin.
        Samalla lailla on käynyt narunryppyjenkin kanssa, menevät samaan suuntaan kun, johtaja tyyppiset, teräksen harmaat, hopeiset, ohimohiukset.

        ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.


      • HTZA
        k/k kirjoitti:

        ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.

        se on.
        Arvata sopii sitten mistä ne ovat tulleet.
        Olen sen verran nuori, tällä palstalla, että jokunen on ollut jo aikaisemminkin.


      • k/K
        HTZA kirjoitti:

        se on.
        Arvata sopii sitten mistä ne ovat tulleet.
        Olen sen verran nuori, tällä palstalla, että jokunen on ollut jo aikaisemminkin.

        kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
        Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat.


      • niistä on oikein kilipailu ...

      • ja luulee
        k/k kirjoitti:

        ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.

        olevansa hauskakin mies.


      • Heikunkeikku
        k/K kirjoitti:

        kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
        Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat.

        ...että sekaannun tähän teidän keskusteluun.
        Toi NARURYPPY vaan rupes naurattaan.
        Toivottavasti kova, äänekäs nauruni ei häiritse :D

        Nyt jos koskaan saan ainaskin 10 uutta narua, eiku ryppyä :DD


      • k/k
        Heikunkeikku kirjoitti:

        ...että sekaannun tähän teidän keskusteluun.
        Toi NARURYPPY vaan rupes naurattaan.
        Toivottavasti kova, äänekäs nauruni ei häiritse :D

        Nyt jos koskaan saan ainaskin 10 uutta narua, eiku ryppyä :DD

        keskustelut on jokaisen keskusteluja,sekaan vaan.
        On se niin kuin luin,vaik ensin silmiäni epäilin.


      • HTZA
        k/K kirjoitti:

        kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
        Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat.

        tuntureilla vain kesäaikaan.
        Inhoan suksia ja kylmää.


      • HTZA

    • miehille must. Mutta miksi ihmeessä vanhemmille naisille pukkaa leukaperiin kankeita karvoja...viisaus siinä juuriaan levittää vissiin.

      • sinunkin

        et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.


      • sinunkin kirjoitti:

        et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.

        kommentistasi. Mikäs sinun mieltäsi painaa, kun noin aggressiivisella tuulella olet. Otahan ensi kerralla huumori mukaan niin meillä kaikilla on kivampaa


      • sinunkin kirjoitti:

        et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.

        kun alat minun tai kenenkään muunkaan taipumuksia arvailemaan. Voit vielä hämmästyä, mikä onkaan totuus


      • täti puskasta
        sinunkin kirjoitti:

        et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.

        ei ni kummastakaan päästä, just tarkistin.
        Kumpaseenki pörröön sais vaikka permanentin.
        Sulat siis tallella on. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe