Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville :-/
Tuntuu että nykyisin on toisinpäin.
Vanhat viisaudet kumoon
19
781
Vastaukset
- HTZA
kunhan on hienot viikset.
- k/k
käytätkö viiksivahaa?
- S/S
k/k kirjoitti:
käytätkö viiksivahaa?
Kevät soreimmillaan ja Helsingissä asuva maailman viisain mies nuokkuu päivästä toiseen tuntikausia tietokoneen äärellä? Ja samaa pashaa jauhaen?
Eikö ole viisauden lähteellä parempaa tekemisä?
Onko viikset sitä tasoa, ettei kehtaa ulos mennä? - HTZA
k/k kirjoitti:
käytätkö viiksivahaa?
Luonto on ne muotoillut, kauniit viikset kauniisiin kasvonpiirteisiin.
Samalla lailla on käynyt narunryppyjenkin kanssa, menevät samaan suuntaan kun, johtaja tyyppiset, teräksen harmaat, hopeiset, ohimohiukset. - HTZA
S/S kirjoitti:
Kevät soreimmillaan ja Helsingissä asuva maailman viisain mies nuokkuu päivästä toiseen tuntikausia tietokoneen äärellä? Ja samaa pashaa jauhaen?
Eikö ole viisauden lähteellä parempaa tekemisä?
Onko viikset sitä tasoa, ettei kehtaa ulos mennä?ne ajat jolloin olen paikalla.
Ja vertaa.
Ja mitä pashaa? Miksi niihin sitten joku vastaa?
Aika monikin... - k/k
HTZA kirjoitti:
Luonto on ne muotoillut, kauniit viikset kauniisiin kasvonpiirteisiin.
Samalla lailla on käynyt narunryppyjenkin kanssa, menevät samaan suuntaan kun, johtaja tyyppiset, teräksen harmaat, hopeiset, ohimohiukset.ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.
- HTZA
k/k kirjoitti:
ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.
se on.
Arvata sopii sitten mistä ne ovat tulleet.
Olen sen verran nuori, tällä palstalla, että jokunen on ollut jo aikaisemminkin. - k/K
HTZA kirjoitti:
se on.
Arvata sopii sitten mistä ne ovat tulleet.
Olen sen verran nuori, tällä palstalla, että jokunen on ollut jo aikaisemminkin.kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat. - ja luulee
k/k kirjoitti:
ilmeisesti tarkoitit,onhan se uskottava kun mies itte sanoo.
olevansa hauskakin mies.
- Heikunkeikku
k/K kirjoitti:
kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat....että sekaannun tähän teidän keskusteluun.
Toi NARURYPPY vaan rupes naurattaan.
Toivottavasti kova, äänekäs nauruni ei häiritse :D
Nyt jos koskaan saan ainaskin 10 uutta narua, eiku ryppyä :DD - k/k
Heikunkeikku kirjoitti:
...että sekaannun tähän teidän keskusteluun.
Toi NARURYPPY vaan rupes naurattaan.
Toivottavasti kova, äänekäs nauruni ei häiritse :D
Nyt jos koskaan saan ainaskin 10 uutta narua, eiku ryppyä :DDkeskustelut on jokaisen keskusteluja,sekaan vaan.
On se niin kuin luin,vaik ensin silmiäni epäilin. - HTZA
k/K kirjoitti:
kielioppii tarkota, olin vaan lukevinani että naruryppy.
Unohdit varmaan mainita etä rypyt on voimakkaan tunturi ahavan ansiosta pohjalta vaaleammat.tuntureilla vain kesäaikaan.
Inhoan suksia ja kylmää. - HTZA
niistä on oikein kilipailu ... kirjoitti:
ammattilaisena (atk) en koskaan avaa tällaisia linkkejä.
miehille must. Mutta miksi ihmeessä vanhemmille naisille pukkaa leukaperiin kankeita karvoja...viisaus siinä juuriaan levittää vissiin.
- sinunkin
et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.
sinunkin kirjoitti:
et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.
kommentistasi. Mikäs sinun mieltäsi painaa, kun noin aggressiivisella tuulella olet. Otahan ensi kerralla huumori mukaan niin meillä kaikilla on kivampaa
sinunkin kirjoitti:
et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.
kun alat minun tai kenenkään muunkaan taipumuksia arvailemaan. Voit vielä hämmästyä, mikä onkaan totuus
- täti puskasta
sinunkin kirjoitti:
et jää väliin. Alapäästä harvenee ja yläpäästä nuppi ravistuu. sulla ei raukalla ole taipumusta edes ollut olla kiinnostunut omasta muutoksestasikaan.
ei ni kummastakaan päästä, just tarkistin.
Kumpaseenki pörröön sais vaikka permanentin.
Sulat siis tallella on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592