Eli moi kaikki! Haluaisin tietää ekoista kerroistanne eli minkä ikäsii olitte? ja millasta oli?
Oon itse 16 ja ekakertani oli aivan mahtava ja seurustelen vieläkin kyseisen pojan kanssa
ekakerta
11
1670
Vastaukset
- carata
oma ekakertani oli kun olin täyttänyt 15. kyseinen poika oli silloin 17 ja oltiin silloin nähty muutamia kertoja ,mutta eihän siitä sitten mitään vakavampaa tullut. ekakerta ei myöskään sattunut vaikka moni sanookin että se sattuu. pitää vaan olla rentona ja ajatella että se ei satu, koska jos jännittää lihaksia niin tottakai se sattuu. ja useimmilla immenkalvo on revennyt jo ennen ekaakertaa..mutta mielestäni oma ekakertani oli onnistunut, vaikka ihminen jolle neitsyys meni ei olekkaan enää ollut missään yhteydessä..
- hff,
Olin 15. Poika oli 18. Oli melko kamalaa.
Poika ei saanut orgasmia. Kortsu hajosi. Jätkä suuttu (kait itelleen?) ja lähti pihalle röökille.
Joo. Seurusteltiin sitten vielä muutama kuukausi tämän jälkeenkin.. Ihan hyvä että erotakin tajuttiin myöhemmin.- ssssssssss-----
mä olin 14v kun menetin neitsyyteni.poika oli 15v ja eka kerta oli... no voitte päätellä siitä jos ekalla kerralla raiskataan.
- kanssa käydä
ssssssssss----- kirjoitti:
mä olin 14v kun menetin neitsyyteni.poika oli 15v ja eka kerta oli... no voitte päätellä siitä jos ekalla kerralla raiskataan.
noin, 10-vuotiaana, mutta mikä vielä järkympää, poika myös 10-vuotias... Sairas täytynyt olla mieli.
- juttu joka tapauksessa...
En ole varma. Joko
a) pari kk vaille 19, miehellä oli suht iso, joka ei kumma kyllä tuntunut missään, mies suuttui minulle kauheasti siitä kun hän itse kesti about pari sek vain ja kolautti suuttumisellaan kovasti itsetuntoani...
b) 19-vuotiaana, sen itsetunnon aiemmasta saaman kolauksen takia olin jo menettänyt uskoni rakkauteen (ei ainut pettymys, niitä oli ollut jo kymmeniä, mutta tuo a-juttu viimeinen pisara...). Sen takia etsiskelin yhden illan juttua varmistaakseni, että olin menettänyt neitsyyteni (mm. se ettei niin iso ollut tuntunut a:n kohalla yhtään missään aiheutti epävarmuutta). Luulin päässeeni komean ranskalaisen matkaan (Ranskassa tapahtui siis). Tätä juttua muistelen vieläkin kovien itsesyytösten ja itseinhon kera, ja tuntuu kuin en koskaan pääsisi siitä yli. No, tällä kertaa sattui ylitsepääsemättömän kamalasti, vaikka miehellä oli paljon ohuempi/pienempi kuin a)-tapauksella. Jopa niin, että mun oli pakko huutaa miestä lopettamaan melkein saman tien. Vuosin verta 4 pvää jutun jälkeen. Kielareista lähtien kaikki oli tuntunut paljon epämiellyttävämmältä ja kivuliaammalta kuin a):n kanssa (en kyllä ymmärrä miten kielarit voivat sattua, mutta niin se vain oli...). Pahin järkytys oli kuitenkin se kun aamulla kiertelin miehen kämppää. Silloin huomasin, ettei hän ollutkaan ranskalainen vaan arabi. En ole varsinaisesti rasisti, mutten voisi kuvitellakaan itseäni arabin/turkkilaisen/mustan kanssa! Toisaalta opinpa kyllä jättämään yhden illan jutut heti alkuunsa siihen, mutta silti. Välillä tapauksen myöntäminen itselleen tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä.
En siis ole varma, kummalle sen menetin. Selkeästi kalvo repesi vasta b:n kohdalla... Mutten voi hyväksyä ajatusta, että b olisi sen vienyt, onhan muutenkin melkein mahdotonta hyväksyä se että ylipäänsä olen ollut sen kanssa. Olkoonkin että oli komea (se minua illalla eniten hämäsikin), silti saisi olla ennemmin vaikka se ei-komea a... Mutta kenties a jo kävi sisälläni niiden parin sekan ajan, vaikkei vielä kalvoa rikkonut. Molemmat paskoja tyyppejä, mutta a olisi se parempi totuus.
Ensimmäinen kunnon kertani on vielä tallessa, ja varsinkin tuon viimeisen romahduttavan kokemuksen/ pettymyksen jälkeen aion todella säästää sen oikeaan suhteeseen. Pakko vaan taas jaksaa uskoa rakkauteen.- jatkoa ....
viestiini "Paska juttu"
Sitäpaitsi suurosa suomalaisista miehistä ei huoli naista, joka on, vaikkakin vain kerran, ja vaikka tosiaan "vahingossa" (luulin ranskalaiseksi) ollut arabin kanssa. Jotta "hienot" tulevaisuuden näkymät löytää enää ketään... Vaikka sanottaisiin muuta, niin näinhän se käytännössä on. Ja ymmärrän kyllä toisaalta sen täysin, sillä enhän itsekään haluaisi olla arabin kanssa eikä tuotakaan olisi tapahtunut jos olisin tiennyt.
Rasistiselta kuulostaa, mutta kuten jo sanoin en ole rasisti, en vain haluaisi seurustella/ olla yhtä yötäkään ko kansalaisten kanssa. - hff
jatkoa .... kirjoitti:
viestiini "Paska juttu"
Sitäpaitsi suurosa suomalaisista miehistä ei huoli naista, joka on, vaikkakin vain kerran, ja vaikka tosiaan "vahingossa" (luulin ranskalaiseksi) ollut arabin kanssa. Jotta "hienot" tulevaisuuden näkymät löytää enää ketään... Vaikka sanottaisiin muuta, niin näinhän se käytännössä on. Ja ymmärrän kyllä toisaalta sen täysin, sillä enhän itsekään haluaisi olla arabin kanssa eikä tuotakaan olisi tapahtunut jos olisin tiennyt.
Rasistiselta kuulostaa, mutta kuten jo sanoin en ole rasisti, en vain haluaisi seurustella/ olla yhtä yötäkään ko kansalaisten kanssa."Sitäpaitsi suurosa suomalaisista miehistä ei huoli naista, joka on, vaikkakin vain kerran, ja vaikka tosiaan "vahingossa" (luulin ranskalaiseksi) ollut arabin kanssa. Jotta "hienot" tulevaisuuden näkymät löytää enää ketään..."
Ei minulla ainakaan ole tullut mieleen alkaa entisistäni kenellekään selittämään ennen kun sitten ollaan yhdessä ja toisiimme todellakin paremmin tutustutaan. Enkä tajua, mikä arabeissa on niin paljon ihmeellisempää kuin minkään muunkaan maan kansalaisissa.
"Ja ymmärrän kyllä toisaalta sen täysin, sillä enhän itsekään haluaisi olla arabin kanssa eikä tuotakaan olisi tapahtunut jos olisin tiennyt. "
Se, että olet yhden (1) kerran ollut sängyssä arabin kanssa, ei tee sinusta arabia.
Et ole rasisti, sinulla on vain tiukka linja ettet tiettyjen maiden kansalaisia hyväksy. Kuulostaa loogiselta.
- kokemus.......
Itse olin 24-vuotias ja vietin hääyötä tuoreen vaimoni kanssa. Vaikka siitä on jo monia vuosia, ollaan edelleenkin naimisissa. Oon tosi onnellinen, että näin kävi, ettei tarvi katua kaiken maailman kännisekoiluja tms.
- täsmälleen
samaa mieltä kanssasi.
- sanohan
miten se oikeasti meni. Viestistäsi näkee kilometrien päähän, että haluaisit asian olevan noin, mutta totuus on kaikkea muuta. Jos eka kertasi olisi onnistunut ja olisitte onnellisia, et täällä toitottaisi asiaa ja kyselisi muiden kokemuksia. Haluat selvästi vain kuulla, että kovin monella muullakaan ei ole hyviä kokemuksia. Voi sinua, otan osaa.
- AnonyymiUUSI
itsellä eka kerta oli suht myöhään, vasta 23-vuotiaana kun tapasin 4v vanhemman tyypin, seurusteltiin muutama kuukausi kun jätkä ehdotti seksiä ja suostuin.
sanoisin että ei ihan paskimmasta päästä, mutta olis voinu olla parempaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694