Ullakko

satumaa

Vähänkös hävettää. Päätin tänään että siivoan ullakon sivut. Ei se yhdessä päivässä onnistukkaan, kun koko ikäni olen kerännyt tarpeettomia roinia sinne näkymättömiin...mitä hölmön touhua sekin on ollut. Patjojakin kaksittain, niin likasia ettei niitä millään ilkeä ikinä käyttää ja lasten koulukirjoja ja vihkoja ja vanhaa vaatteen lumppua...kyllä miehelläni on huono vaimo... Mies on itse sellainen ettei mitään heittäisi pois vaan varautuu vissiin sotaan. Kyllä hänen taitaa nyt mahalaukku kääntyä väärinpäin kun muijansa heittää hyvästit turhalle roinalle

8

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

      Hei kuule, ehdotan, että etsi nyt kaiken varalta sopiva piilopaikka valmiiksi ja kerro vasta sen jälkeen miehellesi.
      Sillä voi mahalaukun kääntymisen jälkeen muljahtaa silmät väärinpäin ja SEN jälkeen onkin sitten sinun aika poistua nopein askelin piiloosi.
      :)

      • kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
        Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä


      • HTZA
        satumaa kirjoitti:

        kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
        Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä

        tulee hieno Joululahja.
        Tulee lapsiraukalle vähän vaikea olo, ja sehän on niille hirviöille ihan oikein!

        :)


      • Heikunkeikku
        satumaa kirjoitti:

        kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
        Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä

        ...miten tutulta kuulostaa :)
        Kun minäkin rupesin aikanani tekemään samaa hommaa, niin kuinkas ollakaan, löysin muovipussi kaupalla vanhoja vaatteita, rikkinäisiä sukkia ja vaikka mitä ja ne olivat juuri samaisia nyssyköitä, jotka olin laittanut karkeajäteastiaan vietäviksi. Mieheni oli auliisti ne vienyt "roskapönttöön".
        Kun kysyin, että mitä IHMETTÄ, miten nämä KAIKKI ovat vintillä, jotka vuosia sitten on heitetty pois.
        Mieheni sanoi, että niitä ei voi heittää pois, koska hän AINA tarvitsee rättejä, kun korjailee kaikkea pihalla.
        Ja toden totta rikkinäisiä pöytälamppuja ym. ym.
        :)


    • kuinka huono

      vaimo olet. varo virosta tulee parempi. siivoo pankkitilin ensimmäisenä eikä kysy ukoltas mitään. ukkoshan se on syypää kun ei anna heittää mitään pois.

    • HTZA

      siellä on se lempivappumekkosi.
      Missä näytit niin kauniilta 30 vuotta sitten.
      Älä sitä heitä hukkaan, vaan pue päällesi, niin miehesi antaa luvan vaikka mihin.

      • Ei ollut vappumekkoa mutta oli komia nahkainen käsilaukku. Punainen.
        Ja anopin vanha kylpytakki.
        Niin se taitaa olla että olen kauniimpi mekossa kuin ilman, ennen oli sekin niin, että mitä vähemmän vaatetta, sitä enemmän valtaa miehiin, mutta nyt ei auta, pitää peitellä näitä iän tuomia kuhmuroita vaan...
        Vaikka oonkin aikas freessinä säilynyt niin jalat on pidettävä maassa. Ja vintti puhtaana


    • Pirre*

      meidän perimässämme tuo jemmaamisvimma ns.pahan päivän varalle; onneksi ei ole ullakkoa, mutta aitta pursuaa *huoks*, pitäisi kai taas muuttaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe