Minulla on toistuva hiivatulehdus joka ei meinaa lähteä millään pois.
Iho-ongelmien takia olen usein antibioottikuurilla, mikä aiheuttaa hiivaa.
Mitä tehdä?
Pakko kuitenkin niitä antibiotteja syödä, mutta en halua kärsiä hiivatulehduksista.
Iho-ongelmien takia olen usein antibioottikuurilla, mikä aiheuttaa hiivaa.
Mitä tehdä?
Pakko kuitenkin niitä antibiotteja syödä, mutta en halua kärsiä hiivatulehduksista.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Jos syö antibiootteja saa hiivatulehduksia, koska antit tappaa kaikki hyvätkin bakteerit. Näin se vaan on. Sori.
jättää turhat sokerit pois ja hae apteekista alapäähän tarkoitettuja maitohappobakteerikapseleita. Niillä pitäisi saada emättimen hapot tasapainoon. Luultavasti sun pitäis käyttää maitohappobakteerikapseleita pidemmän aikaa ja sen jälkeen kuuriluonteisesti silloin tällöin. Ensin hiivalääke ja sitten maitohappojutskat. Hiivaan on myös saatavana pidempiaikainen estolääkitys ja voit kysellä sitä lääkäriltä.