korvatulpat

niinnoniin

En nopean hakemisen jälkeen löytänyt ainakaan suoraa vastausta niin laitanpa oman kesksutelun.
Huoneistossa jossa asun ei ole äänieristystä katossa. Lisäksi kun muutenkin kärsin huonosta unen laadusta niin tilanne on vähän hankala.
Olen käyttänyt erillaisia kertakäyttö korvatulppia. Äänen eristys on ollut pääasiassa riittävän hyvä. Ongelma on se, että korvan sisäpinta tulee niin araksi että en voi pitää sellaisia ainakaan joka yö. Joskus joudun ottamaan tulpat pois korvista kesken yö unen.
Osaako joku sanoa että minkälaiset korvatulpat kannattaisi ostaa, ettei korva tulisi niin araksi että muutaman yön jälkeen niiden käytöstä olisi luovuttava?

6

1997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mittojeni

mukaan korvatulpat, suosittelen.

• teetetään

korvatulppia?

• joskus..

ja parhaat on ne apteekissa myytävät keltaiset joissa toinen pää on pyöristetty.Ne on hyvin pehmeät,joten ei kipua ole enää ollu.Ne myydään pussissa...

• jantzu-

Viime kesänä minulla oli korvakäytävät tulehtuneet, en siis oikein voinut käyttää normitulppia. Ostin sitten apteekista sellaista kuin "silikoni korvakitti". Se on muovailtavaa "vahaa", jota ei työnnetä korvakäytävään, vaan siitä tehdään tulppa korvakäytävän suulle. Vaha kestää useammankin kuin vain yhden käyttökerran, mutta kannatta uusia, kun se likaantuu, ettei korvaan mene bakteereita.

Lisäksi mulla on olemassa joskus joltain festarilta ostetut silikoniset pehmeät korvatulpat. Korvakäytävään työnnettävä osa ei ole yhtenäinen vaan siinä on poimuja, jotka mukautuvat hyvin korvan mukaan. Ne ovat olleet todella miellyttävät käyttää ja niiden plussa on vielä se, että ne kestää lämpimällä vedellä pesun.

Käys kattomassa tuolta, siellä on aika monenlaisia tulppia http://beatman.fi/product_catalog.php?c=56

• teletappinen

Minä käytän just sellasia mitä siinä linkissä on ne alimmaiset, narun kanssa.
        Mulla on aina ollut sellanen ongelma että nappikuulokkeetkaan eivät mahdu mun korvan reikään. Tollanen silikooninen korvatulppa on ollut minulle todella hyvä nukkuessaan.

• Nukkujainen

käy katsastamassa www.finfonic.fi. sieltä saa nukkumiseen tarkoitettuja unitulppia, nimeltään sleepsoft. niitä olen käyttänyt itse toista vuotta joka yö, ei tarvitse herätä naapurin siivoamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe