Kertokaas jotain hyviä konsteja polttaa rasvaa ja nostaa lihaskuntoa ilman välineitä kotikonstein. Apuna korkeintaan 2Kg käsipainot koska muuta minulla ei ole, enkä ole menossa salille. käyn 2 kertaa viikossa lenkillä mutta olisi mukava saada vaihtelua.
Kuntoilusta
9
534
Vastaukset
- vinkkejä
Tee punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä. Tee vaikka 3 sarjaa peräkkäin(pidä pienet tauot) kumpiakin niin paljon kuin jaksat. Ne ei juurikaan polta rasvaa, mutta nostaa lihaskuntoa. Leuanveto on myös todella hyvää harjoitusta. Ne 2kg käsipainot ei auta mitään. Miksi et viitsi salille mennä. Onko kyse rahasta vai jostain muusta? En itse viitsi maksaa korkeita maksuja salilla käynnistä, mutta onneksi pääsen yhdelle salille ilmaiseksi.
- homma etenee
Lisää lenkkeilyä!!
- pimpelipom
Lisää lenkkeilyä!!! Ja jos kiloista haluut eroo ni aerobista liikkumista
- Tomi
Joo siis, tässä on kuntoilun syynä ollut lähinnä kunnon nostaminen armeijaa varten mutta kun mulla on tota rasvaakin jonkun verran kertynyt niin oishan niistäkin kiva päästä eroon. Esim. jos käyn 2 kertaa viikossa lenkillä, 1-2 kertaa viikossa pelaamassa tennistä tai vaihtoehtoisesti teen kuntopiiriä niin kuinka nopeasti voin odottaa näkeväni tuloksia?
mikä polttaisi koko kehon alueelta rasvaa, lenkkeily? uinti?- jääkiekkoilija tyttö
Pelaa pallo pelejä, esim jalka palloo, sählyy, jääkiekkoo yms.. Miten pitkiä lenkkejä käyt? Kun syke pysyy samana nii kunto kasvaa.
- Tomi
jääkiekkoilija tyttö kirjoitti:
Pelaa pallo pelejä, esim jalka palloo, sählyy, jääkiekkoo yms.. Miten pitkiä lenkkejä käyt? Kun syke pysyy samana nii kunto kasvaa.
tällä hetkellä en ole lenkissä aikaa ottanut mutta menen tonne pururadalle, ekaksi venyttelen sitten nostelen vähän semmosia parruja joita siellä on telineissä ja teen yhden vatsalihassarjan, sitten venyttelen uudestaan ja lähden juoksemaan 1,9km lenkin vaihtelevaa maastoa, lopuksi vielä venyttelen ja teen ehkä vatsalihaksia.
- ???
Lenkkeily on paras rasvanpoltto tapa. Tuloksien nopeus riipppuu ihan siitä mitä syöt, mutta jos syöt terveellisesti vaa-alla käydessäsi huomaat eron varmaan kuukauden kuluttua. Tämä oli pelkkä veikkaus. Kunnon huomaat kohoavan pikku hiljaa.
- hevinörtti
Punnerrukset on nopee tapa saada ojentajat ja rintalihakset kuntoon.
Punnertele vaikka vuoroin kapeella ja leveellä otteella niin saat ees vähän monipuolisemman treenin ellet raaski punttarille mennä. Ja niin lyhyitä ja raskaita sarjoja kuin suinkin mahdollista jos haluut vähänkin lisää lihaksia.
Eli jos saat 20 normaalisti punnerrusta, nosta jalat penkille että saat lisää vastusta ja myöhemmin voit sitten kokeilla punnertaa käsillä seisonnassa seinää vasten.. - karhu
Noh minä oon ainaki tehnyt niin että oon ite värkänny sellasen puusta tangon ja pistänyt molempiin päihin kahet autonrenkaat.
Ja renkaat on muutenkin ihan hyvä painot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938