mistä saisin derbi sendan 2005 mallin räjäytyskuvat vaihteiston korjaamiseksikäy kyllä sekin jos olis vaihtokoneita myynnissä.
derbi senda vaihteisto
12
12022
Vastaukset
- vaihteistoo
Derbin sivuilta
- -teme
Mikä on vuoden -03 derbissä kun alkoi öljyjen vaihdon jälkeen kuulua kolinaa vaihteistosta. Purin koko koneen ja vaihteiston ja kun olen nyt kasannut sen ainakin 30 kertaa uudelleen en saa vieläkään vaihteita toimimaan oikein. Välillä löytyy kaikki 6 vaihdetta mutta ei vapaata ja sitten kun rämpyttää vaihdepolkimesta vähän aikaa niin ei löydykkään enää kuin muutama vaihde. Rämpyttää lisää niin vaihteita alkaa taas löytymään, muta niitä katoaa samaa vauhtia pois. Oisiko jollakin jotakin vinkkejä tähän? kaikki rattaat ja prikat ovat ainakin räjäytyskuvien perusteella oikein...
- Samppa-1982
!!KYTKIN!!
- VÄÄRIN KASATTU
Olet kasannut sen väärin.
Vika ei ole kytkimessä eikä vaihtamisessa.
Vaihteisto on aika kinkkinen kasata, ei aloitelijoille ja ihan harastelijoille.
- ölölöölö
Tai sitten et osaa vaihtaa vaihteita.
- vaihteisto rutisee
ku mä vaihoin vaihteistoöljyt nii alko rutisee ja usei kuuluu jotai kilinää moottorist nii onko mahollist et siel lentelee hampaanpaloja tms? tämmöstä öljyä laitoin sinne vaihteistoo: http://www.lubricants.com/BuyersGuide/EngineOil/Motorcycle/PennzoilMotorcycleMotorOils10W40.php
vaihteet kummiski kaikki toimii voi iha normaalist ajaa mut onko tost haittaa? - derbi drd
Mikä mahtaa olla ku ite kokosin koneen ja nyt ei vaihteisto pyöri? Vaihteisto tuntuu olevan jumissa, eli mitä pitäisi tehdä?
- Ongelma
Sama kävi kaverin koneessa et tuntu siltä et ois jääny jumiin ku liikkuu pari senttiä edestakas mut kytkinpuolta ei ollu vie koottu.. omassa derbissä meni alakerta lukkoon ja otin koneen irti nii siinä samassa kokeilin et millanen vaihteisto mulla on ja samanlailla se meni vaikka sillon ku kävi ja toimi nii en tie sit mikä oli mut molemmissa oli öljyt pois jo sillon..
- pamsa
onks nois käynnistys polkimen osat kytkin puolella vai meneekö vaihelaatikkoon asti
- kukkuluuruu
kytkin puolella on
- VilunTerpi
Juu oon hankkimassa derbi senda sm xracee et onko jollai tarjota tietoa vaihdelaatikosta, onko siinä 6 portane vaihdeloota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745