http://www.iltasanomat.fi/uutinen/stadi/uutinen.asp?id=1524592
LAPSI PUTOSI LAITTEESTA
6
2498
Vastaukset
- KORJAUS
Loppu oikein.
- hyvähuomio
Niinkuin uutisessa sanotaan.
Lapsi itse HYPPÄSI laitteesta.- Todellakin, itse HYPPÄSI
Ensinnäkin, olenko vanhanaikainen kun minusta 10- ja 11-vuotiaat ovat aivan liian nuoria olemaan keskenään Linnanmäellä??
Toiseksi, kuten uutisesta käy hyvin ilmi, typerä lapsi hyppeli veneestä toiseen ja sitten putosi!
Pitää kyllä olla harvinaisen aivoton yksilö, että yleensä tulee tuollaista mieleen.
Itse asiassa ihmiskunnan kannalta olisi parempi, jos luonnonvalinta olisi hoitanut tuon kerralla pois, sen sijaan että vain sääriluu meni rikki.
No, onneksi kakara varmasti ei tuosta opi, ja pian teloo itsensä pahemmin. - Nimetön
Todellakin, itse HYPPÄSI kirjoitti:
Ensinnäkin, olenko vanhanaikainen kun minusta 10- ja 11-vuotiaat ovat aivan liian nuoria olemaan keskenään Linnanmäellä??
Toiseksi, kuten uutisesta käy hyvin ilmi, typerä lapsi hyppeli veneestä toiseen ja sitten putosi!
Pitää kyllä olla harvinaisen aivoton yksilö, että yleensä tulee tuollaista mieleen.
Itse asiassa ihmiskunnan kannalta olisi parempi, jos luonnonvalinta olisi hoitanut tuon kerralla pois, sen sijaan että vain sääriluu meni rikki.
No, onneksi kakara varmasti ei tuosta opi, ja pian teloo itsensä pahemmin.Kyllä sinä joka tuomitset sääriluunsa katkaisseen tenavan duutsonoimaan itsensä hautaan tarvitset itse vähintään lobotomian! toivottavasti et ole kenenkään lapsen isä, jonkun Äidin poika kuitenkin ja se sua rakastaa, huolimatta siitä kuinka tyly ja empatiaa vailla oletkin!
- vaan hyppäsi
Ei se sieltä pudonnut, vaan hyppäsi itse.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi/uutinen.asp?id=1524592 - hyppy
.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266