mun elämä 2

pete

Jotenkin mä sain duuni-yön kunnialla loppuun. Tulin kotiin viiden jälkeen ja menin suoraan nukkumaan. Uni ei oikeen tullu, sitä oli niin tottunut et Laura nukku vieressä,mut tästä lähtien asiat olis toisin.

Aamulla mä otin sitten itseäni niskasta kiinni,kävin suihkussa ja lähdin hakemaan tavaroitani Lauran luota. Taas kerran mä ajoin niin tuttua tietä, parkkeerasin niin tutun omakotitalon pihalle ja kävelin sisälle. Lauran mutsi oli kotona, ilmeisesti Laura oli jo sille kertonut miten asiat oli. Mä olin alusta asti ollu niille ihan kun oma poika. Niillä itsellään oli kolme tyttöä. Mä juttelin muutaman väkinäisen sanan Lauran mutsin kans ja kävelin sitten yläkertaan. Huoneesta kantautu iloinen nauru,mä menin sisälle. -"Moi....mä toin vähän sun tavaroita..." Laura vilkas mua ja hymyili iloisesti,se lopetti puhelun ja tuli mun viereen istumaan. -"Moi,mites sulla?" Mä keräsin kaikki voimani,ettei näyttäis Lauralle sitä,miten paljon muhun koski. -"Ihan hyvin kiitti,mulla on vähän kiire,joten mä tulin vaan nopeesti hakemaan tavaroitani...." -"Okei,sun vaatteet on tossa kaapissa ja loput kamat mä laitoin tohon pahvilaatikkoon...mitäs olet puuhaillu?" -"Ollu duunissa ja sillee..." Hitto kun tä olikin vaikee paikka,musta tuntu etten mitenkää vois koskaan unohtaa. -"Kuule Pete...jos sä menisit sinne vierotukseen niin ehkä asiat vois vielä olla toisin...." -"Sorry,mutten mä todellakaan tarvii mitään vierotusta,etsä käsitä et homma on ihan hallinnassa?" -"Kiellä vaan totuus taas!" Mulla alko menemään hermo,mä otin laatikkoni ja tein lähtöä. -"Voinko mä tulla illalla käymään?" Laura huusi mulle ovelle,mä en vastannu mitään, nyökyttelin vaan päätäni. Sitten mä lähdin.

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
        Oulu
        99
        6003
      2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
        Maailman menoa
        80
        4772
      3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
        Maailman menoa
        96
        3025
      4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
        Maailman menoa
        26
        2810
      5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
        Järki ja tunteet
        26
        2095
      6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
        Ikävä
        119
        1506
      7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
        Maailman menoa
        335
        1057
      8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
        Ikävä
        85
        1028
      9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
        Ikävä
        125
        960
      10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
        Ikävä
        48
        764
      Aihe