Voi voi kerron teille Suomen suurimman kadekohteen,se on paperimies joka on samalla maajussi,siinä teille kaikille työmiehille ja toisille maajusseille todella oiva kohde.
http://www.youtube.com/watch?v=A6IO8TpUf3g
Pap/maajussi
11
630
Vastaukset
- kredit
Tuota paremmaksi on vaikea pistää.
- aatu72
olin aikoinaa minäkin paperitehtaalla töissä, ja olihan niitä sielläkin tosiaa toistakymmentä ihmistä jotka sivuhommina olivat maanviljelijöitä, ja silti nämä samat viljelijät vaativat naama peruslukemilla paperimiesten palkkoja alemmaksi, merkillistä, perin merkillistä.
- Vara Kaani
Joo, ne ainakin tiesi mistä puhui ...
Eli, että heille maksettiin liian suurta palkkaa. - kyllä heille
Vara Kaani kirjoitti:
Joo, ne ainakin tiesi mistä puhui ...
Eli, että heille maksettiin liian suurta palkkaa.kelpasi hyvin se pieni palkka mitä peperitehtaalla saatiin, käsi ojossa olivat ensimmäisenä paikallisisia pottejeja jakamassa juuri nämä paperimaajussit, olivat toisille vakansseille hyvin kateellisia että miksi tuo sai enemmän ja minun vakanssi sai viisi penniä vähemmän, että tässä oli heidänkin ahneutensa ja solidaarisuus.
- Vara Kaani
kyllä heille kirjoitti:
kelpasi hyvin se pieni palkka mitä peperitehtaalla saatiin, käsi ojossa olivat ensimmäisenä paikallisisia pottejeja jakamassa juuri nämä paperimaajussit, olivat toisille vakansseille hyvin kateellisia että miksi tuo sai enemmän ja minun vakanssi sai viisi penniä vähemmän, että tässä oli heidänkin ahneutensa ja solidaarisuus.
Tämä on jotenkin tyypillistä Suomalaista ajattelua, eli se että esitetään mielipiteitä siitä, että jollakin muulla ryhmällä on liian suuret palkat tai ansiot.
Kun tosiasiassa yleensä asia on niinpäin, että itsellä, tai omalla alalla on liian pienet ansiot tai palkka.
- maaaakakak
Kyllä noita maajussipaperimiehiä on vieläkin,vaikka ei niistä ole kunnon paperimieheksi he ovat yleensä siellä alkupäässä missä ei järkeä eikä osaamista tarvita ja he ovat tunnetusti sairaslomalla maatöiden tultua ,se nostaa tehtaitten sairaspoissa olo prosentteja mistä yleensä kansa puhuu,vaikka seon matala papteollisuudessa verrattaessa muuhun työväkeen
- per...le
Mulla on työkaverina mansikkajussi,ottaa päähän sen touhu kesä häämöttää miestä ei näy.kesä loppuu mies pyytää saako pitää lomansa kun oli sen sairaslomalla kesäaikaan.Tätä on jatkunut kymmeniä vuosia,nyt on papteollisuudella huonot ajat tarjotaan 49-syntyneille putki mahdollisuutta ,mutta mitä mies sanoo ei oo varaa jäädä pois syy lapset pieniä nuorin 18v...Kerran samainen mies karkasi töistä kesken yön,pomo soitti sille yöllä kotiin tuleppa mansikka töihin tai lopari paukkuu,hymyilin pitkään kun kaveri tuli 30km takaa takas duuniin.Eikä tää vekkuli maajussi ole ainoa alansa sotkija
- persuksiin
per...le kirjoitti:
Mulla on työkaverina mansikkajussi,ottaa päähän sen touhu kesä häämöttää miestä ei näy.kesä loppuu mies pyytää saako pitää lomansa kun oli sen sairaslomalla kesäaikaan.Tätä on jatkunut kymmeniä vuosia,nyt on papteollisuudella huonot ajat tarjotaan 49-syntyneille putki mahdollisuutta ,mutta mitä mies sanoo ei oo varaa jäädä pois syy lapset pieniä nuorin 18v...Kerran samainen mies karkasi töistä kesken yön,pomo soitti sille yöllä kotiin tuleppa mansikka töihin tai lopari paukkuu,hymyilin pitkään kun kaveri tuli 30km takaa takas duuniin.Eikä tää vekkuli maajussi ole ainoa alansa sotkija
niin palaa takaisin maankamaralle. Ei onnistu lintsaaminen monilla aloilla ollenkaan, kenkää tulee aika joutuin.
- paperimiehenä
minäkin olen ja viljelen pientä viljatilaa. Jos
ammattitaidosta ruvetaan keskustelemaan, niin
olen kyllä näitä nykytyylin vaatimia moniosaajia.
Kyllä ne maahommat tehdään vapaa-ajalla, kun se
"kunnon" paperimies kittaa baarissa kaljaa! - Älä.,.,.,.,
paperimiehenä kirjoitti:
"kunnon" paperimies kittaa baarissa kaljaa!Naurata oletko taas saikulla kun kylvöaika on
- 13579
paperimiehenä kirjoitti:
"kunnon" paperimies kittaa baarissa kaljaa!sehän nyt on tietenkin jokaisen oma asia mitä tekee vapaa-ajallaan, kittaako kaljaa vaiko laskee jyviä, mutta jos on vieraalla töissä niin se pitää hoitaa kunnolla ja sitten on ne harrastukset vasta toisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754