Joo eli attelin ostaa ton Guild warsin mutta tuolla wikipedian sivuilla lukee että mun ei tarvis ostaa sitä noemi pelii vaan voisin jo ostaa jonkun uddeamman lisärin paitsi sitä lisärii Guild Wars: Eye of the North tarvitsisin kuulemma aikkaisemman version eli mikä guiud wars versio mun kannattaa ostaa??? Itse luulisin, että se Guild Wars:Nightfall - tarina koska ainakin wiwkipesian mukaan sen pitäis toimii ilman niitä kahta ekaa versioo!
Kertokaa vastauksia haluaisin pain!
Ja maksaako se mitää? Siis pelaaminen ku nesim. WOWO han maksaa selvää rahaa!
Kertokaa!
olen uus!
3
770
Vastaukset
- Minä ite
osta Guild Wars Platinum siinä on kaks guild warssii Prophecies ja Eye of the north. säästää paljon rahaa jos ostaa pelkän platiniumin. nii siin ei ole mitää kuukaus maksuu ja toi platinium maksaa enintää 45 tai 49 euroo
- GW hullu
elikkäs joo siis Guild Wars: Eye of the North:iin tarvii sen ekan osan kun mulla on kummatki mut osta toki se platinium versio missä tulee se eka osa ja Eye of the North samas pakkaukses.. maksaa noin 30-35e ei kallis kun miettii että erikseen tulee maksaa noin 50e
- e33
Osta ensin aapinen, jotta osaat kirjottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060