loman kootakseen itsensä!
Jokainen
9
456
Vastaukset
- liittyy Imatraan, erityisesti
Onko siellä työhullumpaa sakkia...
- vuotenn lomaa
Pitäny ja alkaa nuppi seota...mut rahalla saan arvostusta vaikka olen muuten ihan mulkku jätkä...storan miehii....antakaa anteeks...
- vika
vuotenn lomaa kirjoitti:
Pitäny ja alkaa nuppi seota...mut rahalla saan arvostusta vaikka olen muuten ihan mulkku jätkä...storan miehii....antakaa anteeks...
storan miehissä on? Halit sulle!
- omaiseni hoitaja...........
24h/vrk passissa ja hoitamassa omaistani, eipä paljon lomia pidetä.Kieltämättä alkaa käydä raskaaksi, sillä ei edes muut sukulaiset auta, heille on tärkeämpää päästä lomalle ja iloittelemaan, koska on niin raskasta kestää läheisemme sairautta.Niin, en ole katkera mutta kuitenkin...erittäin väsynyt.
- omaishoitajalle
kuuluu ihan lain mukaan vapaapäivät.
Voimia sinulle, ystäväin! - Omaishoitaja.................
omaishoitajalle kirjoitti:
kuuluu ihan lain mukaan vapaapäivät.
Voimia sinulle, ystäväin!Vaikka laki sanoo mitä, muttakun ei saa omaiselleen ihmistä joka hoivaisi ja huolehtisi niinettä uskaltaisi itse edes hengähtää.Ja kun tietää toisen turvaavan ja luottavan itseeni, tuntuu kuin jättäisi toisen heitteille kun ajattelee itselleen hengähdystaukoa. Vaan on tässä voimavarat rajalliset itsekullakin. Valittamiseksi en tätä tarkoittanut, mieluummin hoidan itse, kuin jättäisin yksinäisyyteen johonkin laitokseen.
- hoitoalan
Omaishoitaja................. kirjoitti:
Vaikka laki sanoo mitä, muttakun ei saa omaiselleen ihmistä joka hoivaisi ja huolehtisi niinettä uskaltaisi itse edes hengähtää.Ja kun tietää toisen turvaavan ja luottavan itseeni, tuntuu kuin jättäisi toisen heitteille kun ajattelee itselleen hengähdystaukoa. Vaan on tässä voimavarat rajalliset itsekullakin. Valittamiseksi en tätä tarkoittanut, mieluummin hoidan itse, kuin jättäisin yksinäisyyteen johonkin laitokseen.
firmoja on.Koulutetut hoitajat.Löysin avun itselleni ja omaiselleni kaupan ilmoitustaululta.
- kaikille omaisille
hoitoalan kirjoitti:
firmoja on.Koulutetut hoitajat.Löysin avun itselleni ja omaiselleni kaupan ilmoitustaululta.
Ihmeellistä että ihmisen sairastuessa väki pakenee ympäriltä ja vastuu esim.oman vanhemman hoidosta jää yhden ihmisen varaan. Ei olla valmiita auttamaan toista hoidon ja seuranpidon suhteen.Itelläni on tuttu joka otti vuorotteluvapaan(tai virkavapaan)hoitaakseen vanhempaansa ja muut sukulaiset väistelivät parhaansa mukaan, ettei vaan tarttis osallistua hoitoon tms. Siinäkin oli ihmisen jaksaminen kovilla kun oma perhe jäi matkan taa kun lähti vanhempaansa hoitamaan, ilman paikkakunnalla olevien sukulaisten apua.
Meille kelpaa mummojen ja pappojen apu sillonkun heistä on hyötyä(lastenhoito ym.)muttakun ois aika itse auttaa ja tinkiä omastaan vanhan hyväksi, mitä tapahtuukaan? Kuka vierellesi jää?
- todella
tarvii jeesuksen pelastajakseen !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070