Mutta lapsillani ei.
Parisuhteessa tulin petetyksi, jätetyksi,hyljätyksi.
Mutta, kaiken jälkeen minulla menee hyvin ja toisella ei.
Penskat sanoi, että ei enää viitti näytellä ja mielistellä äitienpäivänä kun pienenä piti niin tehdä. Sanoi, että ei todellakaan.
Uskoton nainen on kauhistus.
äitien päivä lähestyy
3
609
Vastaukset
- 4* Mude
joutais muinaismuistona hävittää almanakasta.
Samoin kuin isänpäivä.
Töissä pitää painaa niinkuin aina ennenkin, turhaa hömpötystä, Amerikkalaisten keksintöjä.... ;)- ystävä ( puurtaja)
Hellitä ja lopeta työssä painaminen jos on perheesi viellä kotona.
Kaikki naiset jotka synnyttää ei ole oikeita äitejä.
Minulla oli oikeä äiti joka ei minua ole minua synnyttänyt.
Isiksi on harvasta, ne yleensä pakenee työhön tai toiseen naiseen...
- Äiti se on huonokin äiti
Helppo se on toista haukkua ja itteensä kehua. Kaikki ei voi olla täydellisiä. Pahinta kuitenkin on se kun aikuinen IHMINEN, oli se nyt isä tai äiti, haukkuu ja mollaa lapselle omaa vanhempaa. Se on niin väärin ja niin monesti nähty, mitä sillä saadaan aikaseksi, kun vanhemmat omaa itsekkyyttään sekottavat lastensa päät. Lapsihan haluaa Yleensä, rakastaa niin isää kuin äitiäänkin samanveroisesti. Katkeruus ei kannata. Kaikille Rakkaudentäyteistä Äitienpäivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663666Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371690