Nainen astui töiden jälkeen asuntoni ovesta sisään. Hän halasi minua ja antoi suudelman poskelle. Puristin häntä pakaralihaksesta ja hän tarttui minua selästäni kiinni. Penikseni paisuvaiskudos alkui täyttyä laskimoiden avautuessa ja antaessa verta penikseeni. Otin penikseni esiin ja asetin naiseni kädet seinää vasten ja hänen pakaransa minua kohden. Riisuin hänen housunsa. Asetin penikseni hänen pakaroiden väliin ja työnsin penikseni hänen emättimeensä joka oli puolimärkä. Tein edes takaisia liikkeitä kunnes siemensyöksyn saattelemana siemennesteeni syöksyi naisen emättimeen.
Intohimoista panoa töiden jälkeen
erektoitunut
3
28636
Vastaukset
- liäkäri
erektio syntyy, kun laskimot menevät kiinni ja valtimoiden tuoma veri pakkautuu paisuvaiskudokseen. Että näin.
Mitäs me nipottajat.- kädet olivat
Kämmenet seinäänpäin vaiko rystyset.
Muuten kuvaus oli varsin realistinen ja ikäiselleen tyypillinen. Jonkinlainen aikajana olisi ollut plussaa.
- vs.puolikuiva
hmmm...Miten siemensyöksy saattelee siemenestettä?
Miten teit edestakaisia liikkeitä ja millä, käsilläsikö
En meinannu naurultani saada kijoitettua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491767
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121631Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 74991
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62829
- 49801
- 50796