Nainen astui töiden jälkeen asuntoni ovesta sisään. Hän halasi minua ja antoi suudelman poskelle. Puristin häntä pakaralihaksesta ja hän tarttui minua selästäni kiinni. Penikseni paisuvaiskudos alkui täyttyä laskimoiden avautuessa ja antaessa verta penikseeni. Otin penikseni esiin ja asetin naiseni kädet seinää vasten ja hänen pakaransa minua kohden. Riisuin hänen housunsa. Asetin penikseni hänen pakaroiden väliin ja työnsin penikseni hänen emättimeensä joka oli puolimärkä. Tein edes takaisia liikkeitä kunnes siemensyöksyn saattelemana siemennesteeni syöksyi naisen emättimeen.
Vastaukset 3
- liäkäri
erektio syntyy, kun laskimot menevät kiinni ja valtimoiden tuoma veri pakkautuu paisuvaiskudokseen. Että näin.
Mitäs me nipottajat.- kädet olivat
Kämmenet seinäänpäin vaiko rystyset.
Muuten kuvaus oli varsin realistinen ja ikäiselleen tyypillinen. Jonkinlainen aikajana olisi ollut plussaa.
- vs.puolikuiva
hmmm...Miten siemensyöksy saattelee siemenestettä?
Miten teit edestakaisia liikkeitä ja millä, käsilläsikö
En meinannu naurultani saada kijoitettua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 101850
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei156616- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
- 59576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557