Minun undulaattini karkasi ulos eilen iltapäivällä 27.4. Onko mahdollista että se pärjäisi yhden yön? Miten kauvaksi se voisi lentää? ja minkänlaisista paikoista kannattaa etsiä? Illalla oli n. 9 c lämmintä.
APUA! VASTAA MAHDOLLISIMMAN AJOISSA ENNEN KUIN ON MYÖHÄISTÄ!
voiko undu pärjätä ulkona yön yli??
7
679
Vastaukset
- ....
Veikkaisin että pärjää yön yli. Nyt on kuitekin jo lämpöasteita. Kannattaa pitää ovea auki, jos karkulainen lentäisi itse sisälle. Meillä myös aikoinaan undulaatti pääsi karkuun, mutta tuli kyllä itse takaisin, kun ovi oli auki. Kannattaa laittaa ulos myös häkki ja ruokaa!
- -BumBa
tuliko se takasin? :/
- EteläTurku
Voi harmin paikka. Onko kotona muita unduja? Jos on niin siihen häkki mistä pääs livahtamaan On mahdolista että tulee undun ääntä kohti. Jos ei ole. Niin menisin ulos. Voi tulla näkyviin ku kuulee tuttun äänen. Toivotaan että löytää kotiin.
- Voi..
Ensiksi huudellaan ja halutaan apua. Sitten ei edes vastata. Halutaan uus lintu tilalle. Siinä onkin sitä eläin rakkautta. Voi kun se undu olis selvinnyt . t: eläin rakas
- mieltä!
Niinpä! Eläimet vähän liian usein vain kulutustavaraa.
- vaiheessa
tuo lintunsa hukannut on ilmoittanut että haluaa uuden linnun tilalle? En nyt ihan ymmärrä tuota sun pointtia??
- aiheissa
vaiheessa kirjoitti:
tuo lintunsa hukannut on ilmoittanut että haluaa uuden linnun tilalle? En nyt ihan ymmärrä tuota sun pointtia??
Lue seuraavat keskustelunaiheet, niin huomaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030