Minun undulaattini karkasi ulos eilen iltapäivällä 27.4. Onko mahdollista että se pärjäisi yhden yön? Miten kauvaksi se voisi lentää? ja minkänlaisista paikoista kannattaa etsiä? Illalla oli n. 9 c lämmintä.
APUA! VASTAA MAHDOLLISIMMAN AJOISSA ENNEN KUIN ON MYÖHÄISTÄ!
voiko undu pärjätä ulkona yön yli??
7
656
Vastaukset
- ....
Veikkaisin että pärjää yön yli. Nyt on kuitekin jo lämpöasteita. Kannattaa pitää ovea auki, jos karkulainen lentäisi itse sisälle. Meillä myös aikoinaan undulaatti pääsi karkuun, mutta tuli kyllä itse takaisin, kun ovi oli auki. Kannattaa laittaa ulos myös häkki ja ruokaa!
- -BumBa
tuliko se takasin? :/
- EteläTurku
Voi harmin paikka. Onko kotona muita unduja? Jos on niin siihen häkki mistä pääs livahtamaan On mahdolista että tulee undun ääntä kohti. Jos ei ole. Niin menisin ulos. Voi tulla näkyviin ku kuulee tuttun äänen. Toivotaan että löytää kotiin.
- Voi..
Ensiksi huudellaan ja halutaan apua. Sitten ei edes vastata. Halutaan uus lintu tilalle. Siinä onkin sitä eläin rakkautta. Voi kun se undu olis selvinnyt . t: eläin rakas
- mieltä!
Niinpä! Eläimet vähän liian usein vain kulutustavaraa.
- vaiheessa
tuo lintunsa hukannut on ilmoittanut että haluaa uuden linnun tilalle? En nyt ihan ymmärrä tuota sun pointtia??
- aiheissa
vaiheessa kirjoitti:
tuo lintunsa hukannut on ilmoittanut että haluaa uuden linnun tilalle? En nyt ihan ymmärrä tuota sun pointtia??
Lue seuraavat keskustelunaiheet, niin huomaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126