Olisin luopumassa Pioneer deh-2800mp ja siihen sopivasta kaukosäädin adapterista joka sopii lagunan rattisäätimeen tietääkseni vain jos alkuperäismankkana on tunerlist versio.
yhteishintaan 180€ molemmat virheettömässä kunnossa.
Kuviakin saa.
Soitin asiaa -00 myydään
7
820
Vastaukset
- Arto1
Löytyykö mistä tietöa alkuperäisen johtosarjan väreistä Laguna 1 kohdalla?
Omassa on myös rattisäädin, mutta orggis liitin on vaihtunut sokeripalaan. Mankkaa ei ole ollenkaan ja askarruttaa mitä johtoja täytyy laittaa minnekkin, jotta kaikki kaiuttimet ja virtapiuhat menee ok...?- lagumake-81
Maadoitus - Musta
Punainen - Jatkuva (akulta)
Keltainen - Heräte (virtalukolta)
Valkoinen - System remote (Mankka herättää jonkin laitteen) minun autossa ei ainakaan käytössä se on varaus tehdas asennetulle vahvistimelle
Sininen - Ei käytössä (teippi päähän)
Kajarit:
Oikea taka ( ) - Pinkki
Oikea taka (-) - Peige (haaleempi pinkki pieni ero)
Vasen taka ( ) - Pinkki-musta
Vasen taka (-) - Peige-lila
Oikea etu ( ) - Pinkki-punainen ja peige-harmaa/lila (2 johtoa)
Oikea etu (-) - peige-vihreä ja peige-harmaa/sininen (2 johtoa)
Vasen etu ( ) - Valkoinen-vihreä ja Valkoinen-harmaa(2 johtoa)
Vasen etu(-) - Harmaa-vihreä(2 johtoa)
HUOM! Esim. peige-harmaa/sininen
peige on perusväri
harmaa on viiva kokomatkan
sininen on viivaa pieni matka(maalia) - Arto1
lagumake-81 kirjoitti:
Maadoitus - Musta
Valkoinen - System remote (Mankka herättää jonkin laitteen) minun autossa ei ainakaan käytössä se on varaus tehdas asennetulle vahvistimelle
Kajarit:
Oikea taka ( ) - Pinkki
peige on perusväri
sininen on viivaa pieni matka(maalia)Kiitos paljon! Osaapa nyt paremmin laittaa johdot, kun tietää mitä ne on.
Arto1 kirjoitti:
Kiitos paljon! Osaapa nyt paremmin laittaa johdot, kun tietää mitä ne on.
iso liittimen ostoa ja liität sen hyvin niin ei tartte myöhemmin räplätä piuhojen kanssa.
ESIM: Biltemasta Tuotenro 31518 3,99€
siihen sit aina vaan liität joissain soittimissa ei välttämättä edes tule johtoja mukana kun niihin menee noi ISO pistokkeet suoraan- Arto1
lagumake-81 kirjoitti:
Maadoitus - Musta
Kajarit:
Oikea taka ( ) - Pinkki
peige on perusväri
sininen on viivaa pieni matka(maalia)Vihdoinkin pääsin laittamaan uuden soittimen paikalleen, näillä ohjeilla oli helppoa tehdä.
Ilman ohjeita olis mennyt aikaa, että olis kajarit saanut oikeaan järjestykseen. - lagumake-81
Arto1 kirjoitti:
Vihdoinkin pääsin laittamaan uuden soittimen paikalleen, näillä ohjeilla oli helppoa tehdä.
Ilman ohjeita olis mennyt aikaa, että olis kajarit saanut oikeaan järjestykseen.että olin avuksi
- lagumake-81
150€ tinkaaminenkin sallittua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386