Olen aivan ihastunut Sincerityn mallistoon, joten siitä ensi kesäksi sitten pitäisi saada puku. Mutta onko kellään tietoa missä hinnoissa ne liikkuu ostettuna? 03-mallistossakin on pari suosikkia ja miten niitä on myynnissä vielä ensi kesänä? Meinasin jos 04mallisto on liian kallista..Vastaisko joku, jos tietää asiasta?Kiitos =)
Sincerity
4
927
Vastaukset
- Morsian myöskin
Ostin itselleni muutama kuukausi sitten Sincerityn puvun mallistoa 03 (kaksiosainen ja paljon käsinkirjailua) ja lähtöhinta oli n 600 e, mutta sain vielä tuntuvan alennuksen. Helsingin Fabianinkadulla Juhla-asu-nimisessä paikassa on erittäin hyvät valikoimat Sincerityä ja hinnat on noin 400-700 e. Poistuvia malleja myyvät luultavasti halvemmalla. Luulen, että suurin osa 03-mallistosta on ainakin tilattavissa vielä ensi kesänä, mutta kannattaa vaikka soittaa johonkin liikkeeseen ja kysellä tilannetta jos on mieluinen puku löytynyt.
- Kiti
Riippuu hieman puvusta. Ja taitaa riippua kaupungista se missä hinnoissa liikutaan. Kävin ystäväni kanssa sovittamassa erästä Sincerityn mallia ja alle 900 euron ei sitä ovesta ois voinu viedä ulos. Kallista lystiä mutta kerranhan se vaan kirpasee.
- punapää
Moi!
Itsekkin olen ihastunut kyseisiin pukuihin ja olen menossa alkusyksystä naimisiin. Kävin juuri sovittamassa 2004 mallistoa ja kaksi pukua oli minulle sopivia, hinnat 650 ja 680 euroa. Yllätyin näinkin "halvoista" hinnoista. Onnekseni olen pitkä, joten voin myydä puvun eteenpäin helposti. Ystäväni vuokrasi puvun ja pelkkä vuokrahinta oli 400 euroa. Kannattaa siis vertailla... - naimisiin
Onko netissä kuvia ko. mallistosta??? voisiko joku kertoa osoitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948