Elikkäs sain matematiikan yo-kokeesta pisteitä vain kahdeksan ja sain kompensaatiopisteitä 14-15, onko minulla siis mahdollisuus, että pääsen vielä ylioppilaaksi? :)
Kompensaatio
5
699
Vastaukset
- qwerty12346
Lyhyt matematiikka siis kyseessä.
- ???
eiköhän noilla kompensaatio pisteillä pitäis päästä..riippuu miten matikan rajat menee tänä vuonna. toivotaan parasta :)
- onko
Onko aine pakollisena vai ei? Valinnaisillahan ei ole mitään väliä, jos eivät läpi mene
- tilanne mulla
Elikä pakollisesta reaali lähti 8 pisteellä, hyvin minimaaliset mahdollisuudet päästä läpi. Miten tuo kompensaatio sitten käytännössä toimii? Eli muuttaako yo-lautakunta hylätyn arvosanan hyväksytyksi hylätyksi automaattisesti vai pitääkö itse marssia koululle puhumaan asiasta?
- ei muuta
tilanne mulla kirjoitti:
Elikä pakollisesta reaali lähti 8 pisteellä, hyvin minimaaliset mahdollisuudet päästä läpi. Miten tuo kompensaatio sitten käytännössä toimii? Eli muuttaako yo-lautakunta hylätyn arvosanan hyväksytyksi hylätyksi automaattisesti vai pitääkö itse marssia koululle puhumaan asiasta?
yhtään arvosanaa paremmaksi. Se merkitsee sitä, että jos pisteitä on riittävästi, niin saat yo-todistuksen, jossa on se yksi improbatur-arvosana näkyvissä, mutta todistus on kuitenkin yo-todistus ja olet ylioppilas.
Kompensaation tekee lautakunta automaattisesti ellei kokelas ole sitä kieltänyt, eli sinun ei tarvitse itse tehdä yhtään mitään asian suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050