Tietäisikö kukaan kaivurimestari että saako Maran pikkukaivuriin venttiilipöydän siirtoniveliä ja -tankoja enää mistään...?
On niin peijakkaan ilkeä kaivaa kun siirtäjät on menneet heikkoon kuntoon ja vivustoissa on turhaa välystä...
Ekström:in koneliike sitä joskus myi mutta onko edustusta enää kellään....?
Kiitos vastanneille...!!!
Kyse "Maran"
3
4931
Vastaukset
- osia
Maraa tehtiin Loimaalla Kurpan Konepajalla muistaakseni, joka on nykyisin dinolift. Tekee pääasiassa henkilönostimia. Mutta sen sisaryhtiö dino machine www.dinomachine.fi tekee tai on tehnyt ainakin etukuormaajia ja maatilakaivureita. Kysyppä sieltä. Luulen että saat apua sieltä. Meillä on mara
500 bobcatissa. On samaa väljyysvikaa, mutta eipä sitä paljoakaan enää käytetä meillä ku on pyörivä kumitela bobcat.- avusta...!
Miljoonia kiitoksia vinkistä...Soitan tuonne ja katsotaan mitä osia löytyy...!
Itse asiassa muistin tuon mallin väärin...tämä on Mara 500 S- tyypin kone eikä 1000 kuten tuossa alussa väärin mainitsin...!
PJ - vielä...!
avusta...! kirjoitti:
Miljoonia kiitoksia vinkistä...Soitan tuonne ja katsotaan mitä osia löytyy...!
Itse asiassa muistin tuon mallin väärin...tämä on Mara 500 S- tyypin kone eikä 1000 kuten tuossa alussa väärin mainitsin...!
PJSen verran vielä palaan että Maran osia löytyy vielä yllä mainitusta osoitteesta ja tilasinkin tarvitsemani osat...!
Kiitos vielä kerran vinkistä...!
PJ
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305