Terkut Limassolista!

Perhe Kuopiosta

Aurinkoiset terkut Limassolista,tultiin eilen takas suomeen.Reissu Lomamatkojen kautta Primera Airilla meni oikein hyvin.kaikki pelasi hyvin.
Sää Limassolissa oli mahtava! vaihteli 23-36c.niin,todellakin helleaalto pyyhkäisi ylitsemme ja tuo 36c mitattiin varjossa!!! huh huh,oli melko kuuma!Kypros on tosi kiva kohde säänsä puolesta samoin tuo lentoaika on sopivan lyhyt.ainut piiittkäää miinus tulee siitä,että sielä on tooosiii kallista!kypros on kyllä hinnoitellut ittesä ulos.kahdesti on käyty ja nyt oli varmaan viiminen reissu.litra mehua maksoi reilut 2e,suklaapatukka 1e,pampers paketti 12,85e(pieni pkt),4jukurttia 2,8e.ravintolahinnat melko samaa ku suomessa,mutta tosiaan nuo elintarvikkeet on pilvissä.
Kaikkiaan ihana loma!hotellina oli Atlantica Gardens,joka oli ihan ok.käytimme hotellin puolen (oasis) allasalueita ja ravintoloita.todella hyvä palvelu!ja hyvät ruuat(meillä oli puolihoito)!
Nyt vaan miettimään seuraavaa reisua,joka on ehkä Bulgaria... Terveisin Perhe Kuopiosta

12

3232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mukava kuulla, että oli onnistunut reissu! Ostitteko ruokatarvikkeet pienistä "turistimarketeista" vai ihan "kunnon" kaupoista, kun noinkin kalliita olivat?

      • perhe kuopiosta

        lähi marketeista ostettiin,kun eihän sitä osannu lähtee kauemmaks mitää kauppaa ettimään.


    • Reissaaja-Tiina

      Olen viettänyt monta..ihanaa..lomaa Kyproksella! Maa on todellakin kallis, se on sitten ainoa miinus, mitä sieltä keksin..plussan puolelle voi laittaa palvelun, ruuan, luonnon ym.ym.
      Vinkkinä, perheelle Kuopiosta, voisin sanoa sen verran, että voisin suositella matkakohteeksi Tunisiaa.
      Itse kävin siellä, muutama viikko sitten, ensimmäistä kertaa..täytyy myöntää, että lähdin sinne hiukan "varautuneena", olin kuullut kertomuksia töykeistä ihmisistä, huonosta ruuasta, varmasta vatsataudista yms.
      Vaan paikkahan oli mitä ihanin!! Tunisialaiset ihmiset ovat hyvin avoimia, palvelu pelasi niin hotellissa kuin ravintoloissa. Upeat hiekkarannat houkuttelivat löhöilemään ja nauttimaan auringosta..ja ruoka oli tosi hyvää. Ja mikä parasta, siellä oli oikein superhalpaa! En aio lopettaa matkailua Kyprokselle kokonaan, mutta nyt olen löytänyt toisenkin "paratiisin".

      • perhe kuopiosta

        tunisiaa ollaan mietitty,mut tulee ehkä kysymykseen vasta kun juniori on isompi.tosiaan se vatsatauti kammottaa..


      • Herkkävatsainen
        perhe kuopiosta kirjoitti:

        tunisiaa ollaan mietitty,mut tulee ehkä kysymykseen vasta kun juniori on isompi.tosiaan se vatsatauti kammottaa..

        Moi! Turha Tunisiassa on vatsatautia pelätä..itse olen hyvinkin herkkävatsainen ja suuresti epäilytti lähteä tuonne. Varasin mukaani käsidesiä..käytin sitä aina ennen ruokailua ja rahojen käsittelyn jälkeen...eikä mitään vatsatautia tullut!! Reippaasti matkaan vaan!


    • torakoita

      heippa! suunnitelmissa ens syksynä lähteä sinne ja haluaisin kuulla onko sielä torakoita tai muita kamalia ötököitä? en voi sietää niitä ja matkatoimiston täti aina nauraa mulle kun kysyn onko ötököitä..:) onko siisti paikka muuten?

      • Perhe kuopiosta

        ei oo moisia otuksia meidän kohalle sattunut.toki niistä mainittiin kohteen opaskansiossa,mut ei me oo nähty kummallakaan kerralla kun sielä on oltu.kypros on siisti maa siellä missä turisteja.toki törkyistä seutuakin on.meidän hotelli alueella kadutkin siistittiin käsin ja koneella joka aamu.
        suosittelen lämpimästi kyprosta!aivan ihana paikka!


      • ninie
        Perhe kuopiosta kirjoitti:

        ei oo moisia otuksia meidän kohalle sattunut.toki niistä mainittiin kohteen opaskansiossa,mut ei me oo nähty kummallakaan kerralla kun sielä on oltu.kypros on siisti maa siellä missä turisteja.toki törkyistä seutuakin on.meidän hotelli alueella kadutkin siistittiin käsin ja koneella joka aamu.
        suosittelen lämpimästi kyprosta!aivan ihana paikka!

        siis tietenkin täällä ötököitä on ,se ei taas johdu siitä onko likaista,noita torakoita kyllä riittää kesäisin, kumminkin välimerellä ollaan. mutta tottahan se on että täällä toi roskaaminen on todella yleistä..iloisesti lentää juomatölkit ikkunoista kun autolla ajelevat.

        juu onhan täällä kallista mutta noi hinnat mitä aiemmin mainittin mehusta ym luult. on ostettukin jostain ns turistikaupasta..turistialueella kalliimmat hinnat. jos kauemmaksi isompiin marketteihin meinaa niin on tarjouksia ja edullisempia hintojakin. mutta totta on ei täällä halpaa ole.


    • Maailmanmatkaaja_1

      Heips!
      Olitteko Finnmatkojen Atlantica Sun Garden hotellissa? Oliko rauhallisella paikalla?
      Kävittekö missään retkeillä yms?
      Ollaan lähdössä mieheni kanssa 26.5 kahden viikon reissulle samaan hotelliin.

      • perhe kuopiosta

        oltiin lomamatkojen kautta.noita Atlantica hotelleja on useita.sen ketjun omistaa joku rikas jeppe,joka rakentaa niitä kokoajan vaan lisää,ja niitä Atlantica alkuisia on tosiaan jo useita.
        meidän hotelli oli tosi rauhallinen,hieman syrjemmässä n.5km vanhaan kaupunkiin.
        ihanaa lomaa teille!!


    • ????

      hei! ollaan kavereitten kanssa lähdössä kyseiseen kohteeseen.(hotellihuoneisto atlantica gardens). pitääkö todella paikkansa että on noin hyvä paikka mitä väitetään.(ystävällistä porukkaa,siistiä, kaunis kohde jne.. onko minkälaiset rannat ja onko miten paljon varkaita? aikaa on todella monta vuotta kun viimeksi olen ulkomailla käynnyt (turkissa) niin vähän jännittää miten siellä pärjää?!

    • Perhe Hämeestä

      Millaiset oli Limassolin rannat?

      Kävittekö vesipuistossa? Jos, kannattaako lähteä sinne?

      Kulkuyhteydet hotellialueen ja keskustan välillä, bussi vai taksi?

      Oliko lapsille jotain kivoja paikkoja, missä vois käydä (puistoja tms.)

      Lähdemme kesäkuun alussa ekaa kertaa Kyprokselle, olis kiva, jos jaksat vastata:)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe