Gynophilus

ei saa enää

Minulla oli usein emättimen tasapainossa ongelmia. Ostin apteekista milloin mitäkin gynocapseja ja lacteja. Kunnes menin lääkäriin ja lääkäri käski ostaa gynophilus-kapseleita, joita täytyy tiskiltä pyytää, koska niitä säilytetään jääkaapissa.

No jopa alkoi tehota.
Lääkäri sanoi, että kannattaa kuurin jälkeen laittaa yks kapseli kerran viikossa tasapanottamaan häiriöitä, vähän niin kuin ehkäisevänä toimenpiteenä.

Tein näin ja voin loistavasti pitkän pitkän aikaa. Kunnes menin ostamaan jälleen pakettia apteekista.... Siellä sanottiin-että niitä ei enää saa.

No meni täs nyt pari kuukautta ja lievät oireet palanneet. Mitäs nyt avuksi.
Apteekista tarjosivat noita gynocapseja ja lacteja, eikä ne ole yhtä tehokkaita.
Tai ainakaan mulle.

Miksi tämä gynophilus toimi niin hyvin mulla, mutta nämä muut ei?
Mitäs nyt tehdään kun sitä ei enää saa?

Tykkäsin siitä muutenkin sen koostumuksen ansiosata. Se kun oli sellanen rasvanen pinnaltaan, se oli miellyttävä laittaa. Lisäksi siinä oli sellanen kolo päässä, mikä helpotti kapselin laittoa.

Tylsää aina olla soittelemassa lääkärille ja varailemassa uusia aikoija.
Just kun löyty apu vaivaan, niin sitten sitä apua ei enää apteekista saakkaan.

Epäilen, että sitä ei enää myydä, koska ihmiset ei ymmärtänyt sitä kysyä, koska se oli ns. piilossa. Ja seuraus siitä taas on se, että apteekille ei ole tuottava tuote, koska sitä ei myyty tarpeeks.

7

5512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toveri

      En siis ole ainoa. Tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittama. Minulle ei mikään muu auttanut. Taistelua ollut tämä kevät. Olen kokeillut gynocapseja ja lactalia. Tuskastuttaa. Kirjoitin jopa Orionille palautetta ja kysymyksen, miksi tuote on lopetettu. Vastasivat, että laki on muuttunut Eu:ssa rohtojen osalta. Sen enempää en asista tiedä. Näin epätoivoisena tekisi mieli kerätä adressi gynofiluksen puolesta. Kirjoita tänne, jos löydät jostain tuotteesta avun.

    • Posliini kiitoradalla

      Hei tytöt!

      Sain viime syksynä lääkäriltä 'tasapainoiluun' reseptillä gynophilusta - jäljellä 9 paketissa - heinäkuu 2008 viimeinen käyttöhetki - haluatteko, että lähetän ne teille?

      Yksi kysymys kuitenkin - voisitteko vastata siihen?

      Eli se liittyy miesgynekologiini. Onko mielestänne täysin normaalia, että joudun aina riisumaan täysin alasti hänen vastaanotolleen mennessäni (kerran vuodessa rutiinitarkastus)?

      Muutkin lukijat, vastatkaa minulle!

      • kaijaleena*

        En ole koskaan käynyt miesgynekologin luona, mutta ei ole normaalia seisoa tai istua alasti minkään lääkärin luona - saatikka alapään tutkimuksen ollessa kyseessä. Vaihda gyneä !


      • vastaanotolla...
        kaijaleena* kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt miesgynekologin luona, mutta ei ole normaalia seisoa tai istua alasti minkään lääkärin luona - saatikka alapään tutkimuksen ollessa kyseessä. Vaihda gyneä !

        Hei!

        En tietenkään joudu riisua alasti heti ovesta sisään astuttuani, vaan vasta, kun hän pyytää minua riisuutumaan tutkimuspedille siirryttäessa.

        Ensimmäisellä kerralla (n. 4 v. sitten), kun hän sanoi, että riisu ylävartalokin paljaaksi, mietin mielessäni, että sehän tarkoittaa sitä, että olen ihan alasti!!! Olin jonkin verran ihmeissäni, ehkä lievästi järkyttynyt!

        Olenhan jo ehtinyt käydä erilaisilla gynekologeilla 18 vuotta, niin nais- kuin miesgyneilläkin, mutta kukaan ei ole koskaan pyytänyt riisua kaikkia vaatteita! Kukaan mies, vaikka muuten olisivatkin olleet vähän limaisia, eivät ole pyytäneet kerrallaan kuin ala- tai yläpään paljaaksi!

        Eli olkaa kilttejä ja kommentoikaa, onko alastomuus vastaanotolla täysin normaalia ja yleistä?

        Kiitos!


      • normaalilta

        Ei kyllä kuulosta normaalilta, että pitää riisua kokonaan alasti. Oma gynegologi pyytää riisumaan housut ja rinnat tutkitaan paita ylös nostaen ja ritsikat avaten.
        Kiitos avuliaisuudesta, kun tarjouduit lähettämään Gynophiluksia, mutta missä päin asut? Ovat nimittäin jääkaappisäilytettäviä ja jos ne ovat postissa parikin päivää, niin...Itse asun Oulussa.


    • ääölkon

      Vaihda gyneä ja äkkiä.

    • PoliKlinikka

      Joskus on kyllä pyydetty ottamaan kaikki vaatteet pois, tämä on ihan normaalia, saattavat tarkastella esim. epänormaalia karvankasvua tai jotain. Tuskin muusta kyse...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe