My Life

The Ziedrich

Mikä hän se on ku "KIUSAAJILLA" aina riittää kavereita, aina ku mul on vittuiltu niin joku aina ne runkut on kahestaan tai porukassa. " Vittu mun iso broidi hakkaa sut" Tota mä oon kuullu pari kertaa, mut kertaakaan ei oo näkyny. Viime textissä kirjotin " Kiusaajast " jonka pieksin, kuulin et se on KIUSATTU hesassa ja sitä hakataan. Voi ETTÄ MÄ OON ILOINEN, paha saa palkkansa....Joskus

Onko muilla kokemusta joukko kiusauksest?

7

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ashton Kutcher

joo Suami on vähä hinttareitten paikka! Tampereella sama juttu..semmone valkoihoinen suamihinttihoppari katto mua 5 minsaa suu auki ja tuli valittaan et ota ny vittuun noi vaatteet päältäs (ku ne oli kans hopparia)..no siihen mää et muutatko homo amerikkaan ku käytät noita vaatteita?! se meinas lyädä mua ja sano et vittu se on ääliöitten maa! katos ny Ziedrich mikä ääliö toikin oli.käyttää amerikkalaisten vaatteita muttei muuta sinne! noi hopparivaatteet sais kiältää semmosilta hinteiltä,eikös? miks sua haukutaan? mua ulkonäön takia,näytän Ashton Kutcherilta..kerran yks hinttari porilainen tuli mun ohi pyärällä ja huusi: *vittu sää oot ruma jätkä* miks suami ylipäätään on näin alhaalla? onneks muutan kohta amerikkaan pakoon näitä mulkkuja..ja viä että lopetin nuarisotilalla käymisen ku 20 jätkää vartoo ovella justiinsa itse mua ja hakkaa sitten siä sisällä =(.siis ne soittaa kylän ympäri et missä liikun ja sit ku tuun nii ne on mua vastassa..meinasin hakata pesismailalla yhen niistä kesällä! olis saatana pitänyt..mut kiusatusta tulee nyt parempi ku niistä mulkuista(hollywoodnäyttelijä,ja melki jokainen niistä on joku 'kivenmurskaaja) ..ota osaa the Ziedrich,tässä sulle kokemusta!

• RicheY

..hopparit on vitun rumia...ja tyhmiä.

• The Ziedrich
        RicheY kirjoitti:

..hopparit on vitun rumia...ja tyhmiä.

Mua on haukuttu, yleensä läskiks......muttei enään olen 17 ja nostan penkilt 120 Kiloa, menin kauppikseen ja löysin likka frendin Elämä hymyilee :).

Ps. Toivottavast pääset pian amerikkaan.

" Te vitun narkkarit alatte nyt lampsia helvettiin tai tulee monosta " -Tony Halme-

• Ashton Kutcher
        The Ziedrich kirjoitti:

Mua on haukuttu, yleensä läskiks......muttei enään olen 17 ja nostan penkilt 120 Kiloa, menin kauppikseen ja löysin likka frendin Elämä hymyilee :).

Ps. Toivottavast pääset pian amerikkaan.

" Te vitun narkkarit alatte nyt lampsia helvettiin tai tulee monosta " -Tony Halme-

joo no hyvä mää muutan just sun ikäsenä Amerikkaan,oon nyt 15!! siis keväällä 2995 :) mut siitä sun yhestä viästistä,mikset 'hakannu' jo aiemmin ku ysillä sitä äijjää,ku kerta nostat 120 kiloo..mää nostin kesän alussa 60 kg,mut heinäkuussa alotin kehonrakennuksen (päivässä 5 kg painoa 500 kertaa molemmille käsille) onks se susta hyvin? ja helvetti ku mulla ei näytä kasvavan yhtää hauis,kerro miten viä paremmin kasvais?? Ashton Kutcher onkin hollywoodin kuumimpia nimiä..oon sen näköinen ja meen sinne,ku se on mun esikuva! sit jotkut runkkarit kiusaa viä tostakin..mut oon ollu himassa 3 kk (kehonrakennuksen aloittamisesta lähtien) joten yhteenvetona: kiusaajat on jotai paskoja rasseja,kivanhakkaajia ja mää oon niinku mel gibson,ashton kutcher ja harrison ford ! =) eikö oo sustaki mun elämässä paremmat aallot ku niillä kiusaajilla?

• JTL
        Ashton Kutcher kirjoitti:

joo no hyvä mää muutan just sun ikäsenä Amerikkaan,oon nyt 15!! siis keväällä 2995 :) mut siitä sun yhestä viästistä,mikset 'hakannu' jo aiemmin ku ysillä sitä äijjää,ku kerta nostat 120 kiloo..mää nostin kesän alussa 60 kg,mut heinäkuussa alotin kehonrakennuksen (päivässä 5 kg painoa 500 kertaa molemmille käsille) onks se susta hyvin? ja helvetti ku mulla ei näytä kasvavan yhtää hauis,kerro miten viä paremmin kasvais?? Ashton Kutcher onkin hollywoodin kuumimpia nimiä..oon sen näköinen ja meen sinne,ku se on mun esikuva! sit jotkut runkkarit kiusaa viä tostakin..mut oon ollu himassa 3 kk (kehonrakennuksen aloittamisesta lähtien) joten yhteenvetona: kiusaajat on jotai paskoja rasseja,kivanhakkaajia ja mää oon niinku mel gibson,ashton kutcher ja harrison ford ! =) eikö oo sustaki mun elämässä paremmat aallot ku niillä kiusaajilla?

Ja lehmät lentää...

Taidat muuten vanheta aika hitaasti, kun kerran meinaat olla elossa vielä vuonna 2995 - yli 1000-vuotiaana!

• The Ziedrich
        Ashton Kutcher kirjoitti:

Olisin hakannu aiemmin mut ajattelin jättää sen 9:sille ja yllättää ku se olis ihan suojaton nostin ysillä:70 Kiloa ( heh 50kg tullu lisää 2 vuodes).

Olet oikeassa, aaltosi ovat paljon paremmat kuin kiusaajillas :). Kun sust tulee näytteliä tai mikä ikinä haluut olla, niin olen varma et kiusaajat on ihan paska hommissa kuten (roudari tai jokin paskan lakaisia).

• Kim

kiusaajat ovat todellisuudessa hyvin hrikkoja ihmisiä psyykkisesti.
      kaverin kans kyllä auotaan päätä...mut oota jos ovat yksin, silloin ei kuulu pihahdustakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe