Mulla tämmöinen yhdistelmä hankittuna. Vasta opettelen manuaalisäätöjä ymmärtämään tuon FZ50:n kanssa.
Mutta oikeastaan nyt kyselisinkin, onko kukaan hankkinut kameraan tuota Raynox DCR-250 macroa? Minä en nimittäin saa tarkentumaan kuvia ollenkaan tuon Raynoxin kanssa, enkä tajua mikä on vikana?!? Olen kokeillut erilaisilla asetuksilla ja jalustan kanssa ja vaikka miten, kuvat on pelkkää usvaa!
Lumix FZ-50 JA Raynox DCR-250
Miksei toimi?
2
962
Vastaukset
- valikossa
on paikka jossa sä ilmoitat kameralle mitä tele-jatketta olet ruuvannut siihen putken eteen
eiköhän se sitten ala workkimaan - Nikon D200
Kirjoittelin pienen vastauksen kokemuksistani FZ50:llä macrokuvauksessa järjestelmiin josta kysymyksesi ensin löysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970