hyvä joulupukki, varhaisesta ajankohdasta huolimatta ajattelin kirjoitaa sinulle ,että olisit sinäkin tietoinen meidän romaanien ongelmista täällä rakkaassa suomen maassa. kuules pukki ,meissä romaaneissa on homoja ,lespoja,varkaita ,tappajija,insestin tekijöitä,kiusaajija,rasisteja.kateellisija.katkeria,epäkohteliaita,hyväksikäyttäjiä,ateisteja,rikomme monia sääntöja ja lakea,tai minä en ole näistä mitään ,mutta kaikki muut on jotain näista ,tuothan vain mulle lahjoja sitten jouluna
kirje joulupukille
3
223
Vastaukset
- diives
lahjoja. en ole minäkään mitään näistä yllämainitiusta
- minäkiin lahjoja
joskus vaan oon kiusannu,pikkusen vaa ollu rasisti.
- Korvatunturi
Täällä Joulupukki:
Kuule kirjoitit kirjeesi nyt hieman väärään jaostoon. Minä se olen kova jätkä ja jakelen tuhmille lapsille vain risukimppuja. Jos oikein vireeseen pääsen, saatan jopa ripsauttaa kintuillekin. Armoa ei anneta, eikä tunneta. Lahjoja saavat vain kiltit.
Oikeampi osoite on tuo Taivahan taatto. Hän se tekee likaisesta puhdasta ja ruskeesta lumivalkoista. Lahjan saa jokainen, vaikkei sitä ansaitsekaan ja armoa armon päälle.
Osoite meni jotenkin tähän malliin, että : "Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittamaan minua." Tätä osoitetta kun käytät niin pitäisi breivisi mennä perille ja joulustasi tulee iloinen.
Ystävällisin terveisin: Joulupukki, Korvatunturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770