Moi
Suunnittelemme Egyptin matkaa, mutta haluaisin tietää ennen matkan varaamista, että onko Egyptissä saatavilla maitoa (kaupoista, ravintoloista)? 4-vuotias poikani juo niin paljon maitoa, että kaikkea ei viitsis kantaa Suomesta mukanaan.
Lapsi ja maito
9
778
Vastaukset
Kyllä maitoa on, sekä rasvatonta että sitä tavallista, missä hieman rasvaa (en muista paljonko). Mielestäni täällä maito kuitenkin maistuu kuten hyla-maito Suomessa ja itse en pidä mausta, kahvissa menee. Useimpia maitoja ei myöskään pidetä kylmähyllyssä joten lämpimänä maku on vielä pistävämpi. Hotelleissa lienee kuitenkin jääkaappi.
- äiskä69
Moi, kiitos tiedosta. Minusta on ihan kiva tietää etukäteen, että maitoa on saatavilla, koska se on poikani lempijuoma (onneksi) limsan ja mehun sijaan.
- Misty
Enpä muista millainen oli maitopolitiikka kaupoissa (Makadi Bayn supermarketissa siis). Ihmetyttää kyllä näin pienistä asioista ns. murehtiminen; kai nyt muksu viikon tai kaksi voi juoda muutakin? :D Mehuja, limuja, vettä...
Ei pahalla, mutta ihmettelen vain. - ei kannata
mennä, koska siellä vaanii faaraon kirous eli afrikkalainen vatsatauti. Ja muutenkin koko kamelin- ja hevosenpaskalta haiseva maa on perseestä.
- :::::::::::;;;;;;;;;;;
Egyptin maito maistuu samalta kuin Hyla-maito täällä. Ei ole hyvää! Silloin, kun lapset oli pieniä, otin mukaan maitojauhetta Suomesta, kun olemme aina pitempään siellä. Nykyään pistetään vaan vähän teen sekaan.
- Hany
Itse juon Egyptissä juuri tuota hyla-maidolta maistuvaa rasvatonta maitoa (skimmed milk) jäiden kanssa pahimpaan maidonhimooni ja ihan hyvää se niin on. :)
- banaanimaidosta
Hany kirjoitti:
Itse juon Egyptissä juuri tuota hyla-maidolta maistuvaa rasvatonta maitoa (skimmed milk) jäiden kanssa pahimpaan maidonhimooni ja ihan hyvää se niin on. :)
Me ei ostettu tavallista maitoa ollenkaan, mutta muksut tykkäsivät banaaninmakuisesta maidosta, myös suklaamaito maistui. Oltiinhan lomalla, sai herkutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418