Koiraihminen on sellainen, että jos sen
koira puree sua jalkaan ja kusasee
sitten jaloille, niin se alkaa nauraa ja
sanoo, että eikös mulla ole viisas koira,
heitti lääkkeet perään.
Koiraihminen
10
413
Vastaukset
- kukor
kyllä vielä kestää,että mönkijä ajelija kaahailevat raitilla,känniset kuseksii tappelee oksentelee pitkin poikin,paikat rikotaan tuusan paskaks,viinaa pil... humausaineta myydäänb kulmilla,roskiskuormat kipataan minne sattuu.
Mutta on se nyt yhtä helvettiä,että on noita koiria.
Vai mitä;).- ei ole tullut.,
Yksikään känninen ei ole tullut nuuhkimaan
minun haaroväliä ja saanut siitä kehuja. - kukor
ei ole tullut., kirjoitti:
Yksikään känninen ei ole tullut nuuhkimaan
minun haaroväliä ja saanut siitä kehuja.siinäs näet,en ole ikinä tavannut koiraa joka hermostuisi siitä että se haaroväliä haistellaan.
Ihme pingottaja olet ;) - juuri..
kukor kirjoitti:
siinäs näet,en ole ikinä tavannut koiraa joka hermostuisi siitä että se haaroväliä haistellaan.
Ihme pingottaja olet ;)Olet juuri samanlainen kuin velipoikani.
Sen tiibetinspanielit, oikeita narsistisia piruja
muuten, purivat lastani naamaan. Velipoika kuittasi,
minun koirat on fiksumpia kuin sinun lapset. - kukor
juuri.. kirjoitti:
Olet juuri samanlainen kuin velipoikani.
Sen tiibetinspanielit, oikeita narsistisia piruja
muuten, purivat lastani naamaan. Velipoika kuittasi,
minun koirat on fiksumpia kuin sinun lapset.sanoa,kun en sinua enkä veljeäsi tunne.
Oman koirani hyvinkin,se ei kyllä pure,itse pitää sekin tehdä ;) - hyvä.,
kukor kirjoitti:
sanoa,kun en sinua enkä veljeäsi tunne.
Oman koirani hyvinkin,se ei kyllä pure,itse pitää sekin tehdä ;)Onko se sun koira hyvä sängyssä.
Meinaan osaako nuolla. - kukor
hyvä., kirjoitti:
Onko se sun koira hyvä sängyssä.
Meinaan osaako nuolla.se viihdy sängyssä mut nuolee kyllä kovin ja missä vaan.Jopa silloin kun ajan autoa ;)
- on mukavaa
kukor kirjoitti:
se viihdy sängyssä mut nuolee kyllä kovin ja missä vaan.Jopa silloin kun ajan autoa ;)
jutella itsekseen
- sinä siellä
on mukavaa kirjoitti:
jutella itsekseen
nyt sorru omaan näppäryyteesi ;)
- keskiyonkehraaja
No olihan viesti.
Ymmärrän kyl jos ioku pelkää koiria mutta silti, olihan toi nyt vähän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984