lähe hurruuttelemaan Norjan vuoristoteille,
eihän ikä ole vielä este
Osta moottoripyörä
8
309
Vastaukset
- mcHuurre
OK. Huurreämsee kuittaa ! Heti huomenna jutaa hän......la. takasi !
- Jawalla
mennään, mutta jaksaisiko vanhukset Norjaan asti?
Itse oon 65 ja pyörä 52. Itseänsä kun voi uudenpaan vaihtaa, niin vaihtaisiko jo pyörän?- Tase pappa
Kyllä Jawa kestää sen minkä sinäkin. Molemmissa on ajan tuomaa patinaa ja nitinää.
Jos hankit jonkun sorttisen uuden kaksipyöräisen,mopoa järeämmän menopelin,olen kutakuinkin varma että et pääse pihamaatasi pidemmälle. Norjasta on turha edes haaveilla. Seuraava ajokkisi on todennäköisesti pyörätuoli. On meinaan vehkeet vähän ärjympiä kuin meidän Jawat ja MZ-tit. Kone lähtee mutta ukko/akka jää seljälleen tantereelle. Tai-tiedä sitten,jos tuota,kuinkakin,olet harjoitellut. Onhan se oppia ikä kaikki. Jos mokoman vehkeen joku muukin hallitsee,niin mikset sinäkin.
Moottoripyörän vakuutusmaksun hinnalla pääsee muutoin lentsikalla perille ja jää vielä perilläkin tuhlattavaa pätäkkää kukkaroon.
Taitaa sittenkin olla paree että muistellaan vaan kiikkustuolissa niitä hurjia nuoruuden pyöräreissuja. Mutta eipä kerrota mummille aivan kaikkea. - Jawa ukko
Tase pappa kirjoitti:
Kyllä Jawa kestää sen minkä sinäkin. Molemmissa on ajan tuomaa patinaa ja nitinää.
Jos hankit jonkun sorttisen uuden kaksipyöräisen,mopoa järeämmän menopelin,olen kutakuinkin varma että et pääse pihamaatasi pidemmälle. Norjasta on turha edes haaveilla. Seuraava ajokkisi on todennäköisesti pyörätuoli. On meinaan vehkeet vähän ärjympiä kuin meidän Jawat ja MZ-tit. Kone lähtee mutta ukko/akka jää seljälleen tantereelle. Tai-tiedä sitten,jos tuota,kuinkakin,olet harjoitellut. Onhan se oppia ikä kaikki. Jos mokoman vehkeen joku muukin hallitsee,niin mikset sinäkin.
Moottoripyörän vakuutusmaksun hinnalla pääsee muutoin lentsikalla perille ja jää vielä perilläkin tuhlattavaa pätäkkää kukkaroon.
Taitaa sittenkin olla paree että muistellaan vaan kiikkustuolissa niitä hurjia nuoruuden pyöräreissuja. Mutta eipä kerrota mummille aivan kaikkea.se, ettei ihan kaikkea mummoille kerrota. No itselläni ei ole kelle kertoisin, kun olen sellainen lonely rider. Totta, että pyörien vakuutusmaksut vie kukkarosta paljon, mutta kun pitää ne seisonnassa suurimman osan vuodesta, ei niillä rahoilla paljon lentokoneilla matkustaisi.
Siinäkin olet varmasti oikeassa, että seuraavaksi kaksipyöräiseksi minulle sopisi parhaiten Pappa-Tunturi, vaikken ehkä sillä ihan Norjaan saakka pääsisikään. Seuraavaksi sitten se pyörätuoli. Mutta piikki MZ kiinnostaisi kovasti, jos sellainen jostakin löytyisi. IFA 125 on minulla joskus ollut ja kiikkustuoli on jo odottamassa.
- PellePeloton ek
Mutta mutta, käyttäytykää isojen pyörienne kanssa siellä liikenteessä edes jollain tavoin ennalta arvattavasti, että meikäläinenkin, inva-autoilija, jotenkin tietäisi, mitä seuraavaksi aiotte.
Vauhdin hurma on hieno hurma, mutta ette ole tiellä yksin. Toivottavasti nautintonne kestää pitkään!
Yhteispelitoivotuksin PP- 1200 cc
Omat beenat siinä sököksi menee, kun bilikashaffari tsööraa päälle.
- O-Orvokki
vuosia ja ostaa sitten mopoon tai moposkootterin ja lähteä sillä hurruuttelemaan ilman kiirettä.;))
- muista.,
Muista sitten parkkeerata r-kioskin eteen ja käyt
tekemässä loton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461