Miten arvelet Antin ja Sutun mediajulkisuuden
vaikuttavan keskustapuolueen kannatukseen?
Luulen, että vaa´ankieli värähtää.
politiikka pelissä
miten.,
6
204
Vastaukset
- suuntaan?
Itse en mielessäni vielä osaa aavistaa.
- asiaa!
Koskaan ennen en ole Keskustaa äänestänyt, mutta nyt olen vakavasti harkinnut.
- että tanssi
on tärkeintä antia?
- silmän iloa
Mitä pahaa siinä on jos politiikko osallistuu tanssikilpailuun, kysyn vaan? Pari Antti & Sutu ovat koko kilpailun ajan tuoneet koteihimme iloa töllöruudun kautta. Vahinko että tämä ilo nyt loppui!
- Antti...
Antti pääministeriksi.
Nämä kännykkä-vanhaset
häviää mennen tullen
kanki-kaikkoselle.
- Tilja
...seuraaviin eduskuntavaaleihin saakka. Erittäin symppis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153