joo mitäs tuo nyt tarkottaa? en pysty soittaa enkä vastaan ottaa puheluita. kun yrittää soittaa jollekkin lukee: ei yhteyttä verkkoon ja sim kortin rekisteröiminen epäonnistui? :OO
olen kokeillut ottaa kortin pois ja laittaa takaisin mut ei auta.
sim kortin rekisteröinti epäonnistui?
voi hitto jo nyt
2
2188
Vastaukset
- jenczu
näyttää siltä että liittymäsi on kiinni, syystä tai toisesta.
- on suljettu
Tiedät itse varmaan oletko laskusi maksanut joten en puhu siitä enempää. Elisa on viimeaikoina sulkenut joitakin liittymiä vahingossa vaikkei mitään syytä ole ollut. Eräs ystäväni koki saman, hänellä oli puhelin kiinni 2 päivää ja hänen oli pakko avata soneralta uusi (soneran saa kuulemma miltei heti auki) koska hän on lakimies ja kaikki tärkeät puhelut ja jäivät soittamatta. Puhumattakaan niistä puheluista jotka eivät tulleet perille-Elisan virheen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161