onko ampuma-radalle pakko olla jokin erikoinen vaatetus vai voiko mennä ihan arki asussa?
pitääkö?
8
579
Vastaukset
- Kertaaja
arkiasusta :D Ihan normi vaatteissahan siellä ollaan.
- supertunari
Paitsi ehkä hyper-himo-tarkkuusampujat jotka esiintyvät keskiaikaisissa haarniskoissa joissa he nipin-napin pystyvät liikuttamaan etusormeaan sen verran mitä aseen laukaisemiseen tarvitaan ;-) Näillä on niin vakaa käsi, niin vakaa käsi ETTÄ!
- Hemmo, hieman erilainen
supertunari kirjoitti:
Paitsi ehkä hyper-himo-tarkkuusampujat jotka esiintyvät keskiaikaisissa haarniskoissa joissa he nipin-napin pystyvät liikuttamaan etusormeaan sen verran mitä aseen laukaisemiseen tarvitaan ;-) Näillä on niin vakaa käsi, niin vakaa käsi ETTÄ!
Olin tänäänkin ampumaradalla asunani vain T-paita.
Ammunta sujui ongelmitta. - Munasillaanko???
Hemmo, hieman erilainen kirjoitti:
Olin tänäänkin ampumaradalla asunani vain T-paita.
Ammunta sujui ongelmitta.Ei nyt ihan pelkässä t-paidassa kannatta mennä ainakaan ensimmäistä kertaa. Ensimmäisellä kerralla suosittelen laittamaan myäs housut jalkaan.
- Night hawk
Munasillaanko??? kirjoitti:
Ei nyt ihan pelkässä t-paidassa kannatta mennä ainakaan ensimmäistä kertaa. Ensimmäisellä kerralla suosittelen laittamaan myäs housut jalkaan.
Kiitos kaikille hyvistä neuvoistasitten olisi vielä yksi kysymys. Onko kukaan teistä tutustunut tai liittynyt NoSa:an?
- lentomestar, rissala
Night hawk kirjoitti:
Kiitos kaikille hyvistä neuvoistasitten olisi vielä yksi kysymys. Onko kukaan teistä tutustunut tai liittynyt NoSa:an?
Ee ihan nossaan uo pyyvetty mutta ameriikkaan Nasaan pyytivät, oes ollu avaruuslentäjän paekka aaki.
En kehanna mennä kun niin korkeella huimoo, ja minulla on mueta kiireetä. - EAIS
lentomestar, rissala kirjoitti:
Ee ihan nossaan uo pyyvetty mutta ameriikkaan Nasaan pyytivät, oes ollu avaruuslentäjän paekka aaki.
En kehanna mennä kun niin korkeella huimoo, ja minulla on mueta kiireetä.Ei mitään t-paitoja tueta.. kaikki löytyvä sotaroina vaan päälle ja radalle! Pitää näyttää üübertaktiselta hyperjenkiltä kaikkine rissirasseineen, pääsee paukuttaan henkseleitä muille "taviksille" :D
__
http://www.nettisivu.org/elite_argom
- Tadzio de Santis
Minulla oli viime reissulla muistaakseni yllä farkut, t-paita, sukat, kalsarit, nahkatakki ja kävelykengät. Ei ehkä tuossa järjestyksessä mutta kummiskin tuo kokonaisuus.
Mukana on myös ase salkkuineen, muovipussi jossa nitoja, täppärasia, panosloota, kuulosuojaimet ja vaimennin. Sitten on jokunen taulu matkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446