pitääkö?

Night hawk

onko ampuma-radalle pakko olla jokin erikoinen vaatetus vai voiko mennä ihan arki asussa?

8

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertaaja

      arkiasusta :D Ihan normi vaatteissahan siellä ollaan.

      • supertunari

        Paitsi ehkä hyper-himo-tarkkuusampujat jotka esiintyvät keskiaikaisissa haarniskoissa joissa he nipin-napin pystyvät liikuttamaan etusormeaan sen verran mitä aseen laukaisemiseen tarvitaan ;-) Näillä on niin vakaa käsi, niin vakaa käsi ETTÄ!


      • Hemmo, hieman erilainen
        supertunari kirjoitti:

        Paitsi ehkä hyper-himo-tarkkuusampujat jotka esiintyvät keskiaikaisissa haarniskoissa joissa he nipin-napin pystyvät liikuttamaan etusormeaan sen verran mitä aseen laukaisemiseen tarvitaan ;-) Näillä on niin vakaa käsi, niin vakaa käsi ETTÄ!

        Olin tänäänkin ampumaradalla asunani vain T-paita.
        Ammunta sujui ongelmitta.


      • Munasillaanko???
        Hemmo, hieman erilainen kirjoitti:

        Olin tänäänkin ampumaradalla asunani vain T-paita.
        Ammunta sujui ongelmitta.

        Ei nyt ihan pelkässä t-paidassa kannatta mennä ainakaan ensimmäistä kertaa. Ensimmäisellä kerralla suosittelen laittamaan myäs housut jalkaan.


      • Night hawk
        Munasillaanko??? kirjoitti:

        Ei nyt ihan pelkässä t-paidassa kannatta mennä ainakaan ensimmäistä kertaa. Ensimmäisellä kerralla suosittelen laittamaan myäs housut jalkaan.

        Kiitos kaikille hyvistä neuvoistasitten olisi vielä yksi kysymys. Onko kukaan teistä tutustunut tai liittynyt NoSa:an?


      • lentomestar, rissala
        Night hawk kirjoitti:

        Kiitos kaikille hyvistä neuvoistasitten olisi vielä yksi kysymys. Onko kukaan teistä tutustunut tai liittynyt NoSa:an?

        Ee ihan nossaan uo pyyvetty mutta ameriikkaan Nasaan pyytivät, oes ollu avaruuslentäjän paekka aaki.
        En kehanna mennä kun niin korkeella huimoo, ja minulla on mueta kiireetä.


      • EAIS
        lentomestar, rissala kirjoitti:

        Ee ihan nossaan uo pyyvetty mutta ameriikkaan Nasaan pyytivät, oes ollu avaruuslentäjän paekka aaki.
        En kehanna mennä kun niin korkeella huimoo, ja minulla on mueta kiireetä.

        Ei mitään t-paitoja tueta.. kaikki löytyvä sotaroina vaan päälle ja radalle! Pitää näyttää üübertaktiselta hyperjenkiltä kaikkine rissirasseineen, pääsee paukuttaan henkseleitä muille "taviksille" :D
        __
        http://www.nettisivu.org/elite_argom


    • Tadzio de Santis

      Minulla oli viime reissulla muistaakseni yllä farkut, t-paita, sukat, kalsarit, nahkatakki ja kävelykengät. Ei ehkä tuossa järjestyksessä mutta kummiskin tuo kokonaisuus.

      Mukana on myös ase salkkuineen, muovipussi jossa nitoja, täppärasia, panosloota, kuulosuojaimet ja vaimennin. Sitten on jokunen taulu matkassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe