Vuokra-asunnot

Vuokralle

Hei! Olisin lähdössä ystäväni kanssa kesällä "omatoimimatkalle" Hua hiniin. Olisimmekin kiinnostuneita vuokra-asunnoista siellä. Mistä niitä voisi kysellä? Kaikki vinkin tällaista matkaa koskien olisi tervetulleita, kellään kokemuksia ja neuvoja?

10

4110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daddy&2pikkutyttöä

      Tämä tulee varmaan liian myöhään, mutta muille samaa asiaa
      miettiville. :)

      Olimme perheeni kanssa Hua Hinissä viime kerran Thaimaan lomamatkalla. Vuokrasimme asunnon suomalaiselta yksityiseltä välittäjältä (www.thaimaja.net). Olimme tyytyväisiä palveluun ja kodikkaaseen (lue: ei kaupalliseen) asuntoon. Hinnasta en osaa sanoa, että onko halvimmasta päästä, mutta luotettava omistaja ainakin oli! Positiivisinta Hua Hinissä oli se, että lapset viihtyivät ja räätälit sun muut eivät olleet niin hyökkääviä kuin esim. Phuketissa. Saatiin rauhassa kävellä kaduilla.

      • Pusikko

        Hei, vuokrasimme kyseisestä Smart Resortista talon jokin aika takaperin ja alue oli ihan mukava mutta sijanti oli kamala. Alueella oli ravintola / kauppa joka oli kiinni koko lomamme ajan ja lahimpään kauppaan oli matkaa useita kilometrejä joten jouduimme hakemaan jopa vesipullot taksilla kaupungista.

        Asunto oli mukava mutta seuraavalla kerralla katsellaan asunto lähempää keskustaa jos vielä Hua Hiniin suunnataan...


      • HuaHiniin vuokralle
        Pusikko kirjoitti:

        Hei, vuokrasimme kyseisestä Smart Resortista talon jokin aika takaperin ja alue oli ihan mukava mutta sijanti oli kamala. Alueella oli ravintola / kauppa joka oli kiinni koko lomamme ajan ja lahimpään kauppaan oli matkaa useita kilometrejä joten jouduimme hakemaan jopa vesipullot taksilla kaupungista.

        Asunto oli mukava mutta seuraavalla kerralla katsellaan asunto lähempää keskustaa jos vielä Hua Hiniin suunnataan...

        Hei, Pusikko.
        Oliko teillä käytössä skootteri asunnossa, missä olitte lomalla? Katsoin tuota Thaimajan sivua ja mietin, että hintaan sisältyvälä skootterilla välimatkat menisivät maisemia katsellessa, vai millä etäisyydellä loma-asuntoalue sijaitsee lähimmästä "keskustasta"?

        Kiitos vastauksesta jo etukäteen.


      • jukkisvaan
        HuaHiniin vuokralle kirjoitti:

        Hei, Pusikko.
        Oliko teillä käytössä skootteri asunnossa, missä olitte lomalla? Katsoin tuota Thaimajan sivua ja mietin, että hintaan sisältyvälä skootterilla välimatkat menisivät maisemia katsellessa, vai millä etäisyydellä loma-asuntoalue sijaitsee lähimmästä "keskustasta"?

        Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

        vakuutukset PITÄÄ olla 110% kunnossa kun mopoilee siellä


      • Hämeenhitain 25Neiti
        jukkisvaan kirjoitti:

        vakuutukset PITÄÄ olla 110% kunnossa kun mopoilee siellä

        Useimmiten hotelli kuitenkin on se järkevin lomanviettopaikka vaikka kustannuksetkin huomioiden,ja seuramatkat ovat hyvin kilpailukykyisiä nykyisellä hintatasolla.


      • paremp pysyä koton
        Hämeenhitain 25Neiti kirjoitti:

        Useimmiten hotelli kuitenkin on se järkevin lomanviettopaikka vaikka kustannuksetkin huomioiden,ja seuramatkat ovat hyvin kilpailukykyisiä nykyisellä hintatasolla.

        Melkoisen typeriä väitteitä esität, harvoin näkee täällä. Et taida olla Thaimaassa ennen käynytkään, tuskin missään muuallakaan, edes Virossa. Vai oletko ehkä AM matkavirkailija tai jotain, luulisi niilläkin sentään olevan vähän enemmän järkeä päässä.


      • Rouva 40

        Kiitos paljon tästä vinkistä :) Loma takana ja ei jäänyt Thaimajasta muuta kuin hyvää sanottavaa. Kun tuli kysyttäviä niin tämä thaimajan omistaja (Henry) vastasi heti puhelimeen ja tekstiviesteihin Suomesta asti, hommasi meille kyyditykset lentokentältä talolle ja takaisin, kertoi vinkkejä mitä Huahinissä kannattaa tehdä ja mit jne. Skootterilla oli todella mukava liikkua paikasta toiseen ja onneksi tuli uskaltauduttua sen kyytiin vaikka aluksi vähän hirvittikin, tuli nähtyä maisemat ihan eri näkökulmasta :) Itse talo oli kodikas ja asuinalueen ravintolassa hyvät ateriat.

        Ihana loma ja ensi vuonna uudestaan!


      • Lomailijat 2010
        Rouva 40 kirjoitti:

        Kiitos paljon tästä vinkistä :) Loma takana ja ei jäänyt Thaimajasta muuta kuin hyvää sanottavaa. Kun tuli kysyttäviä niin tämä thaimajan omistaja (Henry) vastasi heti puhelimeen ja tekstiviesteihin Suomesta asti, hommasi meille kyyditykset lentokentältä talolle ja takaisin, kertoi vinkkejä mitä Huahinissä kannattaa tehdä ja mit jne. Skootterilla oli todella mukava liikkua paikasta toiseen ja onneksi tuli uskaltauduttua sen kyytiin vaikka aluksi vähän hirvittikin, tuli nähtyä maisemat ihan eri näkökulmasta :) Itse talo oli kodikas ja asuinalueen ravintolassa hyvät ateriat.

        Ihana loma ja ensi vuonna uudestaan!

        Olipas mahtava paikka :D Eipä todellakaan ollut "kaukana" keskustasta mitä jotkut hehkuttivat. Skootterilla meni 5min keskustaan. Parasta melkein lomailussa olikin tuo skootterilla rälläily omatoimisesti :) Thaimaja oli mainio asemapaikka lomanvietolle.

        Jäi melkein ikävä alueen muita asukkejakin. Terveiset Heliltä ja Jarkolta muille SHV2:n asukeille!


    • eläkepari

      Me olemme vuokranneet majoituksen täältä 3 talvena 3kk.600e sähkö ei kallis ja hyvällä paikalla.
      http//:thaimaa-cha-am.blogspot.com

    • www.villalotus.net

      Linkistä www.villalotus.net löytyy vuokra-talo omalla tontilla sekä vuokra-asunto Black Mountain Golf Resort Hua Hinissä. Molemmat suomalaisomistuksessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe