Olen pikapuolin lähdössä Israelin turneelle aikomuksena kiertää tärkeimmät kaupungit ja viimeisenä etappina on Eilat.
Ajattelin ennen paluulentoa tulla Ben Gurionin kentälle Eilatista lentäen. Onko kenelläkään kokemuksia Israelin sisäisistä lennoista? Ja ovatko maahantulo/maastalähtötarkastukset Ben Gurionin asemalla perusteellisia ja aikaavieviä?
Eilatista Aviviin
2
644
Vastaukset
- Sabrest
Jos sinulla on jatkoyhteys Eilatista Ben Gurionin kautta Suomeen, onnistuu lähtöselvitys Eilatissa ja Ben Gurionissa ei tarvitse enää tehdä lähtöselvitystä vaan tulet suoraan taxfree-alueelle ja sieltä pääset portille. Ja lähtöselvitys Eilatissa oli ainakin meillä nopeaa, riittää kun tulee 1½ tuntia ennen koneen lähtöä kentälle. Jos on pieni kone, niin oikeastaan olisi riittänyt vähempikin aika. Saatiin istua tunti portilla ennen koneen lähtöä. Eilatin kentällä ei ole mitään tekemistä, siellä on vain pieni kahvila.
Me lennettiin Israirin ATR:llä, matka meni hyvin, nähtiin ilmasta Kuollut Meri ja Jerusalem. Koneessa tarjoiltiin mehua, limua, suolakeksejä ja muffineja.
Suosittelen lentämistä Eilatista, kätevää ja nopeaa ja pääset Ben Gurionin lähtöselvitysruuhkista.
Hyvää matkaa!!- meillä tammikuussa
Aamuyöstä lähdettiin Eilatin kentältä pikkuruisella koneella. Lähtöselvitykset olivat suht nopeat ja helpot. Ajankulu kentällä on ongelma; ei niin mitään tekemistä.
Lennot olivat pimeällä (menimme myös lennolla Tel Aviv-Eilat) joten ainoat näkymät oli kauniit valaistukset. Pientä tarjoilua oli myös matkan aikana, lentoaika noin yksi tunti.
Tulo Ben Gurionin kentälle oli helppo, joku pieni tarkastus siinä oli ja virkailija päästi lukitusta ovesta porukkaa yksitellen taxfree alueelle suoraan. Siellä ei sitten muuta kuin ostosten tekoon ja portille ja koneeseen.
Hauskaa, mukavaa ja turvallista matkaa!!!!!!!! Laitahan palstalle matkakokemuksia kun palaat!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882