kohta pääsen kokeilemaan kovo-kameraa :)

anterohan se siinä

kerron toki miltä testit vaikuttaa heti ensikokeilulla.

Täällä vaikuttaa olevan ip numeroltaan toisiakin samaisen nikin kikkailijoita ja sopinee kikkailla vain koska jos asiat menevät kovin vakavasti meikäläistä jopa rikolliseksi mollaten niin etsitään ipllä asian tekijät ja se siinä kätevästi :)

10

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strandixxx

      Itsepä tulit tänne häiriköimään jokaista asiallista ketjua. Kirjoittelet ihan höpöhöpöjä joka ketjuun ja olet täysin pihalla videoasioista. Et sinä oikeasti taida olla ihan terveiden kirjoissa. Joten tervemenoa vaan kuvailemaan naapureita sillä kamerallasi, jätä tämä palsta rauhaan. Tämä ei ole sinua varten.

      • anterohan se siinä

        ehkä provo nikki, mutta mietippä hetki ja katsele kun pyynnötäni poistellaan asiattomat jotka matkivat nikkiäni...
        Kaikkea ei pidä uskoa samaksi jos rekkaamaton kyseinen on, u under?
        Tuskinpa itsekkään haluat että omalla nikilläsi toiset pelleilisivät ja täten koko se oma sanomisesi jäisi lopulta varjoon ja mitätöitäisiin asiana joka ei olekkaan mielipide vaan häiriköintiä pelkästään?

        Sopii olla aina pienin varauksin jos toisia epäilee terveeksi julkisesti ilman tuntemista ja välillä jopa epäilee että kyseessä nämä rekatut "asiantuntijat" saa aikaan kaiken poistunkemisen idean lopulta....ulkopuolinen se ei oikeasti voi olla loogisesti kun vain hetken ollut sivuilla muutamalla kysymyksellä.


    • anteroanteroantero

      Toisilla on halvat huvit: juttelevat itsensä kanssa ja höpisevät ip numeroista, joista eivät kuitenkaan itse edes mitään ymmärrä.

      Jos elämäsi on noin heikoissa kantimissa niin häiriköisit edes jossain muualla kuin täällä, kiitos.

    • SmithChart

      Menepäs tänne kehumaan sitä kameraasi ja esittämään noita näkemyksiäsi videoasioista:
      http://www.digivideo.fi/phpbb2/

      Tiedä vaikka vahingossa jopa oppisit jotakin. Ja toi on sitten ihan HARRASTAJIEN foorumi, joten ei tarvia valittaa että olisi jotenkin liian pro meininkiä! Varmasti suurin osa tuollakin haluaa vain saada lapsensa hymyn videolle... :-)

      • EsaH ...

        Tuosta kuvastui läpi pettynyt vuodatus kyseiseen foorumiin. ;)


      • SmithChart
        EsaH ... kirjoitti:

        Tuosta kuvastui läpi pettynyt vuodatus kyseiseen foorumiin. ;)

        Sori vaan, mutta nyt meni kyllä pahemman kerran yli.


      • anterohan se siinä

        On omituinen ideasi asettua poikkiteloin asiaan jota et vielä tiedäkkään?
        Hus hus pois täältä jotta voisit päteä...hmmm???

        Missä kohtaa olen sanonut kehuvani kyseistä kameraa? annan nimittäin kaiken ulos eli etsin 20 virhettä kyseisestä tuotteesta...

        Pro tietous täältä on kauempana kuin pluto joten älä ole olevinasi vaikka jotain kioskia pitäisitkin pystyssä toisten valmistamista tuoteista välistä vetämällä ihan ammatikseen ;)

        Sen säveliä laulaa, jonka leipää syö kiparin työläiset ja ammattilaisiahan ne juu.


      • anterohan se siinä

        Tuosta digivideon sivusta on kyllä pro tietous kaukana. MINÄ tiedän nämä asiat paljon paremmin kuin TM:n testaajat! Nämä pojat ne vaan harrastelee ja kuvaa kasettikameralla mutta minä se vasta säveltäjä olenkin!


      • anterohan se siinä (taas)

        On hyvä että on olemassa oikeitakin sivustoja jossa ei varasteta nikkiä huvikseen ja haukuta sitten sillä nikillä itsensä ja kaikki...

        Olet ilmeisesti sivun se joka määrittää mitä täällä kysellään ja miten saa vastata?
        Sarkasmisi ei osu vaan säälittää...


      • anterohan se tässä ite
        anterohan se siinä kirjoitti:

        Tuosta digivideon sivusta on kyllä pro tietous kaukana. MINÄ tiedän nämä asiat paljon paremmin kuin TM:n testaajat! Nämä pojat ne vaan harrastelee ja kuvaa kasettikameralla mutta minä se vasta säveltäjä olenkin!

        kuvailee joo kasetille TM:n kuvaajatkin, mutta ei parinsatkun sellaisella joista juttua täällä väännetään...

        Olipas komea vertaus nikkini varkaalta mistä täällä oikeasti keskustellaan.
        Asiassa ei mitään yhtäläisyyttä lopulta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe