Hei,
onko kellään kokemuksia pyöräreissusta pitkin Moselin rantoja? Olemme lähdössä toukokuun lopulla ko. seudulle pyöräilemään viikoksi, joten kertokaahan kokemuksianne, kiitos !
Moselin laaksoon pyörällä
4
1199
Vastaukset
- pyöräilystä
mosell laakso on minun suosikki paikka.
Autoillen olen saksaan mennyt, mutta vuokarannut pyörän moselilla.Kesällä taas menossa.
Moselilla on hyvät pyöräily tiet,pääsee laaksoa pitkin tai vuorista pitkin. laakson molemmilla puolilla on pyörätiet.
Hyvät opastetut tiet ja aivan mahtavat maisemat.
koplez-tried väli oli muistaakseni noin 120 km.
Yöpaikkoja on paljon saatavilla pitkin moselia.
Mitä haluat tietää?- ergil
Moselin rantareitit Koblenz - Trier ovat mainiot pyöräilyyn. Hyviä Zimmer frei -paikkoja löytää tähän vuodenaikaan ilman varauksiakin, katselemalla ympärilleen.
- Ajatteleppas
Jos Moselilla tuulee ja sataa, niin siinä ei paljon pyöräillä. Yleensähän ilmat ovat oikein hyvät. Meidän ensimmäinen reissu Moselille oli tosi huono säiden suhteen. Oli heinäkuu. Miettikää siis valmiiksi varasuuunnitelma huonoille säille!
- (TMP)
Moselin alueesta on tehty pyöräilijöille kartta. Saattaa löytyä jo Hahnin lentoaseman kirjakaupasta tai viimeistään Moselilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228