Hei,
onko kellään kokemuksia pyöräreissusta pitkin Moselin rantoja? Olemme lähdössä toukokuun lopulla ko. seudulle pyöräilemään viikoksi, joten kertokaahan kokemuksianne, kiitos !
Moselin laaksoon pyörällä
4
1109
Vastaukset
- pyöräilystä
mosell laakso on minun suosikki paikka.
Autoillen olen saksaan mennyt, mutta vuokarannut pyörän moselilla.Kesällä taas menossa.
Moselilla on hyvät pyöräily tiet,pääsee laaksoa pitkin tai vuorista pitkin. laakson molemmilla puolilla on pyörätiet.
Hyvät opastetut tiet ja aivan mahtavat maisemat.
koplez-tried väli oli muistaakseni noin 120 km.
Yöpaikkoja on paljon saatavilla pitkin moselia.
Mitä haluat tietää?- ergil
Moselin rantareitit Koblenz - Trier ovat mainiot pyöräilyyn. Hyviä Zimmer frei -paikkoja löytää tähän vuodenaikaan ilman varauksiakin, katselemalla ympärilleen.
- Ajatteleppas
Jos Moselilla tuulee ja sataa, niin siinä ei paljon pyöräillä. Yleensähän ilmat ovat oikein hyvät. Meidän ensimmäinen reissu Moselille oli tosi huono säiden suhteen. Oli heinäkuu. Miettikää siis valmiiksi varasuuunnitelma huonoille säille!
- (TMP)
Moselin alueesta on tehty pyöräilijöille kartta. Saattaa löytyä jo Hahnin lentoaseman kirjakaupasta tai viimeistään Moselilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962200Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882100- 981812
- 4441755
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121320- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72871Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842