vierasta

mies jns.

Mielessäni on käynyt ajatus maistaa vierasta hedelmää..
Onko täällä joensuun seudulla naisia joita ajatus kiinnostaa?
Itse olen nelikymppinen siisti nuorekas kunnollinen sporttinen mies..
Iällä ei suurta merkitystä,vain ajatus asiasta on tärkeää..

17

3089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritva

aivan sama asia pyörinyt mielessä.

• mies jns.

Pyöritetäänkö asiaa pitemmällekin..

• lauri30
        mies jns. kirjoitti:

Pyöritetäänkö asiaa pitemmällekin..

Syksyn viiletessä ja iltojen pimetessä tiedän että sinäkin mietit minne katosi se hellyys ja ne suudelmat, kun aurinko paistoi kuumemmin ja huulet olivat ahnaammat.

Iälläsi ei merkitystä, itse olen kolmikymppinen.
        [email protected]

• nainen34
        lauri30 kirjoitti:

Syksyn viiletessä ja iltojen pimetessä tiedän että sinäkin mietit minne katosi se hellyys ja ne suudelmat, kun aurinko paistoi kuumemmin ja huulet olivat ahnaammat.

[email protected]

olen varattu mutta kun on niin yksin...

• Ritva
        lauri30 kirjoitti:

[email protected]

Olen 24v.

• lauri30
        Ritva kirjoitti:

Olen 24v.

niin ota yhteyttä, tutustutaan ja katsotaan mitä mieltä olet meikäläisestä.
        [email protected]

• J.J
        nainen34 kirjoitti:

olen varattu mutta kun on niin yksin...

Nainen 34v tämä on sulle.Meitä "yksinäisiä" on paljonkin varmaan.Ois kiva lähteä vaikka syömään ulos?Aloittaa vaikka siitä? T:J.J

• mies jns.

Jos arvon naispuoliset immeiset olette kiinnostuneita niin minulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected].
      Olen siisti kunnollinen ja varmasti myös luotettava ja otan sinut huomioon,tämä ei sido mihinkään mihin et halua..

• mies jns.

• Ritva
        mies jns. kirjoitti:

Korjaus [email protected]

On ollut vähän kiirettä enkä ole ehtinyt kirjottaa. Olen itsekkin Joensuusta,mutta enpä tiedä... pelottaa ajatus,että ehkä tiedetään tai jopa tunnetaan toisemme... siis että uskalletaanko kuitenkaan tavata...?

• lauri30
        Ritva kirjoitti:

On ollut vähän kiirettä enkä ole ehtinyt kirjottaa. Olen itsekkin Joensuusta,mutta enpä tiedä... pelottaa ajatus,että ehkä tiedetään tai jopa tunnetaan toisemme... siis että uskalletaanko kuitenkaan tavata...?

mitäpäs sitten vaikka tietäisi tai tuntisi, kaupunkihan on pieni ja se mahdollisuus tosiaan on. Mutta rohkeasti vaan tapaamaan ja ota tapaaminen rennosti. Elämässä pitää joskus ottaa riskejä ja tuo nyt pieni jännitys ei maailmaa kaada...

• Ritva
        lauri30 kirjoitti:

mitäpäs sitten vaikka tietäisi tai tuntisi, kaupunkihan on pieni ja se mahdollisuus tosiaan on. Mutta rohkeasti vaan tapaamaan ja ota tapaaminen rennosti. Elämässä pitää joskus ottaa riskejä ja tuo nyt pieni jännitys ei maailmaa kaada...

Pitänee miettiä ja kerätä vähän rohkeutta ;)

• lauri30
        Ritva kirjoitti:

tiedät mistä meidät löytää ;-)

• mies jns.
        Ritva kirjoitti:

Ainahan tälläinen laittaa miettimään,mutta kirjoittelu ja sen kautta mahdollisesti tapahtuva tapaaminen onkin sitten jo helpompaa..

• Ritva

ainakaan vielä.. sorry :(

• mies jns.

Täysin ymmärrettävää...mutta muista että niin kauan kuin itse haluaa voi pysyä nimettömänä ja tuntemattomana sillä pelkän sähköpostiosoitteen avulla ei toinen saa tietää mitään oleellista.

• Ritva
        mies jns. kirjoitti:

Täysin ymmärrettävää...mutta muista että niin kauan kuin itse haluaa voi pysyä nimettömänä ja tuntemattomana sillä pelkän sähköpostiosoitteen avulla ei toinen saa tietää mitään oleellista.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe