minkälainen mopo tuo RIEJU RR on?siis meinaan sitä vanhaa mallia sitä 04 vai 05? mitä kokemuksia on mopetista?mitä pystyy virittää?
rieju rr
16
3785
Vastaukset
- ANq
mutta sinun täytyy omistaa pari poroa
- piikkipää92
Meill on rieju rr vuosimallia 2003. Mopo on ihan ok, en tiedä kertoa millainen on vakiona, koska se ostettiin meille valmiiksi viritettynä. Entinen omistaja on muuttanut välityksiä ja ottanut kuristimen pois. Kulkee n.90 km/h. Virittäminen on helppoa, sen tiedän sanoa, koska ollaan laittamassa se takaisin liikennekuntoon. Neuvoisin lukemaan : http://www.geocities.com/riejusivut/index.html
- SaGuu
Meill on RR vuosimallii 2003. Myös meillä ostettiin viritettynä, mutta ajoharjoittelun jälkeen laitettiin tieliikenne kuntoon.. Virittäminen on naurettavan helppoa.
Tarvitsee vain ottaa kolme mutteria irti ja niin on jo kuristin pois. Toki jos ajaa aikoo, niin mutterit tarvii laittaa takas xD
Välityksien muuttaminen ei oo kanskaan vaikeeta.. Uus ratas maksaa jotai 10-15 egee..
- Riejumies69
Itellä Rieju RR -04. Vakiona aika laiska, mutta helppo ja halpa virittää. Kurit poistamalla saa kulkemaan jo 75-80km/h.. Hyvä ja luotettava mopo mielestäni.
- quw
Hyvä on. Pelkkä alkukäyrän ja paisarin välistä oleva kuri pois ja 12 ta 13 eturatas ja 48 takan menee sen 80km/h tai enemmä.
- Kilufeatrieju
Mulla ois Rieju rr -05 sport edition, oisko tietoo mistä sais koropalaa ? Ite en löytäny mistää netistä :/
- rr
kertokaa! hyvät ihmiset mistä saa rieju rr vm.03 koneen hajoitus kuvat!! netistä imuroitua!! tai mistä muualta??
- rieju boy
MInkä maalainen rieju on?
- GabenVsToddHoward
Espanijalaineha se taitaa olla. Hyviä Mopoja kuulemma.
- rieju rr 04
meillä rieju rr sport edition 04 ja jos ottaa pakoputkest kaikki kuristimet pois(4 kuristint) kulkee sen jälkee ihan tarpeeks kovaa ja ku viäl vaihtaa vähä välityksii ni toimii kevarina melkee täydellisesti :)
- HOMOSIKA
Kannattaa tälläsee viis vuotta vanhaa topiccii alkaa vastailee =DD
- Sebiiiii
Rieju on paras :3
- Jokuriejumies
Juu eli itel on rieju rr 03 ja mopossahan jyllää minarellin am6 eli loisto moottori. Itsellä vakioputki ni ei pidä kovaa meteliä. Mulla rajoitettu 50kmh ni voi ajaa hyvin liikenteessä :)
- Riajuuuu
Jos on kevyt kuski ja alamäkkee niin 62km/h ja naukasee mutta ylämäkkeen 47km/h
- Ändigäine
Rieju rr 05 sport edition 6/5 naukasee päräm
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa minkä mopon smoto vanteet kävis Rieju RR:ään kun oon pitkään ettiny tietoa tästä. Ois kiva jos joku vastais :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809