rieju rr

keikek89

minkälainen mopo tuo RIEJU RR on?siis meinaan sitä vanhaa mallia sitä 04 vai 05? mitä kokemuksia on mopetista?mitä pystyy virittää?

16

3785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ANq

mutta sinun täytyy omistaa pari poroa

• piikkipää92

Meill on rieju rr vuosimallia 2003. Mopo on ihan ok, en tiedä kertoa millainen on vakiona, koska se ostettiin meille valmiiksi viritettynä. Entinen omistaja on muuttanut välityksiä ja ottanut kuristimen pois. Kulkee n.90 km/h. Virittäminen on helppoa, sen tiedän sanoa, koska ollaan laittamassa se takaisin liikennekuntoon. Neuvoisin lukemaan : http://www.geocities.com/riejusivut/index.html

• SaGuu

Meill on RR vuosimallii 2003. Myös meillä ostettiin viritettynä, mutta ajoharjoittelun jälkeen laitettiin tieliikenne kuntoon.. Virittäminen on naurettavan helppoa.
        Tarvitsee vain ottaa kolme mutteria irti ja niin on jo kuristin pois. Toki jos ajaa aikoo, niin mutterit tarvii laittaa takas xD
        Välityksien muuttaminen ei oo kanskaan vaikeeta.. Uus ratas maksaa jotai 10-15 egee..

• Riejumies69

Itellä Rieju RR -04. Vakiona aika laiska, mutta helppo ja halpa virittää. Kurit poistamalla saa kulkemaan jo 75-80km/h.. Hyvä ja luotettava mopo mielestäni.

• quw

Hyvä on. Pelkkä alkukäyrän ja paisarin välistä oleva kuri pois ja 12 ta 13 eturatas ja 48 takan menee sen 80km/h tai enemmä.

• Kilufeatrieju

Mulla ois Rieju rr -05 sport edition, oisko tietoo mistä sais koropalaa ? Ite en löytäny mistää netistä :/

• rr

kertokaa! hyvät ihmiset mistä saa rieju rr vm.03 koneen hajoitus kuvat!! netistä imuroitua!! tai mistä muualta??

• rieju boy

MInkä maalainen rieju on?

• GabenVsToddHoward

Espanijalaineha se taitaa olla. Hyviä Mopoja kuulemma.

• rieju rr 04

meillä rieju rr sport edition 04 ja jos ottaa pakoputkest kaikki kuristimet pois(4 kuristint) kulkee sen jälkee ihan tarpeeks kovaa ja ku viäl vaihtaa vähä välityksii ni toimii kevarina melkee täydellisesti :)

• HOMOSIKA

Kannattaa tälläsee viis vuotta vanhaa topiccii alkaa vastailee =DD

• Sebiiiii

Rieju on paras :3

• Jokuriejumies

Juu eli itel on rieju rr 03 ja mopossahan jyllää minarellin am6 eli loisto moottori. Itsellä vakioputki ni ei pidä kovaa meteliä. Mulla rajoitettu 50kmh ni voi ajaa hyvin liikenteessä :)

• Riajuuuu

Jos on kevyt kuski ja alamäkkee niin 62km/h ja naukasee mutta ylämäkkeen 47km/h

• Ändigäine

Rieju rr 05 sport edition 6/5 naukasee päräm

• Anonyymi

Osaako kukaan sanoa minkä mopon smoto vanteet kävis Rieju RR:ään kun oon pitkään ettiny tietoa tästä. Ois kiva jos joku vastais :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe