Jospa sinäkin
olisit ollut
niinkuin minä sinulle:
kannustaja
tukija
hyvän yön toivottaja
kaikkea hyvää sinulle
toivoin ja toivotin
usein ja hartaasti.
Minulle vain
muutama sana
silloin tällöin
kuin kulkukoiralle
kaluttu luu.
Minähän olin vain
"joku jossakin".
Päivä päivältä
apeus ja haikeus
täyttivät mieleni.
Nyt sanon sinulle!
En ikävöi
en tunne enää mitään.
Sitä vain toivoin
sairaana ollesani
että olisit sanonut
edes kerran
yhden ainoan kerran.
"Parane pian".
Rakkaudesta puhuit.
Nyt minä sen ymmärrän
tänä pimeänä koleana yönä.
Et rakastanut, oikeasti.
Et rakastanut
8
500
Vastaukset
- lindalinda1
karua itsepohdiskelua ja menneen rakkauden läpi-
käymistä.
" minähän olin vain
joku jossakin "
Haikea toteamus, kuin runon loppukin.
Tässä oli paljon joka riipaisi omaa sisintäni.- Kaiho.Mieli
Kiitos kommentistasi.
Joskus haikeus täyttää mielen kun uskoo ja toivoo
että olisi se paras ystävä ja ehkä rakastettukin,
mutta todellisuus lyö kasvoihin kuin nyrkki.
Niin, elämä on...
- Kaiho.Mieli2
Mulle tuli tosta jotenkii nii huono olo.. Pani ajattelemaan, mitä olen sanonut, tai mitä EN ole sanonut eräälle.
Rakastan, oikeasti. Mutta en vain uskalla sanoa sitä. Olen pelkkä pelkuri.- Kaiho.Mieli
Joskus ne toiselle tärkeät sanat jäävät sanomatta. Jos rakkaus jää pelkäksi sanahelinäksi
eikä sisällä myötätuntoa tai empatiaa, se on tyhjä sana eikä tarkoita mitään!
Kiitos kommentistasi! - kaihoa mielessä kakkonen
Kaiho.Mieli kirjoitti:
Joskus ne toiselle tärkeät sanat jäävät sanomatta. Jos rakkaus jää pelkäksi sanahelinäksi
eikä sisällä myötätuntoa tai empatiaa, se on tyhjä sana eikä tarkoita mitään!
Kiitos kommentistasi!Joskus ne sanonut sanat eivät poistu mielestä millään, varsinkaan ne pahat. Rakkaus -sana on kokenut inflaation näillä palstoilla. Myötätuntoa ja empatiaa vailla olevat ihmiset ovat julmia ja näkevät syyn aina toisessa. Empaattiset vetävät hulluja puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.
- Kaiho.Mieli
kaihoa mielessä kakkonen kirjoitti:
Joskus ne sanonut sanat eivät poistu mielestä millään, varsinkaan ne pahat. Rakkaus -sana on kokenut inflaation näillä palstoilla. Myötätuntoa ja empatiaa vailla olevat ihmiset ovat julmia ja näkevät syyn aina toisessa. Empaattiset vetävät hulluja puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.
Oikeassa olet! Empaattinen ja toiset huomioon ottava henkilö tulee varsin usein hyväksikäytetyksi ja " kärpäspaperiin"(osuvasti
kirjoitettu)tarttuu...vaikka mitä.
Kiitos kommentistasi!
- se pikkasen
hassunkurista leperrellä jos toista ei ikinä edes näe. Ja on epistä, jos toinen näkee, mutta toinen ei.
- Kaiho.Mieli
Elämässä on paljon hassunkurisia asioita
joita ei aina ymmärrä ja eihän kaikkea tarvitse ymmärtääkään. Kiitos kun luit ja otit kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281