Aihe

eka kerta? :o

girly - <3

no siis miltä eka kerta tuntuu kun harrastaa seksiä ja minkä ikäsii ootte ollu ku ekan kerran..? tuntuu et nykyään monet mun ikäset on menettäny jo neitsyytensä.. mun ex paras kaverikin vaikka on vasta 14 w mä täytän nyt sunnuntaina 15 vuotta ja monet mun ikäset on jo tehny sen.. en oo ite koskaan seurustellu tai no kerran mut sitä ei lasketa kun olin 3 vuotias.. ulkonäössäni ei ole mitään vikaa olen laiha jne. mutta olen tosi ujo.. haluaisin nyt kuulla omista kokemuksistanne.. koska jos ite hyppäisin sänkyyn jonkun kanssa haluun tietää et miltä se saattaisi tuntua vaikka eri ihmisillä eritavalla.. mut kertokaapa :))

46

13986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havaintojani

Ei kannata täysin tuntemattoman kanssa, voi jälkeen päin jäädä paska maku suuhun ja jännittää paljon enemmän.

Kaverin/tuttavan kanssa voi ilman varsinaista suhdetta tulla hienokin kokemus, kun jo ennalta tuntee toisen, osaa luottaa tähän paljon paremmin kuin siihen tuntemattomaan.

Kaikkein paras kuitenkin oman rakkaan kanssa.

En mäkään ole koskaan seukannut, vaikka täytän tänä vuonna 20. Sen sijaan seksiä tulin ihan viime vuoden lopussa kokeilleeksi paineiden takia. Ekaa kertaa en kadu, se oli tuttavan kanssa ilman suhdetta. Mutta sen sijaan mitään muuta tuskin kadun elämässäni niin paljon kuin tokaa kertaani sen tuntemattoman kanssa. Itse en vain pysty olemaan niin kylmä ihminen, että voisin kuitenkaan ihmisen kanssa josta en lainkaan välitä... Vaikka komea olikin, mutta se ei kyllä yhtään auttanut asiaa. Tutusta kuitenkin piti ja välitti, ehkä se teki kokemuksesta mieluisan

• .......

oon 18 wee poika ja edelleen neitsyt....toivottavasti ymmärrät mitä tarkotan ainaki vanhempana :)...et se on tosi hyvä et oot viel neitsyt ku se on paras lahja minkä voi antaa sit omalle vakituiselle seurustelukumppanille...eli älä nyt kiirehdi :)

• girly - <3

oot poika ja 18 ja neitsyt? :D tuntuu nykyään jos netist lukee jotain et kaikki pojat menettää siin 14-17 ikäluokan kohil oman neitsyytensä :D mut näköjään on olemassa sitten vanhempiakin neitsyjä vaikka et nyt mitenkään kovin vanha vielä ole :D mut haluisin tietää esim. et kui monilla on sattunut eka kerta ?

• hemmo 91
        girly - <3 kirjoitti:

oot poika ja 18 ja neitsyt? :D tuntuu nykyään jos netist lukee jotain et kaikki pojat menettää siin 14-17 ikäluokan kohil oman neitsyytensä :D mut näköjään on olemassa sitten vanhempiakin neitsyjä vaikka et nyt mitenkään kovin vanha vielä ole :D mut haluisin tietää esim. et kui monilla on sattunut eka kerta ?

no itelläkin on poikuus vielä tallella ja nimimerkistä voi sen iäbn päätellä tosin nykyisen kanssa saattaapi neitsyys lähteä molemmilta ja hän on vuoden nuorempi kuin minä.

• on neitsyt
        girly - <3 kirjoitti:

ja ikää 27 vuotta.. mut ehkä nörtit on oma eläinkuntansa..

• Suklaakani
        girly - <3 kirjoitti:

Ja itse olen 21v poika eikä mainittua ekaa kertaa ole ollut.. Ei siinä mitään kiirettä ole.

• Anonyymi
        girly - <3 kirjoitti:

Mulla sattui eka kerta jo viisi veenä

• _Tiina91_

okei... eli siis eka kerta on hieman kivulias... ainaki mulla oli.. se riippuu tietenki siitä kuinka iso muna on, mitä isompi se on sitä enemmän se sattuu.. minulta tuli myös verta ekalla kerralla ja se on aivan normaalia, eli siitä ei kannata huolestua jos tulee verta.. aluksi en pystynyt lainkaan nauttimaan ekasta kerrasta, mutta loppuakohde molemmat pystyimme nauttimaan siitä... mun mielest on ihanaa ja kivempaa panna ekan kerran sellasen kaa kuka on osaa jo kaikenlaisia asentoja ja on ylipäänsä kokenu, vaikka ei ekalla kerralla tarvitsekkaan kokeilla kaikkia mahdollisia asentoja... mulla ja mun exällä oli ensin vähän hankaluuksia (hän vei neitsyyteni) sillä hänen munansa ei meinannut mennä mun sisälleni, mutta lopuksi hän sai sen sisälleni.. mä olin 16 vuotta kun menetin neitsyyteni.. eli en mielestäni ollut liian nuori.. älä syytä itseäsi, jos et ole seurustellut kenenkään kanssa, se on jätkien vika, jos ei tajua kuinka ihana ihminen sinä olet... ole rohkea ja tutustu uusiin ihmisiin, niin sinä löydät pian itsellesi jätkän joka oikeasti haluaa olla kanssasi... :)

• wertie*

Olin 17 kun menetin neitsyyteni. Olihan se vähän säätöä ja sattuikin jonkin verran, mutta pääasia oli että tein sen rakastamani pojan kanssa :)

• Määrä

Kyl se eka kerta sattu. Hyväilyt aloitettiin jo suihkus ja työnsi se ekaks sormensa sinne ja se sattu ja sieltä sit suoraan makkariin ja penistä sisään,mutta eipäs mennyt vaan sattu ja mä koitin ol vaan ja yrittää. Melnattiin lopettaa niin sit saatiin se vähän sisään,mut ei kokonaan ja se sattui ja verta tuli sit kunnolla.eli eka kerta tosi kivulias vaikka iso vehje ei ees ollut

• tykeyu

itse menetin neitsyyteni 16-vuotiaana, melkein tuntemattoman jätkän kanssa. Eka kerta oli kivulias, mutta kivun jälkeen hommasta alkaa nauttiakkin. Kadun suuresti sitä, että menetin neitsyyden sellaiselle ihmiselle, joka kertoo jälkeen päin, että käytti vain mua hyväksi. Mutta emme vain panneet, vaan mulla oli tunteita mukana. totta kai ekalla kerralla voi luulla, että on rakastunut kyseiseen jätkään, mutta niin se vain on, että pakko se eka kerta on joskus olla. Ei tarvi jännittää! kännissä se paras kerta, koska se laannuttaa kivun.

• girly - <3

joo olen kyllä hiukan nuori miettimään vielä tämmöisiä mutta tuntuu et monet mun kaveritkin on jo menettänyt niin päätin tulla kysymään ihmisiltä täältä.. ja mulle sanottii et kannattaa olla selvin päin ekalla kerralla mut en sitten tiedä :D kyl ois mieluisempaa jos ei sattuisi mutta kännissä on jälkeenpäin iha hirvee olo :D

• onnistuu huonommin
        girly - <3 kirjoitti:

joo olen kyllä hiukan nuori miettimään vielä tämmöisiä mutta tuntuu et monet mun kaveritkin on jo menettänyt niin päätin tulla kysymään ihmisiltä täältä.. ja mulle sanottii et kannattaa olla selvin päin ekalla kerralla mut en sitten tiedä :D kyl ois mieluisempaa jos ei sattuisi mutta kännissä on jälkeenpäin iha hirvee olo :D

No kännissähän se on vielä hankalampaa säheltämistä, kun tarkkaavaisuus on hieman huonompi. Sanon tämän kokemuksella, kännissä ei onnannut.

• asdaani
        girly - <3 kirjoitti:

Ei missään nimessä kännissä, kumi voi unohtua tai sitä ei käytetä oikein, pojalla ei välttämättä seiso tai kokemus menee muutenkin säheltämiseksi.
        Kyllä kannattaisi selvinpäin...
        ja vielä loppuun että on vielä poikuus tallella, syntyny oon -93

Eikä siihen seksiin mikään kiire ole.

• 91 bujuh
        asdaani kirjoitti:

Ei missään nimessä kännissä, kumi voi unohtua tai sitä ei käytetä oikein, pojalla ei välttämättä seiso tai kokemus menee muutenkin säheltämiseksi.

Itte menetin jo 13v.. olise vähän kyl sellast mut 14v se oli jo siistii ;D

• girly - <3
        91 bujuh kirjoitti:

Itte menetin jo 13v.. olise vähän kyl sellast mut 14v se oli jo siistii ;D

taidan kyl miettii asioita vähä edelle oon ite -93 syntyny nyt 4.5 tulee 15 w täytee

• seksii ei kannata hätäillä
        girly - <3 kirjoitti:

taidan kyl miettii asioita vähä edelle oon ite -93 syntyny nyt 4.5 tulee 15 w täytee

Parasta se on oman kullan kanssa, on ensinnäkin turvallinen olo ja on varman juteltu tulevaisuudesta, koska seksin harrastamiseen liittyy aina riski saada vauva. Kaverini sai lapsen kun oli 16 eikä ollut kovin onnellinen. Nyt tosin sanoo (20V) että on se ihana ja kovasti haluais lisää. Mun pointti tässä on se että kannattaa hoitaa ehkäsyasiat varmasti kuntoon(pillerit ja kumit) ja tutustua ensin siihen tyyppiin jolle neitsyytesi annat, ite olin 18V enkä kadu yhtään että odotin, sitä kadun että se tapahtu kännissä...joten ota rauhallisesti ja jos hermostuttaa niin voi ottaa vähän siduu, niin se kyl rentouttaa, mut älä vedä humalaa. =)

• girly - <3
        seksii ei kannata hätäillä kirjoitti:

Parasta se on oman kullan kanssa, on ensinnäkin turvallinen olo ja on varman juteltu tulevaisuudesta, koska seksin harrastamiseen liittyy aina riski saada vauva. Kaverini sai lapsen kun oli 16 eikä ollut kovin onnellinen. Nyt tosin sanoo (20V) että on se ihana ja kovasti haluais lisää. Mun pointti tässä on se että kannattaa hoitaa ehkäsyasiat varmasti kuntoon(pillerit ja kumit) ja tutustua ensin siihen tyyppiin jolle neitsyytesi annat, ite olin 18V enkä kadu yhtään että odotin, sitä kadun että se tapahtu kännissä...joten ota rauhallisesti ja jos hermostuttaa niin voi ottaa vähän siduu, niin se kyl rentouttaa, mut älä vedä humalaa. =)

oliko sul jälkeenpäin jotain mm. verenvuotoo tai sattu virtsatessa ?

ps. en pidäkkää mut tuntuu et nykyään yhä nuorempina sitä tehdään :(

• 1996 tyttö
        asdaani kirjoitti:

mutta mä en ainakaa usko että nyt oli puhe perseiden vetämisest, vaa pari siiderii et on sellane itsevarmempi ja kivempi olo..

nimimerkillä huomenna se tapahtuu ;)

• Btw...
        girly - <3 kirjoitti:

Ei nyt liity aiheeseen mitenkään, mut hieno syntymäpäivä sulla, ittellä kans toi 4.5.-93 :DD

Mut tosiaan, mulla on myös vielä toi poikuus tallella, nyt ollaan oltu nykyisen tyttöystävän kanssa joku kolme kuukautta, ja tuntuu vähän siltä, et kauaa ei enää oo tota poikuutta kyllä;DDD

• Hmmph.

Ollaanhan tässä jo 21 eikä mitää kontaktia naisten kanssa. Enkä minä ala tekemään sitä jonkun kanssa joka on jo tehnyt sen.

Kun nykyään ihmisillä ei ole minkäänlaista kunnioitusta tai moraalia. Seksinkin suhteen idea on se että minä nuorempana neitsyys lähtee sitä parempi, ja sitten mahdollisimman monen kanssa pitää sekstata ennenkuin ollaan naimisissa että sitten on kokemusta.

• Sitä "oikeaa"

Itseltä lähti 16w ja ex. tyttö oli vuotta nuoree. Seurustelimme vuoden verran ennen tätä. Halusin kuunnella että milloin tyttö tahtoisi. Hänelle myös eka kerta. Pitkä suhde päättyi kuitenkin mut ihanat muistot jäi. Nykyinen on saman ikäinen ja 2 vuotta olemme seurustelleet. Kihloja suunnitellaan :)

Mut odota tyttö rauhassa. Se että et ole vielä menettänyt neitsyyttäsi kertoo että olet fiksu tietyssä mielessä. Enkä todellakaan kehoita tekemään sitä sitten joskus humalassa. Paljon parempia muistoja jää. Ja jos myöhemmin alat seurustelee, niin pojastakin tuntuu varmasti mukavammalta kun tyttö ei ole kaikkien kanssa ollut tai ei vielä kenenkään. Kumma kun niin monet nykyajan tytöt on jakorasioita.

• että näin

.. Että on turha kiirehtiä neitsyyden menettämistään. Itse olen jo 18 poika ja eka kerta vielä odottaa. Olen toki seukannut kahdesti (kuukauden 15 vuotiaana ja vajaan kaksi kk 17v) ihanien tyttöjen kanssa =D, mutta meillä ei ole ollu kiire mihinkään (hyvä ja huono niin). Pakko kyllä sanoa että muiden paine painoi vielä vuosi sitten kunnes sattumoisin uimahallin saunassa muuan rempseän mies aloitti keskustelun asiasta. Alussa kyllä nolotti asiasta puhua (kun tietysti ajattelin että se on yksityis juttu) mutta minkäs sille voi kun aikansa mies höpötteli niin päästiin asiaan ja selvis että meistä kolmesta kukaan ei ollut vielä panohommiin päässyt =,D Vaikka muuta kyllä oltiin vähä toisistamme luultu, mut sitähän ne puheet tuottaa. Pakko sanoo et oli vapauttavaa et pystyttiin puhumaan tästä se kyl lähens meitä ja sai tietää senki että ei ne muutkaan ihan normaalit tyypit ollu vielä itteä pidemmällä.
      Ja sulle vielä vinkiks vaik tytöt nuorempina neitsyytensä menettääki ni älä anna puheiden hämätä ja itehän sen tietää kun on valmis sit vaa oottelee sopivaa tilannetta ja henkilöö. (tästähän muuten stoori tuli mut ei auta :)

• ouuu..

mun eka kerta oli liian aikasee en ollu ku 10v, eikä se ollu mun poikafrendinkaa. mut nykyää oon 16v ja poikafrendinkaa on ollu plajo miellyttävämpi kokemus ;)

• 5555554545454
        ouuu.. kirjoitti:

mun eka kerta oli liian aikasee en ollu ku 10v, eikä se ollu mun poikafrendinkaa. mut nykyää oon 16v ja poikafrendinkaa on ollu plajo miellyttävämpi kokemus ;)

ite olin pari vuot sitte sitte joku 11v en tienny melkee mitää, olin ala-asteel ja meil oli apu opettajana joku 18v nainen.Kerran olin riehuin luokas ja ope sano apuoplelle et vie minut ulos rauhottuu,se kuljetti mua vessojen ohi ja sano et mennäänpä tonne vessaan.Sitte me mentii vessaa ja se sano mulle et otetaa housut pois,ihmettelin vähä mut otin sitte ne pois ku se käski.Sitte se meni kontillee sitä wc pönntöä vaste ja sano et yritä työntää se kikkeli tohon reikään,mul oli viel iha veltto mut sitte ku aloin työntämää ni se kovettu,ja sitte se sano et ala työntelee sitä kikkelii vähä nopeemmi ja aloin sitte,huomasin et se tuntu iha sairaan hyvälle ja se alko huutaa "voi luoja" sitte sen jälkee me lähettiin vessasta ja se sano ettei saa kertoo kenellekkään tai käy huonosti.

että ei se mun mielest oo mitenkää erikoista menettää neitsyyttään nuorena pikemminki iha normaalii

• ope...
        5555554545454 kirjoitti:

ite olin pari vuot sitte sitte joku 11v en tienny melkee mitää, olin ala-asteel ja meil oli apu opettajana joku 18v nainen.Kerran olin riehuin luokas ja ope sano apuoplelle et vie minut ulos rauhottuu,se kuljetti mua vessojen ohi ja sano et mennäänpä tonne vessaan.Sitte me mentii vessaa ja se sano mulle et otetaa housut pois,ihmettelin vähä mut otin sitte ne pois ku se käski.Sitte se meni kontillee sitä wc pönntöä vaste ja sano et yritä työntää se kikkeli tohon reikään,mul oli viel iha veltto mut sitte ku aloin työntämää ni se kovettu,ja sitte se sano et ala työntelee sitä kikkelii vähä nopeemmi ja aloin sitte,huomasin et se tuntu iha sairaan hyvälle ja se alko huutaa "voi luoja" sitte sen jälkee me lähettiin vessasta ja se sano ettei saa kertoo kenellekkään tai käy huonosti.

että ei se mun mielest oo mitenkää erikoista menettää neitsyyttään nuorena pikemminki iha normaalii

Kylläpäs se sullakin tuo mielikuvitus pelaa.

• Ihan varmaa juu
        5555554545454 kirjoitti:

Kaikki me uskotaan :D

• akuankka666

mun eka keta oli kun olin 14. 7-8luokan kesä lomalla, päätettiin yhen hyvän kamun kanssa että, kokeillaan miltä se tuntuu ja tuntu ihan hyvältä. ehkäisynä meillä oli kodomi,kummatkin saivat varmasti hyvän kokemuksen siitä : ) ja ihanaa se oli

• =)

jos löytyy joku jonka kanssa haluaisit kokeilla niin miksi ei ? jos sattuu niin sanot että lopettaa . . . ei kai siinä muuta ?

• hezks

Neitsyys lähti eilen, olen 19- vuotias. Omalle kohdalleni voin sanoa että kokemus oli näin ensikertalaiselle yhtäaikaa jännittävä ja vähän kivuliaskin. Poikakaveria jännitti yhtä paljon kuin minua, mutta silti kumpikin tykkäsimme asiasta kivusta huolimatta. Toivottavasti seuraavalla kerralla kipu olisi pois sitten kokonaan, sitä odotellessa ;) Mutta voin sanoa että tapahtuma oli aivan ihana kaikinpuolin, suosittelen sittenkun kokee olevansa valmis :)

• hahahaha877788

nettivinkattu! jartsa "18v"

• 13.v poika

oon kolmetoistavuotias poika ja menetin tänä kesänä ekan kerran päätettiin kans kaverin kanssa vaa tehä se ja oltiin vähäsen juotukkin en ees oikee tajunnu eka kunnolla et mitä siin niiku tapahtu ku alettii pussailee ja sit kosketeltii vähäsen ja sit se vaa tapahtu ja tuntu tosi kivalta

• naamapalmu_99

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD'facepalm'

• ineverlose

Mitä. vittua.?

• :) 98

Olen kade teille kaikille jokka o menettäny neitsyydensä.Mutta ei se minua haittaa vaikka joutuis oottamaan vähän pidempää mitä toivois...

• tara95

ite oon 17 v tyttö. :) oon neitsyt vieläkin..ja on khyl pari kertaa tullu tuhmuuksii tehtyä parin pojan kanssa..oon ihmeen kehuttu ulkonäöltäni.. =O en tiiä vaikuttaaks se asiaan ekan pojan tunsin hyvin ja luotin häneen..tokaa en tuntenut ja hän oli aika..."Kypsä" hän oli 18 v ja aika kiimanen ku halus panna mua mutten antanut. (sormeilua ja nuolemista vaan) uuh....nyt se haluis pannakki mut en tiiä antasko vai ei,.,,,auttakaa pliis :)

• pikkasessa pulassa?

itse olen vielä neitsyt ja olen 15-vuotias tyttö. Tässä pari päivää sitten sovin yhen randomin kanssa et harrastetaan seksiä sitte ku se tulee paikkakunnalle. kondomia mies lupas käyttää (niin, tämä herra sano olevansa 25-vuotias) ja pyysin ottamaan mukaan liukastetta, kaiken varalta. vähän on sekava fiilis, oon jo monta vuotta tahtonu harrastaa seksiä mutta silti vähän pelottaa. en ole koskaan seurustellu, koska olen "läski"/"ruma". tiedän et täytyy vähän rentoutuu siin tilantees ja kaikkee, mutta silti pelkään että yhdyntä sattuu. mies lupaa olla erittäin varovainen, mutta en tiedä tuota miestä, nimen vaa. voihan se olla joku raiskarimurhaajamikälie. Jännää vaa et ei kaikki muu (suuseksi, sormettelu jne) minua niin jännitä, päinvastoin :)

• pelasta ittes

voi saatanan hullu, et mene! oikeesti, tuut katumaan sitä sun loppuelämäs. eti ennemminki jätkä, joka on sen arvoinen. odota sitä oikeaa.

• Lol :DD
        pelasta ittes kirjoitti:

voi saatanan hullu, et mene! oikeesti, tuut katumaan sitä sun loppuelämäs. eti ennemminki jätkä, joka on sen arvoinen. odota sitä oikeaa.

Käyttäkää kondomii ni ei tuu sukupuolitauteja eikä vauvoja ! ;DD älkää suuseksiä tehkö koska munakarvat tulee teijän suuhun sit te oksennatte kyrpäkarvoi... XD

• moi vaan huorat :D
        Lol :DD kirjoitti:

Käyttäkää kondomii ni ei tuu sukupuolitauteja eikä vauvoja ! ;DD älkää suuseksiä tehkö koska munakarvat tulee teijän suuhun sit te oksennatte kyrpäkarvoi... XD

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ MITÄÄ EHKÄSY VÄLINEIT SEKSI ON PARAST ILMA MITÄÄ VITUN TEKO DILDOA ;D

• sexterapeutti

Sukupuolitaudit tarttuvat myös oraaliseksissä.

• Muhamedjajeesusonfrendei

Heei olen 14vuotias tyttö ja olen neitsyt en ihastu helposti ja en oo seurustellu kenekään kanssa koska tuntuu et aika tuhlaantuis mut silti oon vähä peloissaan etten saa ketään xdd onks kellään muulla tollee?:FDD

• Anonyymi

Hienoa vitun työtä. Kännissä eka kerta ei oo mistään kotosin. Se täytyy tehdä oikeasti välittävän ja ihanan ihmisen kanssa selvin päin. Jos tulee kipuja tai verta nii kannattaa hyväksyä ja kohdata se suoraan.

• Anonyymi

Eipä siinä suuria kerinnyt tuntemaan kun 15 v saman ikäisen tytön kanssa, kun se oli pari työntöä ja mällit tuli

• Anonyymi

Itse olin muistaakseni 45 ja ai vittu että tuntui hyvältä surffata siinä märässä pillussa. Peeniksen jäykistyminen eli erektio saattaa joskus olla hieman pelottavaa koska sen kokoa ei silloin hahmota. Minun ekalla kerralla oli haasteita mahduttaa minun limutölkin paksuinen mela 12v katuhuoran kapeaan ahteriin. Asuvinkkinä voisin antaa miehille, että boksereissa on hyvä olla pippelin kohdalla reikä sekä tytöille vinkkinä reiät nännien kohdilla sekä toosassa ja ahterissa, jos sattuu paskaa tulemaan pippelinkärkeen. Kondomisuosituksista en ajtellut käyttää ollenkaan, kun tavoitteen oli teiniraskaus ja avioliitto. Tsemppiä,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      117
      2351
    2. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      129
      2121