eka kerta? :o

girly - <3

no siis miltä eka kerta tuntuu kun harrastaa seksiä ja minkä ikäsii ootte ollu ku ekan kerran..? tuntuu et nykyään monet mun ikäset on menettäny jo neitsyytensä.. mun ex paras kaverikin vaikka on vasta 14 w mä täytän nyt sunnuntaina 15 vuotta ja monet mun ikäset on jo tehny sen.. en oo ite koskaan seurustellu tai no kerran mut sitä ei lasketa kun olin 3 vuotias.. ulkonäössäni ei ole mitään vikaa olen laiha jne. mutta olen tosi ujo.. haluaisin nyt kuulla omista kokemuksistanne.. koska jos ite hyppäisin sänkyyn jonkun kanssa haluun tietää et miltä se saattaisi tuntua vaikka eri ihmisillä eritavalla.. mut kertokaapa :))

62

48912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havaintojani

      Ei kannata täysin tuntemattoman kanssa, voi jälkeen päin jäädä paska maku suuhun ja jännittää paljon enemmän.

      Kaverin/tuttavan kanssa voi ilman varsinaista suhdetta tulla hienokin kokemus, kun jo ennalta tuntee toisen, osaa luottaa tähän paljon paremmin kuin siihen tuntemattomaan.

      Kaikkein paras kuitenkin oman rakkaan kanssa.

      En mäkään ole koskaan seukannut, vaikka täytän tänä vuonna 20. Sen sijaan seksiä tulin ihan viime vuoden lopussa kokeilleeksi paineiden takia. Ekaa kertaa en kadu, se oli tuttavan kanssa ilman suhdetta. Mutta sen sijaan mitään muuta tuskin kadun elämässäni niin paljon kuin tokaa kertaani sen tuntemattoman kanssa. Itse en vain pysty olemaan niin kylmä ihminen, että voisin kuitenkaan ihmisen kanssa josta en lainkaan välitä... Vaikka komea olikin, mutta se ei kyllä yhtään auttanut asiaa. Tutusta kuitenkin piti ja välitti, ehkä se teki kokemuksesta mieluisan

      • Anonyymi

        Teini kö olet?


    • .......

      oon 18 wee poika ja edelleen neitsyt....toivottavasti ymmärrät mitä tarkotan ainaki vanhempana :)...et se on tosi hyvä et oot viel neitsyt ku se on paras lahja minkä voi antaa sit omalle vakituiselle seurustelukumppanille...eli älä nyt kiirehdi :)

      • girly - <3

        oot poika ja 18 ja neitsyt? :D tuntuu nykyään jos netist lukee jotain et kaikki pojat menettää siin 14-17 ikäluokan kohil oman neitsyytensä :D mut näköjään on olemassa sitten vanhempiakin neitsyjä vaikka et nyt mitenkään kovin vanha vielä ole :D mut haluisin tietää esim. et kui monilla on sattunut eka kerta ?


      • hemmo 91
        girly - <3 kirjoitti:

        oot poika ja 18 ja neitsyt? :D tuntuu nykyään jos netist lukee jotain et kaikki pojat menettää siin 14-17 ikäluokan kohil oman neitsyytensä :D mut näköjään on olemassa sitten vanhempiakin neitsyjä vaikka et nyt mitenkään kovin vanha vielä ole :D mut haluisin tietää esim. et kui monilla on sattunut eka kerta ?

        no itelläkin on poikuus vielä tallella ja nimimerkistä voi sen iäbn päätellä tosin nykyisen kanssa saattaapi neitsyys lähteä molemmilta ja hän on vuoden nuorempi kuin minä.


      • Suklaakani
        girly - <3 kirjoitti:

        oot poika ja 18 ja neitsyt? :D tuntuu nykyään jos netist lukee jotain et kaikki pojat menettää siin 14-17 ikäluokan kohil oman neitsyytensä :D mut näköjään on olemassa sitten vanhempiakin neitsyjä vaikka et nyt mitenkään kovin vanha vielä ole :D mut haluisin tietää esim. et kui monilla on sattunut eka kerta ?

        Ja itse olen 21v poika eikä mainittua ekaa kertaa ole ollut.. Ei siinä mitään kiirettä ole.


    • _Tiina91_

      okei... eli siis eka kerta on hieman kivulias... ainaki mulla oli.. se riippuu tietenki siitä kuinka iso muna on, mitä isompi se on sitä enemmän se sattuu.. minulta tuli myös verta ekalla kerralla ja se on aivan normaalia, eli siitä ei kannata huolestua jos tulee verta.. aluksi en pystynyt lainkaan nauttimaan ekasta kerrasta, mutta loppuakohde molemmat pystyimme nauttimaan siitä... mun mielest on ihanaa ja kivempaa panna ekan kerran sellasen kaa kuka on osaa jo kaikenlaisia asentoja ja on ylipäänsä kokenu, vaikka ei ekalla kerralla tarvitsekkaan kokeilla kaikkia mahdollisia asentoja... mulla ja mun exällä oli ensin vähän hankaluuksia (hän vei neitsyyteni) sillä hänen munansa ei meinannut mennä mun sisälleni, mutta lopuksi hän sai sen sisälleni.. mä olin 16 vuotta kun menetin neitsyyteni.. eli en mielestäni ollut liian nuori.. älä syytä itseäsi, jos et ole seurustellut kenenkään kanssa, se on jätkien vika, jos ei tajua kuinka ihana ihminen sinä olet... ole rohkea ja tutustu uusiin ihmisiin, niin sinä löydät pian itsellesi jätkän joka oikeasti haluaa olla kanssasi... :)

      • wertie*

        Olin 17 kun menetin neitsyyteni. Olihan se vähän säätöä ja sattuikin jonkin verran, mutta pääasia oli että tein sen rakastamani pojan kanssa :)


      • Määrä

        Kyl se eka kerta sattu. Hyväilyt aloitettiin jo suihkus ja työnsi se ekaks sormensa sinne ja se sattu ja sieltä sit suoraan makkariin ja penistä sisään,mutta eipäs mennyt vaan sattu ja mä koitin ol vaan ja yrittää. Melnattiin lopettaa niin sit saatiin se vähän sisään,mut ei kokonaan ja se sattui ja verta tuli sit kunnolla.eli eka kerta tosi kivulias vaikka iso vehje ei ees ollut


      • Anonyymi

        Oon miettinyt mun poikaystävän Kaa ekaa kertaa ollaan siis molemmat neitsyitä ja mua jännittää mut haluun koittaa mitä jos teen jotain väärin mut ainaki se eka kerta olis annettu semmoselle ketä rakastan ja hän olis kans ihan valmis mut mitä jos mokaan jotenki tai jos jotain menee pieleen oon tosi semmonen ujo ihminen et nolostun helposti ja niin pois päin osaisiko joku auttaa mua miten saa jännitystä pois ennen sitä ku se tapahtuu


    • tykeyu

      itse menetin neitsyyteni 16-vuotiaana, melkein tuntemattoman jätkän kanssa. Eka kerta oli kivulias, mutta kivun jälkeen hommasta alkaa nauttiakkin. Kadun suuresti sitä, että menetin neitsyyden sellaiselle ihmiselle, joka kertoo jälkeen päin, että käytti vain mua hyväksi. Mutta emme vain panneet, vaan mulla oli tunteita mukana. totta kai ekalla kerralla voi luulla, että on rakastunut kyseiseen jätkään, mutta niin se vain on, että pakko se eka kerta on joskus olla. Ei tarvi jännittää! kännissä se paras kerta, koska se laannuttaa kivun.

      • girly - <3

        joo olen kyllä hiukan nuori miettimään vielä tämmöisiä mutta tuntuu et monet mun kaveritkin on jo menettänyt niin päätin tulla kysymään ihmisiltä täältä.. ja mulle sanottii et kannattaa olla selvin päin ekalla kerralla mut en sitten tiedä :D kyl ois mieluisempaa jos ei sattuisi mutta kännissä on jälkeenpäin iha hirvee olo :D


      • onnistuu huonommin
        girly - <3 kirjoitti:

        joo olen kyllä hiukan nuori miettimään vielä tämmöisiä mutta tuntuu et monet mun kaveritkin on jo menettänyt niin päätin tulla kysymään ihmisiltä täältä.. ja mulle sanottii et kannattaa olla selvin päin ekalla kerralla mut en sitten tiedä :D kyl ois mieluisempaa jos ei sattuisi mutta kännissä on jälkeenpäin iha hirvee olo :D

        No kännissähän se on vielä hankalampaa säheltämistä, kun tarkkaavaisuus on hieman huonompi. Sanon tämän kokemuksella, kännissä ei onnannut.


      • asdaani
        girly - <3 kirjoitti:

        joo olen kyllä hiukan nuori miettimään vielä tämmöisiä mutta tuntuu et monet mun kaveritkin on jo menettänyt niin päätin tulla kysymään ihmisiltä täältä.. ja mulle sanottii et kannattaa olla selvin päin ekalla kerralla mut en sitten tiedä :D kyl ois mieluisempaa jos ei sattuisi mutta kännissä on jälkeenpäin iha hirvee olo :D

        Ei missään nimessä kännissä, kumi voi unohtua tai sitä ei käytetä oikein, pojalla ei välttämättä seiso tai kokemus menee muutenkin säheltämiseksi.
        Kyllä kannattaisi selvinpäin...
        ja vielä loppuun että on vielä poikuus tallella, syntyny oon -93

        Eikä siihen seksiin mikään kiire ole.


      • 91 bujuh
        asdaani kirjoitti:

        Ei missään nimessä kännissä, kumi voi unohtua tai sitä ei käytetä oikein, pojalla ei välttämättä seiso tai kokemus menee muutenkin säheltämiseksi.
        Kyllä kannattaisi selvinpäin...
        ja vielä loppuun että on vielä poikuus tallella, syntyny oon -93

        Eikä siihen seksiin mikään kiire ole.

        Itte menetin jo 13v.. olise vähän kyl sellast mut 14v se oli jo siistii ;D


      • girly - <3
        91 bujuh kirjoitti:

        Itte menetin jo 13v.. olise vähän kyl sellast mut 14v se oli jo siistii ;D

        taidan kyl miettii asioita vähä edelle oon ite -93 syntyny nyt 4.5 tulee 15 w täytee


      • seksii ei kannata hätäillä
        girly - <3 kirjoitti:

        taidan kyl miettii asioita vähä edelle oon ite -93 syntyny nyt 4.5 tulee 15 w täytee

        Parasta se on oman kullan kanssa, on ensinnäkin turvallinen olo ja on varman juteltu tulevaisuudesta, koska seksin harrastamiseen liittyy aina riski saada vauva. Kaverini sai lapsen kun oli 16 eikä ollut kovin onnellinen. Nyt tosin sanoo (20V) että on se ihana ja kovasti haluais lisää. Mun pointti tässä on se että kannattaa hoitaa ehkäsyasiat varmasti kuntoon(pillerit ja kumit) ja tutustua ensin siihen tyyppiin jolle neitsyytesi annat, ite olin 18V enkä kadu yhtään että odotin, sitä kadun että se tapahtu kännissä...joten ota rauhallisesti ja jos hermostuttaa niin voi ottaa vähän siduu, niin se kyl rentouttaa, mut älä vedä humalaa. =)


      • girly - <3
        seksii ei kannata hätäillä kirjoitti:

        Parasta se on oman kullan kanssa, on ensinnäkin turvallinen olo ja on varman juteltu tulevaisuudesta, koska seksin harrastamiseen liittyy aina riski saada vauva. Kaverini sai lapsen kun oli 16 eikä ollut kovin onnellinen. Nyt tosin sanoo (20V) että on se ihana ja kovasti haluais lisää. Mun pointti tässä on se että kannattaa hoitaa ehkäsyasiat varmasti kuntoon(pillerit ja kumit) ja tutustua ensin siihen tyyppiin jolle neitsyytesi annat, ite olin 18V enkä kadu yhtään että odotin, sitä kadun että se tapahtu kännissä...joten ota rauhallisesti ja jos hermostuttaa niin voi ottaa vähän siduu, niin se kyl rentouttaa, mut älä vedä humalaa. =)

        oliko sul jälkeenpäin jotain mm. verenvuotoo tai sattu virtsatessa ?

        ps. en pidäkkää mut tuntuu et nykyään yhä nuorempina sitä tehdään :(


      • 1996 tyttö
        asdaani kirjoitti:

        Ei missään nimessä kännissä, kumi voi unohtua tai sitä ei käytetä oikein, pojalla ei välttämättä seiso tai kokemus menee muutenkin säheltämiseksi.
        Kyllä kannattaisi selvinpäin...
        ja vielä loppuun että on vielä poikuus tallella, syntyny oon -93

        Eikä siihen seksiin mikään kiire ole.

        mutta mä en ainakaa usko että nyt oli puhe perseiden vetämisest, vaa pari siiderii et on sellane itsevarmempi ja kivempi olo..

        nimimerkillä huomenna se tapahtuu ;)


      • Btw...
        girly - <3 kirjoitti:

        taidan kyl miettii asioita vähä edelle oon ite -93 syntyny nyt 4.5 tulee 15 w täytee

        Ei nyt liity aiheeseen mitenkään, mut hieno syntymäpäivä sulla, ittellä kans toi 4.5.-93 :DD

        Mut tosiaan, mulla on myös vielä toi poikuus tallella, nyt ollaan oltu nykyisen tyttöystävän kanssa joku kolme kuukautta, ja tuntuu vähän siltä, et kauaa ei enää oo tota poikuutta kyllä;DDD


      • Anonyymi

        Ei mitään survomista eli penetraatiota tarvitse ikinä harrastaa.


      • Anonyymi
        seksii ei kannata hätäillä kirjoitti:

        Parasta se on oman kullan kanssa, on ensinnäkin turvallinen olo ja on varman juteltu tulevaisuudesta, koska seksin harrastamiseen liittyy aina riski saada vauva. Kaverini sai lapsen kun oli 16 eikä ollut kovin onnellinen. Nyt tosin sanoo (20V) että on se ihana ja kovasti haluais lisää. Mun pointti tässä on se että kannattaa hoitaa ehkäsyasiat varmasti kuntoon(pillerit ja kumit) ja tutustua ensin siihen tyyppiin jolle neitsyytesi annat, ite olin 18V enkä kadu yhtään että odotin, sitä kadun että se tapahtu kännissä...joten ota rauhallisesti ja jos hermostuttaa niin voi ottaa vähän siduu, niin se kyl rentouttaa, mut älä vedä humalaa. =)

        Ei ole riskiä, kun survomista ei harrasta.


    • Hmmph.

      Ollaanhan tässä jo 21 eikä mitää kontaktia naisten kanssa. Enkä minä ala tekemään sitä jonkun kanssa joka on jo tehnyt sen.

      Kun nykyään ihmisillä ei ole minkäänlaista kunnioitusta tai moraalia. Seksinkin suhteen idea on se että minä nuorempana neitsyys lähtee sitä parempi, ja sitten mahdollisimman monen kanssa pitää sekstata ennenkuin ollaan naimisissa että sitten on kokemusta.

      • Sitä "oikeaa"

        Itseltä lähti 16w ja ex. tyttö oli vuotta nuoree. Seurustelimme vuoden verran ennen tätä. Halusin kuunnella että milloin tyttö tahtoisi. Hänelle myös eka kerta. Pitkä suhde päättyi kuitenkin mut ihanat muistot jäi. Nykyinen on saman ikäinen ja 2 vuotta olemme seurustelleet. Kihloja suunnitellaan :)

        Mut odota tyttö rauhassa. Se että et ole vielä menettänyt neitsyyttäsi kertoo että olet fiksu tietyssä mielessä. Enkä todellakaan kehoita tekemään sitä sitten joskus humalassa. Paljon parempia muistoja jää. Ja jos myöhemmin alat seurustelee, niin pojastakin tuntuu varmasti mukavammalta kun tyttö ei ole kaikkien kanssa ollut tai ei vielä kenenkään. Kumma kun niin monet nykyajan tytöt on jakorasioita.


    • että näin

      .. Että on turha kiirehtiä neitsyyden menettämistään. Itse olen jo 18 poika ja eka kerta vielä odottaa. Olen toki seukannut kahdesti (kuukauden 15 vuotiaana ja vajaan kaksi kk 17v) ihanien tyttöjen kanssa =D, mutta meillä ei ole ollu kiire mihinkään (hyvä ja huono niin). Pakko kyllä sanoa että muiden paine painoi vielä vuosi sitten kunnes sattumoisin uimahallin saunassa muuan rempseän mies aloitti keskustelun asiasta. Alussa kyllä nolotti asiasta puhua (kun tietysti ajattelin että se on yksityis juttu) mutta minkäs sille voi kun aikansa mies höpötteli niin päästiin asiaan ja selvis että meistä kolmesta kukaan ei ollut vielä panohommiin päässyt =,D Vaikka muuta kyllä oltiin vähä toisistamme luultu, mut sitähän ne puheet tuottaa. Pakko sanoo et oli vapauttavaa et pystyttiin puhumaan tästä se kyl lähens meitä ja sai tietää senki että ei ne muutkaan ihan normaalit tyypit ollu vielä itteä pidemmällä.
      Ja sulle vielä vinkiks vaik tytöt nuorempina neitsyytensä menettääki ni älä anna puheiden hämätä ja itehän sen tietää kun on valmis sit vaa oottelee sopivaa tilannetta ja henkilöö. (tästähän muuten stoori tuli mut ei auta :)

      • ouuu..

        mun eka kerta oli liian aikasee en ollu ku 10v, eikä se ollu mun poikafrendinkaa. mut nykyää oon 16v ja poikafrendinkaa on ollu plajo miellyttävämpi kokemus ;)


      • ope...

        Kylläpäs se sullakin tuo mielikuvitus pelaa.


      • Ihan varmaa juu

        Kaikki me uskotaan :D


    • akuankka666

      mun eka keta oli kun olin 14. 7-8luokan kesä lomalla, päätettiin yhen hyvän kamun kanssa että, kokeillaan miltä se tuntuu ja tuntu ihan hyvältä. ehkäisynä meillä oli kodomi,kummatkin saivat varmasti hyvän kokemuksen siitä : ) ja ihanaa se oli

    • =)

      jos löytyy joku jonka kanssa haluaisit kokeilla niin miksi ei ? jos sattuu niin sanot että lopettaa . . . ei kai siinä muuta ?

    • hezks

      Neitsyys lähti eilen, olen 19- vuotias. Omalle kohdalleni voin sanoa että kokemus oli näin ensikertalaiselle yhtäaikaa jännittävä ja vähän kivuliaskin. Poikakaveria jännitti yhtä paljon kuin minua, mutta silti kumpikin tykkäsimme asiasta kivusta huolimatta. Toivottavasti seuraavalla kerralla kipu olisi pois sitten kokonaan, sitä odotellessa ;) Mutta voin sanoa että tapahtuma oli aivan ihana kaikinpuolin, suosittelen sittenkun kokee olevansa valmis :)

    • hahahaha877788

      nettivinkattu! jartsa "18v"

    • 13.v poika

      oon kolmetoistavuotias poika ja menetin tänä kesänä ekan kerran päätettiin kans kaverin kanssa vaa tehä se ja oltiin vähäsen juotukkin en ees oikee tajunnu eka kunnolla et mitä siin niiku tapahtu ku alettii pussailee ja sit kosketeltii vähäsen ja sit se vaa tapahtu ja tuntu tosi kivalta

      • Anonyymi

        Onks sun kaveri tyttö vai poika


    • :) 98

      Olen kade teille kaikille jokka o menettäny neitsyydensä.Mutta ei se minua haittaa vaikka joutuis oottamaan vähän pidempää mitä toivois...

    • tara95

      ite oon 17 v tyttö. :) oon neitsyt vieläkin..ja on khyl pari kertaa tullu tuhmuuksii tehtyä parin pojan kanssa..oon ihmeen kehuttu ulkonäöltäni.. =O en tiiä vaikuttaaks se asiaan ekan pojan tunsin hyvin ja luotin häneen..tokaa en tuntenut ja hän oli aika..."Kypsä" hän oli 18 v ja aika kiimanen ku halus panna mua mutten antanut. (sormeilua ja nuolemista vaan) uuh....nyt se haluis pannakki mut en tiiä antasko vai ei,.,,,auttakaa pliis :)

    • pikkasessa pulassa?

      itse olen vielä neitsyt ja olen 15-vuotias tyttö. Tässä pari päivää sitten sovin yhen randomin kanssa et harrastetaan seksiä sitte ku se tulee paikkakunnalle. kondomia mies lupas käyttää (niin, tämä herra sano olevansa 25-vuotias) ja pyysin ottamaan mukaan liukastetta, kaiken varalta. vähän on sekava fiilis, oon jo monta vuotta tahtonu harrastaa seksiä mutta silti vähän pelottaa. en ole koskaan seurustellu, koska olen "läski"/"ruma". tiedän et täytyy vähän rentoutuu siin tilantees ja kaikkee, mutta silti pelkään että yhdyntä sattuu. mies lupaa olla erittäin varovainen, mutta en tiedä tuota miestä, nimen vaa. voihan se olla joku raiskarimurhaajamikälie. Jännää vaa et ei kaikki muu (suuseksi, sormettelu jne) minua niin jännitä, päinvastoin :)

    • sexterapeutti

      Sukupuolitaudit tarttuvat myös oraaliseksissä.

    • Muhamedjajeesusonfrendei

      Heei olen 14vuotias tyttö ja olen neitsyt en ihastu helposti ja en oo seurustellu kenekään kanssa koska tuntuu et aika tuhlaantuis mut silti oon vähä peloissaan etten saa ketään xdd onks kellään muulla tollee?:FDD

    • Anonyymi

      Hienoa vitun työtä. Kännissä eka kerta ei oo mistään kotosin. Se täytyy tehdä oikeasti välittävän ja ihanan ihmisen kanssa selvin päin. Jos tulee kipuja tai verta nii kannattaa hyväksyä ja kohdata se suoraan.

    • Anonyymi

      Eipä siinä suuria kerinnyt tuntemaan kun 15 v saman ikäisen tytön kanssa, kun se oli pari työntöä ja mällit tuli

    • Anonyymi

      Vaikka ei olis laiha ni voi silti olla yhtä upea!

    • Anonyymi

      Seksi ei ole = survominen

    • Anonyymi

      En kyl jaksais uskoo että jokku 13 vuotiaat on menettäny jo neitsyyden tai joku 10v??
      Ei oo kyllä vanhemmat kattonu paljoo perään jos menettää kolmetoista vuotiaana neitsyyden. Eikö se lakikin sano että ei sais harrastaa alle 16v.

      • Anonyymi

        Ei se laki mitään kiellä alle 16 vuotiailta. Mun mielestä se on ihan ok jos menettää nuorena neitsyyden kunhan se on tapahtunut luotettavan henkilön kanssa! Btw kelatkaa että tää on alotettu vuonna 2008 😂👍🏻.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se laki mitään kiellä alle 16 vuotiailta. Mun mielestä se on ihan ok jos menettää nuorena neitsyyden kunhan se on tapahtunut luotettavan henkilön kanssa! Btw kelatkaa että tää on alotettu vuonna 2008 😂👍🏻.

        Niimpä, itsekin täällä keskustelupalstoilla aina lukemassa ikivanhoja keskusteluja 😅😅 sentään en yleensä kommentoi mitään kun on ollut niin kauan aikaa sitten 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, itsekin täällä keskustelupalstoilla aina lukemassa ikivanhoja keskusteluja 😅😅 sentään en yleensä kommentoi mitään kun on ollut niin kauan aikaa sitten 😅

        Jep aatella et nää on syntyny 90 luvul ja tällähetkellä aikusia


      • Anonyymi

        Laki sanoo ettei saa esim 13v harrastaa 17v kanssa. Muuten sitten jos kummatkin on alle sen 16 tai kummatki yli 16 nii laki ei puutu.


    • Anonyymi

      Se oli mulle aika kivulias kokemus nuorena 14vee poikana. Tyttö oli mua vanhempi 15,5v. Tyttö oli hanakampi neitsyyden menetys kiimassaan. Se oli kuullu, et mulla oli 20senttinen, totuus 18cm. Se oli kertomansa mukaan sormetellu sillä viikolla moneen kertaan lähelle orkkua ennenku uskalsi kysyy suoraan, että haluutsä olla mun kans. No sen luona ei ollu porukat kotona ja vaatteet lensi yhtenä myttynä nurkkaan ja komennuksella siirryin sen peiton alle.

      Jänskätti pirusti niin ei meinannu seisoo aluksi, Sit tyty käski nuuhkia sen sormia ja kyllä seisoi. Lopahti kun ois pitäny hommiin alkaa. Stringipikkarit se poimi lattialta ja kiepsautti nenän eteen ja sillä varmisti seisokin. Sitte hetken muutaman vedon veti käsin alas asti ja silloin jo vihlasi vähän mutten tajunnu, oli vähän raju ote kun se kaksin käsin otti kiinni ja kiskoi esinahkaa alas asti. Sillee en runkatessa ikinä ollu tehny. Nopeesti tuli mun päälle ja koitti saada sisään, ei mahtunu. Asettelu muutamaan kertaan ja tyty sai vähän yli puolen välin sisäänsä. Mulla alkoi tuntuun et olin ikäänkuin pohjassa ja pillu ”otti kiinni”, eiku sitte tää alkoi työnteleen ite vielä enemmän alaspäin omalla painollaan ja hytkytyksen ansiosta muna kokonaan sisään. Samalla kertaa kuulu tai napsahdus.

      Aattelin et okei tää oli se immenkalvo varmaan, alkoi liukuun liianki hyvin. Aavistuksen vihloi terskan alapuolelta mut luulin sen kuuluvan asiaan. Toisekseen ei me pimeessä alettu tarkasteleen asioita sen enempää. Verta oli panon jälkeen paljon, ja syykin selvis, mulla oli menny jänne poikki terskan alta ja esinahka rullautu alas asti reippaasti. Säikähdin mut veri tyrehtyi. 3viikon päästä kokeiltiin uudestaan ja naurettiin koko jutulle. Terkkari ihmetteli asiaa ja lääkäri kun tuli tarkastus mut kun kerran vehkeet pelaa niin eikä se aiheuttanu muutenkaan mitään jälkeenpäin niin saa olla tuollasenaan nytten. Ainoo mikä kuumotti vähän et lääkäri (nainen) veti esinahan alas pohjaan ja piti tiukemmin kiinni ja sanoi että hän tekee sulle nyt erektion käsin, että näkee minkälainen se on, ettei käyristy tms. kiva olla siinä seisokissa pari minsaa kahden naisen tutkittavana.

      Mietin et meniköhän mul neitsyys kaks kertaa. Terkkari naureskeli että koita ottaa sitte vaan rauhallisesti, että tää on kylmää ja kliinistä tutkimusta joskin ei tavanomaista. Ota siinä rauhallisesti kun tiedä mitä ne tekee. Tuleminen on niin herkässä tos iässä kuitenki, et ja tollanen tilanne, niin siin sitte meinas käyä niin että tulen ja lääkäri aavisti asian ja siksi painoi alunalkaen esinahan niin pohjaan kun voi ja otti napakan otteen juuresta jolla siemensyöksy ei tullu vaan jäi sisälle jotenki. ”jaha sulla tais tulla muttei tule ulos asti”. Kysyin et minne se jäi, niin kuulemma noin voi tehdä, orgasmi tuli ilman siemensyöksyä. Ihan vaa senki takia ettei sua itseäsi nolota asia. Et sillee sit, hävettää kun naiset tietää enemmän tommosia asioita. Onnex porukat ei tiedä mitää.

    • Anonyymi

      Sain ekakerran 19v ollessani intistä lomalla. Iskin kadulta noin 50 vuotiaan muijan, joka antoi koko yön. Tyhjensin pussit ainskin 5-6 kertaa. Nainen kehui kaluani oikein miehen kaluksi. Ikinä en ole lauennut yhdrn yön aikana niin monta kertaa.

    • Anonyymi

      No te ootte onnekkaita mulla lähti poikuus 9 vuotiaana ja en nyt kyllä tiiä että kannattiko kun sitte jälkeenpäin se pantiin vankilaan jostain syystä nii jäi vähän paska maku suuhu

      • Anonyymi

        Hä?? Panet 9 vuotiaana ja joudut vankilaa??


    • Anonyymi

      Hyvältä se tuntui, jos se nyt vieläkin tuntuu hyvältä. Mutta tietysti kun oli uusi kokemus, niin sitä isommalla syyllä.
      Ekat kerrat oli kyllä aika kömpelöitä mm. mun jännityksestä johtuneiden seisokkiongelmien vuoksi ja ex-tyttöystävä oli samasta syystä niin tiukka, ettei hänen pilluunsa olisi mennyt mitään ekoilla kerroilla. Mutta sitkeesti kun yritettiin ja onnistuin kerran sitten saaman häneltä kalvonkin puhki, niin aisat alkoivat luistamaan.
      Kyllä exäkin nautti seksistä ja sai orgasmeja, itse miehenä tykkäsin, miltä pillu tuntuu. On kuitenkin ihanalla tavalla lämmin ja märkä ja sitten vielä, kun exä sai e-pillerit ja antoi mun laueta sisään, niin se vasta oli mahtava kokemus kun sai huoletta olla loppuun asti hänen sisällään ja antaa vaan sperman roiskua sisään.
      Hän sanoi taas, että hän tunsi ne munan nytkähtelyt sisällään, mikä tuntui hänestä hyvältä. Ja se loppuvaihe muutenkin, kun aloin työntelemään ja ääntelemään kiihkeämmin ja kuinka kalu jäyksityi kivikovaksi ennen siemensyöksyä.
      Ainoa hänellä oli hieman erikoista, kun tottakai osa spermasta valui yhdynnän jälkeen ulos ja sitä kautta reisien sisäpinnat olivat limaiset jonkin aikaa seksin jälkeen. Lähinnä se sotkuisuus oli vähän negatiivista.
      Eli kyllä se hyvältä tuntuu ainakin useimmista miehistä ja naisista.
      Tuosta ikähommasta ei kannata stressata, neitsyys/poikuus lähtee silloin kun se lähtee. Useimmilla 15-20v ikäisinä, vaikka jotkut nyt kehuskelevatkin jo panneensa 12-vuotiaina.
      Itse olin lukioikäinen ekalla kertaa, en muista olinko jo ehtinyt täyttää 17 mutta siinä 16-17v ikäisenä ja exä oli mua aika tarkkaan 6kk nuorempi. Ja hyvä mieli siitä jäi, vaikka olin jo ehtinyt harmitellakin sitä, kun olisin päässyt aiemminkin jo poikuudestani eroon.
      Tosin ne 2 aiempaa ehdokasta oli sitä luokkaa, että onneksi mulla oli pokka kieltäytyä.
      Eka tapaus oli meidän eräs perhetuttu, mua 26 vuotta vanhempi nainen, joka yritti aika kovassa kännissä saada mua puoliväkisin panemaan itseään tapeltuaan ensin miehensä kanssa isosti. Sekosi vielä, kun huomasi että mulla väkisinkin alkoi seisomaan, vaikken halunnut muuten häntä. Kun ei muuta keksinyt, niin uhkasi tehdä itselleen jotain pahaa, jos en pane häntä.
      No, onneksi sain tapeltua itseni irti siitä tilanteesta sen verran, että pääsin livahtamaan karkuun.
      Toinen tapaus oli yksi tyttö meidän koulusta, joka oli muuten ihan ok, mutta hän oli kuulemma uhonnut joskus käyvänsä kaikki koulun pojat läpi ennen valmistumistaan.
      Niin ei kiinnostanut, kun tiesi että siinä hänellä saattoi olla jo useampikin kymmenen poikaa koettuna mua ennen ja kun ei ollut mitään tunteitakaan häntä kohtaan muuten. No, tavoite jäi ainakin yhtä poikaa vajaaksi;)
      Ja ainakin omasta mielestäni eka kerta olisi hyvä tehdä jonkun tutun henkilön kanssa. Oli se sitten tyttö-/poikaystävä tai pelkkä ystävä.
      Mukavempi kokemus sinällään jo, siitä saa apremman ilon irti. Ja on se ainakin hieman turvallisempaakin.
      Sukupuolitaudin riski on kuitenkin aina isompi silloin, jos hyppää sänkyyn jonkun ihan randomin ihmisen kanssa.

    • No mun eka kerta oli mukava, ja voin sanoo et suurimmaks osaks sen takia että se oli tutun ihmisen kanssa ja että oltiin oltu jo melkein 3kk yhdessä:) olihan se vähän jännää ja sähläämistä mutta mukavaa se oli kun molemmat osas ottaa rennosti kun tiedettiin että molemmille uus tilanne. Ja oltiin molemmat sillon 15v

    • Anonyymi

      Todella hyvältähän se tuntui. Olin joskus jutellut yhden ystäväni kanssa asiasta, joka oli jo menettänyt poikuutensa ja kertoi miltä se hänestä tuntui, mutta en tajunnut silti, että kuinka hyvältä ennen kuin itse koin.
      Naisen alapää on ihanan lämmin, märkä ja pehmeä ja siemensyöksyn tullessa se tuntuu vielä erityisen hyvälle.
      Mun eka kerta tapahtui meidän perheystävien tyttären kanssa aikanaan, meidän isät työskenteli samassa työpaikassa ja me oltiin tunnettu tämän tytön kanssa jo ala-asteelta lähtien.
      Olin tuolloin eka kerran aikaan ysillä eli ikää oli rapiat 15v ja tämä tytär on mua 2v vanhempi, oli lukiossa tuolloin.
      Me saatiin rajojen puitteissa kulkea aika vapaasti ja kummallakin oli aina yöpaikkakin toisen perheen luona tarvittaessa. Siis eli oltiin tosiaan hyviä ystäviä meidän perheet, vaikka olinhan mä nyt tietty alkanut huomaamaan tätä tyttöä murrosiän myötä muullakin tavalla.
      Erään kerran tää tyttö oli tullut meille muuten vaan käymään, kun mun porukat oli poissa viikonlopun. Käytiin jotain koulujuttuja muuten läpi ihan silläkin, kun olin itsekin aikeissa mennä lukioon(ja meninkin), joten lukiojutut kiinnosti mua.
      Jostain syystä, varmaan siksi kun istuttiin ihan vierekkäin tai muuten, päädyttiin vähän pussailemaan ja taisin koskea vaatteidenkin läpi jne ja tilanne kehittyi sitten siihen, että alettiin panemaan.
      Se oli jo ihan uskomaton tunne, kun näin hänet alasti ja tajusin että nyt sitä saa ja se on menoa nyt. Saa koskea, maistella, nuolla jne. Samalla jotenkin ajattelin, että jos hän laittaakin jarrut päälle, mikä toi vähän jännitystä mulle tilanteeseen. Vaikka eihän hän nyt olisi päästänyt tilannetta noin pitkälle, jos hän ei olisi itsekin olluthalukas. Mutta kuitenkin, kiireellä syliin ja aloin työntämään kaluani sisään ja se oli jo ihan mieletön tunne.
      Ja koko akti tuntui hyvältä, veilä kun hän piti jotenkin metkasti mua jaloillaan itseänsä vasten, että pystyin kyllä ihan hyvin työntelemään, mutta en olisi päässyt hänestä erilleen enkä luiskahtamaan hänestä vahingossakaan ulos.
      Ja siemensyöksy kun alkoi, niin tuntui että taju lähtee ja olinkin varmaan muutaman sekunnin ainakin ihan pökerryksissäkin siinä.
      Se ehkä vähän huvitti vielä, kun sitten mulla vasta tuli ehkäisy mieleen(lähinnä kun olin kuulemma hetken näyttänyt pelästyneeltä bambilta). Tai jos se olikin jossain vaiheessa käynyt mielessä, niin se unohtui vielä nopeammin siinä vaiheessa, kun hän makasi edessäni paikat esillä.
      Olimme vielä sylitysten ja mä olin hänen sisällään, kun mä sanoin, että mulla ei muuten ollut kortsua ja multa pääsi kaikki sun sisään.. Mutta hänellä olikin pillerit ja rauhoittelikin, ettei mitään hätää ja että saan ihan vapaasti laueta vaikka miten paljon häneen.
      Mutta tosiaan, oli kyllä ainakin itselläni tosi hyvä ja miellyttävä kokemus ja kyllä kumppanikin tykkäsi. Eikä meillä ollut mitään ongelmiakaan, varmaan siksi kun tunnettiin jo ennestään hyvin ja hän oli jo vähän kokenutkin jotain. Ei paljoa, mutta sen verran kuitenkin, että mä olin hänen toinen kumppaninsa, hän oli menettänyt neitsyytensä reilu vuotta aiemmin(vaikka en sitä tiennyt sen erityisemmin muuten, kuin että hän oli seurustellut tosiaan hetken aikka lukion ekalla).
      Ja olin tosiaan ysillä, kevätlukukautta elettiin ja tää tyttö oli 17v.
      Meistä tuli parikin vielä kaiken lisäksi, vaikka se nyt sitten ei kestänytkään ja loppui jotenkin hämmentävästi.
      Silläkin, kun vaikka meillä ei ollut paljoa ikäeroa, mutta elettiin kriittisessä elämänvaiheessa. Ehdimme olemaan vuoden samassa lukiossa ja kaikki meni kivasti, mutta jossain vaiheessa lukion jälkeen hän lähti muualle jatko-opiskelemaan ja etäily se kaiketi jotenkin kulutti sen suhteen loppuun, vaikka mä olin ainakin todella rakastunut häneen ja kyllä hänkin mua rakasti.
      Tietty, vaikka kävin lukion nopeasti 2 vuodessa läpi, niin eroaikaa oli sen verran välimatkasta johtuen.
      Hän kyllä tuli mun lakkiaisiinkin vielä, oltiin koko abiluokka eräässä isossa kaupungissa juhlimassa ja olin varannut itselleni hotellihuoneen, ja tämä tyttö(oli jo kyl siinä vaiheessa enempi exä kuin tyttöystävä) tuli mukaan kanssa ja vietettiin kiva vkl ja pantiinkin vielä aika railakkaasti hotellissa. Mutta se oli viimeinen kerta, kun nähtiin, vaikka en sitä siinä vaiheessa tiennytkään tietenkään, ja yhteydenpitokin sitten jäi siinä kesän mittaan.
      En tiedä, oliko hänellä ollut jo tuona aikana lukiosta pääsynsä jälkeen mitään "actionia", mulla oli yhden kerran ollut vähän jotain yksissä bileissä ja sitten tosiaan tuona kesänä itselle tuli jotenkin vain niin tyhjä olo kaikesta ja tajusin, että se oli ohi. Minkä sanoin vanhemmillenikin, kun he tietty olivat huomanneet koko tilanteen ja silloin vähän yrittivät hienovaraisesti kyselläkin siitä.

    • Anonyymi

      No kyllähän se hyvältä tuntuu, mutta ainakin oamsta kokemuksesta voisin sanoa, että eka kerta kannattaisi hankkia tutun ja luotettavan vakikumppanin kanssa, jolloin kokemus olisi oikeasti mahdollisimman ihana. Jos ei ole poika-/tyttöystävää, niin ehkä jonkun hyvän kaverin kanssa sitten.
      En nyt kadu enkä häpeä ekoja kokemuksiani, mutta olisi kyllä toisaalta ollut kiva menettää poikuus nykyisen tyttöystäväni kanssa.
      Meillä seksi on todella ihanaa ja kivaa ja uskalletaan pyytää ja kokeilla vähän kaikenlaista ja vaikka yhdyntä on se ihanin juttu hänen kanssaan, niin esim "molemminpuolinen runkkaaminen" on yksi juttu, mitä tykätään tehdä yhdessä.
      Eli makaamme vieretysten suudelleen ja hän runkkaa mua ja mä sormetan häntä samalla. Ja viedään homma loppuunasti.
      Todellisuudessa hän on mun neljäs kumppani ja nuo mun aikaisemmat kokemukset eivät olleet nyt kuitenkaan mitään kovin ihmeellisiä.
      Eka kerta kävi yksissä bileissä kaverin vanhempien mökillä, missä oltiin ja minne oli tullut muualtakin porukkaa.
      Päädyin panemaan jotain ihan randomia tyttöä, nimestä mulla ei ole mitään käsitystä ja en oikein muutenkaan tiedä hänestä muuta, paitsi että hän oli aika isotissinen ja muutenkin pulska brunette. Ei taidettu edes jutellakaan juuri mitään.
      Hän tuli jossain vaiheessa istumaan mun syliin ja siinä alettiin vähän jotain imuttelemaan ja samalla mä hiplasin hänen pillua minihameen alta ja seuraava tilanne olikin se, että hän asettui selälleen makuulle, nosti hameen helmaa ja siirsi pikkuhousuja sen verran edestä pois, että pääsin panemaan häntä. Kaiken lisäksi koko tilanne oli varmaan max. 10 työnnöllä ohitse ja hän häipyi jossain vaiheessa temppujen jälkeen, eikä kortsuakaan tullut käytettyä. Joskus olen miettinyt, että pahimmassa tapauksessa mulla saattaa olla lapsi tuolla jossain...
      Toinen tilanne oli vähän samaa tasoa.
      Kolmas oli tällainen, kun olimme pikkuporukalla jossain menossa, meitä oli mun lisäksi pari mun kaveria ja jotain tyttöjä. Sillä kertaa oltiin kyllä selvinpäin, mutta kohellettiin muuten vaan jotain ihmeellisiä.
      Sitten eräässä vaiheessa vaan heitettiin ihme läppää ja sanoin tälle yhdelle tytölle Häjyt-leffasta tän repliikin, että "No anna persettä jos piittaat!", mihin hän vastasi että "No voin mä antaakin". Ja hän antoi. Mutta ei sekään nyt mitään niin ihmeellistä ollut, vaikka tuntui nyt tietenkin ihan hyvältä fyysisesti. Vielä kun hän oli aika passiivinen, ei hän oikeastaan muuta tehnyt kuin että makasi vain haarat levällään mun alla sen aikaa, että sain duunattua hänen avullaan siemensyöksyn.
      Että tosiaan nykyisen kanssa vasta olen innostunut seksistä ja huomannut, että kuinka mahtavaa se oikeasti on. Ja varmasti ihan sen vuoksi, kun on tuttu kumppani, kenestä vielä tykkää/ketä rakastaa.
      Olin ekalla kerralla noin 15v ja nuo kolme kertaa tapahtui vajaan vuoden aikana.
      Nyt olen 17v ja ollaan seurusteltu tyttöystävän kanssa noin 10kk.

      • Anonyymi

        Kirjoitat erittäin huonolla kirjoitustaidoilla typeriä fantasioitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat erittäin huonolla kirjoitustaidoilla typeriä fantasioitasi.

        Niin sinähän olet se tyyppi, joka kiertelee vähän joka ketjussa haukkumassa samasta asiasta.
        Eli juuri tuota "Olet tyhmä ja kirjoitat tyhmiä fantasioita".
        Joissakin ketjuissa kehut olevasi vielä oikeasti seksiä harrastava ja vähän siihen malliin vielä, että olisit muutenkin joku oikea kunnon panokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinähän olet se tyyppi, joka kiertelee vähän joka ketjussa haukkumassa samasta asiasta.
        Eli juuri tuota "Olet tyhmä ja kirjoitat tyhmiä fantasioita".
        Joissakin ketjuissa kehut olevasi vielä oikeasti seksiä harrastava ja vähän siihen malliin vielä, että olisit muutenkin joku oikea kunnon panokone.

        Monikin kirjoittaa täällä erittäin huonosti, samoin moni kirjoittelee surkeita fantasioitaan tänne.

        Kyllä harrastan seksiä säännöllisesti, lähes päivittäin Itseasiassa.


    • Anonyymi

      Oli 9ku menetin neitsyyden

      • Anonyymi

        Minun ensimmäinen ns seksuaalinen kokemus oli, kun sain ensimmäisen tietoisen siemensyöksy kokemuksen mikä mullisti ja muutti aivan uudelle alueelle ajattelun ja tunteiden maailmassa, meni vuosia ennen kuin sain pimppiä ekakerran, tätä kokemusta ei ole tarvinnut katua yuntui ihanalta laueta pimppiin.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe