Lieneekö kellään kokemuksia puulämmitteistä Muko kiukaista kun tarttis rempan jälkeen pistää kiuas uusiksi ja miuluiten kosteilla hikilöylyillä!?
Muko kiuas
9
2087
Vastaukset
- Mukoa
jälleenmyydä !??
- mukovalmistaa
Veto kiukaan valmistajan nimi on Muko Oy. Itse kiukaista olen kuullut pelkkää positiivista mutta itselläni ei ole kokemusta. Kai TM:n testivoittokin jotain kertoo. Veto olisi kyllä omalla listallani ykkösenä jos kiuasta pitäisi vaihtaa.
- mikä ihmeen m
mikä on muko?
- Anonyymi
Erinomainen sähköversiona, uuden vaipan pystyi vaihtamaan nopeasti ikivanhaan käytettyyn kiukaaseen. Eli varaosien saatavuus .
Hankintaan menee nyt puuversio, kun pihasauna valmistuu. Ihmeen vähän saunatontuilta kommentteja hyvään kotimaiseen tuotteeseen. - Anonyymi
Varmaan ihan hyvä mutta muikea hinta. Kaks ja puoli donaa kiukaasta...
- Anonyymi
Made in Finland - Osta stoveman tms. vironpojan viritys jos kotimainen tuote korkeine valmistuskustannuksineen on liian kallis?
- Anonyymi
Per C-C:hen Veto kiuas? En maksais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901