Lieneekö kellään kokemuksia puulämmitteistä Muko kiukaista kun tarttis rempan jälkeen pistää kiuas uusiksi ja miuluiten kosteilla hikilöylyillä!?
Vastaukset 9
- Mukoa
jälleenmyydä !??
- mukovalmistaa
Veto kiukaan valmistajan nimi on Muko Oy. Itse kiukaista olen kuullut pelkkää positiivista mutta itselläni ei ole kokemusta. Kai TM:n testivoittokin jotain kertoo. Veto olisi kyllä omalla listallani ykkösenä jos kiuasta pitäisi vaihtaa.
- mikä ihmeen m
mikä on muko?
- Anonyymi
Erinomainen sähköversiona, uuden vaipan pystyi vaihtamaan nopeasti ikivanhaan käytettyyn kiukaaseen. Eli varaosien saatavuus .
Hankintaan menee nyt puuversio, kun pihasauna valmistuu. Ihmeen vähän saunatontuilta kommentteja hyvään kotimaiseen tuotteeseen. - Anonyymi
Varmaan ihan hyvä mutta muikea hinta. Kaks ja puoli donaa kiukaasta...
- Anonyymi
Made in Finland - Osta stoveman tms. vironpojan viritys jos kotimainen tuote korkeine valmistuskustannuksineen on liian kallis?
- Anonyymi
Per C-C:hen Veto kiuas? En maksais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409