Moikka.
Tietäisikö joku että kun Yamaha Dragstariin (650) vaihdetaan moottoriöljyt niin pitääkö pakoputket poistaa öljynsuodattimen vaihtoa varten?
Tiedosta kiitollinen.
Dragstarin öljynvaihto
7
5353
Vastaukset
- pönni*
Pakoputkia pitää tosiaan irroittaa, että suodatin mahtuu pois.Toimenpide sillai iisisti ettei sylinterin tiivisteet vaurioidu.Toki nehän on helppo vaihtaa uusiin siinä samalla.Tiivisteet on muuten erikokoiset sylintereissä.Eikun usvaa putkeen!
- Pönni*
Siis ainakin 1100 kuutioisessa on näin.Samanlaisilta vaikuttavat kuvista päätellen.
- näin on
650 dragstarissa ei tartte irrotella niitä pakoputkia. 1100 kylläkin ellei ole siirtosarjaa.
- tarvitse
älä sitten kierrä jenkoja sököks,
meinaan on kiristetty kopan tapit monestakin pelistä liian tiukalle jolloin korkkaa jengat,
kestää uskomattoman pienellä kiristyksellä kiinni. - bultti
mutta suodattimen vaihtotyön mahtuu paremmin tekemään kun irroitat jalkatappi/jarrupoljinzydeemin, joka on kahdella pultilla kiinni ja päästät sen kääntymään alas sivullepäin pois suodatinkotelon tieltä. Ja tosiaan, ole varovainen pulttien kanssa, ei apinan raivolla kiiini, vaan maltilla.
- Oilon
Hyvä juttu.
- Katastrofi Ky
Oilon kirjoitti:
Hyvä juttu.
Kannattaa varoa öljykannen kierteitä. Muuan firma Tampereen seudulla ryssi yhden kierteen ja öljyä tihkuu - ei saa enää riittävän kireälle. Pitäisi laittaa irtokierre, mutta on helpompi pyyhkäistä öljyvana motsikan lohkosta rievulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788