Mites lähteny ajelut maistumaan? Ite pörränny suunnilleen 2-3kertaa viikossa ja jotenkin tuntuu et suurimmat ajopaineet saatu purettua. Lauantaina alkoi oikeastaan jo hiukan tympiä. Hot rottiin täydet ajokamppeet päällä ja sit 160km tuulessa nakupyörällä motaria pitkin takas kotio...
Vieläkö intoa??
7
632
Vastaukset
- asianhaaroista.
kyllähän tossa jo monelle on kesän ajot ! Ostin kerran 4-vuotta vanhan Hondan maaseudulta,jolla oli ajettu 1800km ?
Kun ihmettelin miksi ei ole enempää kilometrejä, kaveri tuumasi,että kun tästä lähtee johokin, on vain kaksi mahdollisuutta,kääntyä "pikitietä" vasempaan tai oikeaan. Keskiviikko aaamulla yövuorosta kotio ajellessa
oli neljä astetta pakkasta ja matkaa melken nelkytä kilometriä,silloin kävi kyllä mielessä että onko tää ihan pakollista.- Kuutiotuuma
kunhan kesä kunnolla alkaa, niin lämpimät aamut töistä ajellessa muuttaa taasen käsityksen pyöräilyn hienoudesta.
Itsekin vuorotyötä tekevänä mieluummin ajelen kuitenkin pyörällä työmatkat, siinä ei tunnu väsymys niin painostavalta kuin autolla ajaessa aika-ajoin.
- Kra
Dieselillä/autolla ja kaikki turhat ajot ajetaan meillä bensalla/prätkällä.
Ei pääse tympimään ollenkaan, eilen ajelin pelkkää turhaa ajoa puolitoista sataa kilsaa paikallisia mutkateitä seuraillen. Aina se vaan jaksaa kiinnostaa ja naatituttaa. Meikäläinen ainakin jaksaa herkutella pyörän kanssa tienpäällä oikein "huolella".- -CB750 -
Ajelin kans 00 ja 01 kesät pelkästään pyörällä. Alko pikkasen kyrsiin käydä kaupassa pyörällä. Nyt ajelen ehkä pari kertaa viikossa ja vain hyvillä keleillä. Yhtä nautintoo... noin 400km tänä vuonna.
- motoriaa
-CB750 - kirjoitti:
Ajelin kans 00 ja 01 kesät pelkästään pyörällä. Alko pikkasen kyrsiin käydä kaupassa pyörällä. Nyt ajelen ehkä pari kertaa viikossa ja vain hyvillä keleillä. Yhtä nautintoo... noin 400km tänä vuonna.
Ajelen silloin kun huvittaa,se on niin yksinkertaista.
Retkiajoa tulee harrastettua kesäviikonloppuisin ja tietysti "pakolliset" viikko tapaamiset,jos ilmat sallii.
Olen lopettanut pakonomaisen kilometrien keräämisen. Enkä näin ollen juurikaan käy töissä pyörällä.
Ei ahdista ajelu.
pitkä talvi on vartuttu tät kevättä ja kesää.
Kun ei ajele hampaat irvessä,niin kyllä se siitä.
Autonkin voi tarpeen mukaan ottaa ,jos ei mopolla viitsi ajella,esim ruokakauppaan.
Ei koskaan tule tilannetta,et mopoilu ois tylsää.
Se on hitsin kivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612