Hei!
Haluan jakaa kokemuksia pettymyksistä hääjärjestelyissä. Esim vinkkejä liikkeistä, plalveluista ja muusta kaikesta. Kertokaa!
Itse petyin nowandforever nettikauppaan jossa myydään kaikenlaista hääkrääsää. Tilasin lautasliinat painatuksella sekä etikettitarroja kutsukortteihin painatuksella. Lautasliinat oli todella hienot. Tarroja oli liian vähän ja eri määrä kuin tilauksessa ja tuotekuvauksessa. Kauppa kyllä lähettää mielellään lisää tarroja, mutta postikulut ovat 11 euroa yhdelle tarra-arkillekin. En suosittele kyseistä kauppaa kenellekään, on aika kohtuutonta minun mielestä. Tein kuitenkin ison tilauksen ja luulisi että liike tulisi hieman vastaan ja pystyisi yhden tarra-arkin lähettämään kirjeenä. Mutta ei.
Niin, ja muistakaa tehdä kaikki sopimukset kirjallisina! Ettei tule ongelmia juuri ennen suurta päivää.
Kai se siitä, häästressin ollessa pinnalla tuntuu ihan pienetkin vastoinkäymiset maailman lopulta kun haluaa että kaikki olis täydellistä.
Voimia kaikille hääjärjestelyiden kanssa!
vältä näitä hääjärjestelyissä
vältä pettymykset
3
828
Vastaukset
- videot heiluu
muuhun panostetaan, mutta jälkeenpäin häävideota katsoessa on helppo huomata mistä on säästetty...
- morsian-08
olen samaa mieltä nowandforever kaupasta. minulle kävi samalla tavalla. meinaankin hieman antaa palautetta, sen kyllä osaan hyvin tehdä:)
- mimmie
Juu, ei hyvä kauppa. Tein itse lisää "tarroja" kun olin tilannut niitä ja sain liian vähän. Kopiokoneeseen vaan ja leikkaa&liimaa niin hyvä tulee. Eikä maksa paljon!=) Tietty ei toimi kuin noissa tarroissa..
Samoin, aion antaa palautetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038