Tämä vaiva ei sinänsä haittaa minua mitenkään mutta muuten kiinnostaa kovasti sillä kummastuttaa kun kenelläkään tuttavapiiristä ei samaa ilmiötä tunnu olevan. Elikkä mun silmät rähmii sellasta ihan normaalia kirkasta rähmää mutta joka venyy ja venyy kun sitä ottaa pois. Rähmää ei erity kuitenkaan normaalia enempää. Sen kun ottaa silmäkulmasta ja lähtee vetämään niin se lähtee yhtenä rihmana ja lopulta suorastaan lävähtää sormelle. Siinä sitä sitten voi venytellä ja leikkiä... :) Onko muilla samaa? Onko joku sairaus, oire jostakin vai enteileekö jotain sairautta?
Venyvää rähmää
Rähmäsilmä
2
733
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla samaa, enkä vastausta saa tähän mistään. Eikä se minuakaan sinänsä haittaa mutta ärsytää joskus. Hieron paljon ja siksi kuivuu nopiaa. Kukaan tutuistakaan ei pysty samaistumaan tähän.
- Anonyymi
Rähmäsilmäisyys ei ole sinänsä paha kun tietää, että taivasluukulla kerubit pyyksivät sinun silmänsä jollakin hyvänhajuisella salvalla.
Eikä vaan tämä vaan näkökyky tulee uudelle tasolle; piällikönvirkoja heitille luvataan heti ukkospilven reunalle nousemisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122169Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702023Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076