ensimmäinen muna on jo pesäs ja nyt ootellaa et tulee lisää. sitte kun undulaatit on kasvannu ni voisin myydä ne hintaan 20€/kpl hyvää ja rakastavaa kotiin. ja jos joku on halukas ostamaa ni haluun kyl välil sitte kuulla että mitä niille unduille kuuluu. ja jos selviää jossaa vaihees että sit undulaattii ei voi pitää ni sit mä ihan mielelläni otan/ostan takasin ettei vaan joudu "kiertoo". :)
Asun Anjalankoskella, ja tuonti on mahollist jos matka ei oo hirveen pitkä :)
Undulaatin poikasia !
-BumBa
0
284
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090