ole tällaista:
http://arvoposti.blogspot.com/2008/04/saisinko-lautasliinan-kiitos.html
spontaania katuteatteria? Tämä jos joku on teatteria aidoimmillaan, ilman tekotaiteellista laskelmointia...
Miksei meillä
1
496
Vastaukset 1
- VäinöVihtoriTärkeä
Ehkä tuo nyt ei ole kovinkaan spontaania katuteatteria vaan harvinaisen laskelmoitua julkisessa tilassa esitettävää teatteria. Enkä minä nyt tiedä onko tämä katuteatteria aidoimmillaan, riippuen tietysti mitä ymmärtää termillä katuteatteri. Sehän nyt voi olla ihan mitä vain. Tuolla nyt esim tuntuisi olevan hyvin vähän yhtymäkohtaa esim. Commedia Del Arteen joka on yksi perinteinen katuteatterin muoto, mutta mutta... Ihan kiva piristys iltapäiväänhän tuo on.
Missä päin suomea asustat? Itse asustelen pääkaupunkiseudulla ja en ole pahemmin siellä nähnyt laskelmoitua tekotaiteellista katuteatteria. Olen nähnyt kyllä jotain katuteatteri esityksiä, mutta ne ovat olleet kaukana tekotaiteellisesta huuhailusta, ennemminkin ne ovat tuntuneet vähän laimeilta. Kyllä meillä on kuitenkin katuteatteria. Valitettavasti suomessa ei vain ole ihan yhtä voimakasta perinnetta katuteatteriin kuin keskieuroopassa. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597