ole tällaista:
http://arvoposti.blogspot.com/2008/04/saisinko-lautasliinan-kiitos.html
spontaania katuteatteria? Tämä jos joku on teatteria aidoimmillaan, ilman tekotaiteellista laskelmointia...
Miksei meillä
1
496
Vastaukset
- VäinöVihtoriTärkeä
Ehkä tuo nyt ei ole kovinkaan spontaania katuteatteria vaan harvinaisen laskelmoitua julkisessa tilassa esitettävää teatteria. Enkä minä nyt tiedä onko tämä katuteatteria aidoimmillaan, riippuen tietysti mitä ymmärtää termillä katuteatteri. Sehän nyt voi olla ihan mitä vain. Tuolla nyt esim tuntuisi olevan hyvin vähän yhtymäkohtaa esim. Commedia Del Arteen joka on yksi perinteinen katuteatterin muoto, mutta mutta... Ihan kiva piristys iltapäiväänhän tuo on.
Missä päin suomea asustat? Itse asustelen pääkaupunkiseudulla ja en ole pahemmin siellä nähnyt laskelmoitua tekotaiteellista katuteatteria. Olen nähnyt kyllä jotain katuteatteri esityksiä, mutta ne ovat olleet kaukana tekotaiteellisesta huuhailusta, ennemminkin ne ovat tuntuneet vähän laimeilta. Kyllä meillä on kuitenkin katuteatteria. Valitettavasti suomessa ei vain ole ihan yhtä voimakasta perinnetta katuteatteriin kuin keskieuroopassa. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437