ole tällaista:
http://arvoposti.blogspot.com/2008/04/saisinko-lautasliinan-kiitos.html
spontaania katuteatteria? Tämä jos joku on teatteria aidoimmillaan, ilman tekotaiteellista laskelmointia...
Miksei meillä
1
496
Vastaukset
- VäinöVihtoriTärkeä
Ehkä tuo nyt ei ole kovinkaan spontaania katuteatteria vaan harvinaisen laskelmoitua julkisessa tilassa esitettävää teatteria. Enkä minä nyt tiedä onko tämä katuteatteria aidoimmillaan, riippuen tietysti mitä ymmärtää termillä katuteatteri. Sehän nyt voi olla ihan mitä vain. Tuolla nyt esim tuntuisi olevan hyvin vähän yhtymäkohtaa esim. Commedia Del Arteen joka on yksi perinteinen katuteatterin muoto, mutta mutta... Ihan kiva piristys iltapäiväänhän tuo on.
Missä päin suomea asustat? Itse asustelen pääkaupunkiseudulla ja en ole pahemmin siellä nähnyt laskelmoitua tekotaiteellista katuteatteria. Olen nähnyt kyllä jotain katuteatteri esityksiä, mutta ne ovat olleet kaukana tekotaiteellisesta huuhailusta, ennemminkin ne ovat tuntuneet vähän laimeilta. Kyllä meillä on kuitenkin katuteatteria. Valitettavasti suomessa ei vain ole ihan yhtä voimakasta perinnetta katuteatteriin kuin keskieuroopassa. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450