ole tällaista:
http://arvoposti.blogspot.com/2008/04/saisinko-lautasliinan-kiitos.html
spontaania katuteatteria? Tämä jos joku on teatteria aidoimmillaan, ilman tekotaiteellista laskelmointia...
Miksei meillä
1
496
Vastaukset
- VäinöVihtoriTärkeä
Ehkä tuo nyt ei ole kovinkaan spontaania katuteatteria vaan harvinaisen laskelmoitua julkisessa tilassa esitettävää teatteria. Enkä minä nyt tiedä onko tämä katuteatteria aidoimmillaan, riippuen tietysti mitä ymmärtää termillä katuteatteri. Sehän nyt voi olla ihan mitä vain. Tuolla nyt esim tuntuisi olevan hyvin vähän yhtymäkohtaa esim. Commedia Del Arteen joka on yksi perinteinen katuteatterin muoto, mutta mutta... Ihan kiva piristys iltapäiväänhän tuo on.
Missä päin suomea asustat? Itse asustelen pääkaupunkiseudulla ja en ole pahemmin siellä nähnyt laskelmoitua tekotaiteellista katuteatteria. Olen nähnyt kyllä jotain katuteatteri esityksiä, mutta ne ovat olleet kaukana tekotaiteellisesta huuhailusta, ennemminkin ne ovat tuntuneet vähän laimeilta. Kyllä meillä on kuitenkin katuteatteria. Valitettavasti suomessa ei vain ole ihan yhtä voimakasta perinnetta katuteatteriin kuin keskieuroopassa. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446