Oon nyt kasilla oleva poika. seurustelen yhen tytön kanssa, joka ei oo kenenkään mielestä kaunis. ei se hirvee helmi oo, mut ei ruma! ne kaverit ei tiiä et seurustelen sen kans. melko moni tietää musta ja Mintusta. mut ne ei. Mintun kans ollaan tosi hyvis väleis. ja niin pitääki, ku seurustellaan. jos joku käsmää mun ongelman, auttaisko? kyl mä luulen et ne aluks rupee vittuileen, mut ei ne pitempään jaksa. tiiän et pitää olla oma mieli pide asiaan, mut.. kaikkien mielestä se tosissaan ON vasten mielinen. paitsi mun..
Miks?
5
396
Vastaukset
- jäbä18
Älä sä niistä muista välitä, jos kerta itte oot tyytyväinen.
Kaikki ei vaan ole niin pinnallisia...ja sehän on helvetin hyvä. - personal person
Toki voit kertoa kavereillesi, mitäs sitte vaikka ne alkaiskin vittuilemaan sulle, en usko että ne kauaa jaksais :) Onpahan eräs minun ihastus ollu muiden mielestä ihan karmea ja vastenmielinen ja ruma ja muuta negatiivista, mut eipähän ainaka kaverit käy iskemää mun ihastuksia :D
- päivi
sun ihastushan se on eikä sun kavereiden! ja niin se pitääkin olla! ja tuskin ne kovin kauan mitään jaksaa tai jos jaksavat niin,, öö aika typeriä kavereita sulla sitten...
- jeps
valutellaan vähän kavereiden nenistä verta ja sanotaan että mun "tyttöystävää ei loukata mun kuullen"
näin loppuu vittuilu heti
- bubble
Sitä mä vaan että eikös sun mielipide ole se tärkein?? Sun tyttökaverihan se on... Ja kyllähän sinä iso mies (!) vähän vittuilua kestät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958