Help! osaako joku auttaa minua? Mulle soitettiin täsä yks päivä tuntemattomalla eli en nähny edes numeroa? Voiko sen jostain selvittää kuka mulle on soittanu? Tää samainen henkilö on soittanu mulle jo useaan otteetseen ja puhunu kaikkee häiritsevää. Eli suomeks pilapuhelu. Haluisin selvittää kuka tää henkilö on, koska asia vaivaa minua! Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa mua täs pulmas!!
Kun tuntematon soittaa..
5
1292
Vastaukset
- zwerythkathion
puheluerittely...en kyllä tiedä näkyykö siinä salatut numerot...seuraavaks sitten poliisille.
- seiska1
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
- selville
seiska1 kirjoitti:
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
"Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut."
Salaisen numeron saa aina selville, operaattorilla on laitteet. Enempää en tiedä näistä asioista. Tuon olen vain kuulut puhuttavan. Yleensä eivät anna käyttää, kuin painavissa asioissa. Se jopa pystytään selvittämään, missä päin kyseinen numero liikkuu. Perustuu tukiasematietoon. Elisallahan vaiko Soneralla oli aikoinaan ihan tavalliselle kuluttajalle suunattu palvelu, joka näytti missä puhelin liikkui.
Alkuperäiselle kysyjälle, sinuna ottaisin poliisiin yhteyden ja tekisin ilmoituksen häiriköinnistä. Tai vaihtasin liittymää ja pyytäisin salaisen numeron.
- Wefuli
ittelle on soittanut tänää 22.6.2017 yks tyyppi lontoosta vaikka en tunne sitä
- art1972
Niin minullekin eilen numerosta 44 20770 21777. Ei kannata vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014