Help! osaako joku auttaa minua? Mulle soitettiin täsä yks päivä tuntemattomalla eli en nähny edes numeroa? Voiko sen jostain selvittää kuka mulle on soittanu? Tää samainen henkilö on soittanu mulle jo useaan otteetseen ja puhunu kaikkee häiritsevää. Eli suomeks pilapuhelu. Haluisin selvittää kuka tää henkilö on, koska asia vaivaa minua! Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa mua täs pulmas!!
Kun tuntematon soittaa..
7
1530
Vastaukset
- zwerythkathion
puheluerittely...en kyllä tiedä näkyykö siinä salatut numerot...seuraavaks sitten poliisille.
- seiska1
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
- selville
seiska1 kirjoitti:
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
"Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut."
Salaisen numeron saa aina selville, operaattorilla on laitteet. Enempää en tiedä näistä asioista. Tuon olen vain kuulut puhuttavan. Yleensä eivät anna käyttää, kuin painavissa asioissa. Se jopa pystytään selvittämään, missä päin kyseinen numero liikkuu. Perustuu tukiasematietoon. Elisallahan vaiko Soneralla oli aikoinaan ihan tavalliselle kuluttajalle suunattu palvelu, joka näytti missä puhelin liikkui.
Alkuperäiselle kysyjälle, sinuna ottaisin poliisiin yhteyden ja tekisin ilmoituksen häiriköinnistä. Tai vaihtasin liittymää ja pyytäisin salaisen numeron.
- Wefuli
ittelle on soittanut tänää 22.6.2017 yks tyyppi lontoosta vaikka en tunne sitä
- art1972
Niin minullekin eilen numerosta 44 20770 21777. Ei kannata vastata
- Anonyymi
Joku syöttää tuntematon puhelin numero syöttävät asiatonta tekstiä
- Anonyymi
Ruutu näyttö ei thdis tuntematon numerot lisätty w ja ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691