Help! osaako joku auttaa minua? Mulle soitettiin täsä yks päivä tuntemattomalla eli en nähny edes numeroa? Voiko sen jostain selvittää kuka mulle on soittanu? Tää samainen henkilö on soittanu mulle jo useaan otteetseen ja puhunu kaikkee häiritsevää. Eli suomeks pilapuhelu. Haluisin selvittää kuka tää henkilö on, koska asia vaivaa minua! Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa mua täs pulmas!!
Kun tuntematon soittaa..
5
1325
Vastaukset
- zwerythkathion
puheluerittely...en kyllä tiedä näkyykö siinä salatut numerot...seuraavaks sitten poliisille.
- seiska1
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
- selville
seiska1 kirjoitti:
Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut.
"Puheluerittelyssä ei näy salainen numero eikä sitä saa myöskään mistään selville kuka on soittanut."
Salaisen numeron saa aina selville, operaattorilla on laitteet. Enempää en tiedä näistä asioista. Tuon olen vain kuulut puhuttavan. Yleensä eivät anna käyttää, kuin painavissa asioissa. Se jopa pystytään selvittämään, missä päin kyseinen numero liikkuu. Perustuu tukiasematietoon. Elisallahan vaiko Soneralla oli aikoinaan ihan tavalliselle kuluttajalle suunattu palvelu, joka näytti missä puhelin liikkui.
Alkuperäiselle kysyjälle, sinuna ottaisin poliisiin yhteyden ja tekisin ilmoituksen häiriköinnistä. Tai vaihtasin liittymää ja pyytäisin salaisen numeron.
- Wefuli
ittelle on soittanut tänää 22.6.2017 yks tyyppi lontoosta vaikka en tunne sitä
- art1972
Niin minullekin eilen numerosta 44 20770 21777. Ei kannata vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108