Pojat

Sijainen

Vedän lukion pojille telinevoimistelutunnin. Miesopettaja on estynyt tulemasta ja lupasin auttaa. Poikia taitaa kiinnostaa enemmän mun vartaloni kuin rekit ja tangot.

Tunnin jälkeen pojat lähtevät suihkuun ja mä järjestemään papereitani läheiseen huoneeseen. Vaihdan vaatteet ja putsaan kainalot ja jalat vedellä.
Odottelen, että sali tyhjentyisi pojista. Koputan oveen ja kuuntelen tuleeko vastausta.
Ei ketään.

Joku on jättänyt suihkun päälle, samalla huomaan nurkkapaikalla läjän vaatteita. Huutelen, mutta vastausta ei vaan tule. Kurkkaan suihkuun, jossa yksi pojista onkin viä pesulla. Pojalla on selkä muhun päin.

"Etkö kuullut huutojani?", kysäisen pojalta.
"E-en kuullut..."
"Pue päällesi niin päästään pois."

Menin ovelle odottamaan poikaa. Poika ilmeisesti luuli minun lähteneen huoneesta, koska suihkusta alkoi kuulua raskasta huohotusta.
"Ota ope tästä kullia suuhun, ota. Mä runkkaan satsin sun kiinteille rinnoilles", poika kuului huohottavan ja puhuvan suihkussa !

Kävelin suihkun puolelle ja kysyin mitä hemmettiä sä jätkä hommaat. Kaveri oli suihkus kalu kädessä ja runkkas. Poika säikähti ja mumisi jotain häpeissään.

Ovi kolahti ja sisään huoneeseen tuli kaksi poikaa lisää.
"Mitäs ope täällä ahdistelee nuoria poikia, pitääkö tästä mennä ylemmäs kertomaan tarinoita?"
Toinen pojista asetti kätensä mun pakaralle, jolloin mä siirryin seinää vasten.

Suihkussa oleva kaveri laittoi mun yläpulolella olevan suihkun päälle ja kastuin läpimäräksi.
"Mitä vittua", kivahdin ja huomasin tissini näkyvän märän paitani läpi.
Nännit sojottivat kylmästä vedestä ja paita liimautui rintoihini kiinni.

Pojat alkoivat riisua vaatteitaan ja paljastivat seisovat kalunsa mun edessäni.
"Tahtoisko ope korjata tilanteen ja imeä vähän kullia?"
"Pojat,... älkää viittikö. En mä ..."

Pojista kaksi piti mua käsistä ja pistivät mut polvilleen maahan.
Kolmas alkoi syöttää mulle varttaan, joka oli melko mukavan kokoinen. Ajattelin pääseväni helpommalla jos teen yhteistyötä.

Yksi pojista lähti lukitsemaan ulko- ovea ja toiset veivät mua patjoille.
"No niin, näytäppäs meille sun spagaatis."
Olin spagaatiasennossa kun yksi pojista tuli taakseni.
"Mahtava perse."
"Mene tohon pukille alasti mahalles."

Tein työtä käskettyä ja pojat olivat edessäni ja takanani.
"Aaahhhhh, tuntuu hyvälle, jatka, pliiis!", vaikeroin pojan työntyessä muhun takaapäin.
"Mahtava kalu, paina mua kovaa!"

Edessäni oleva kaveri kiihottuu huudoistani niin , että työntää kaluaan mun suuhuni.
Imen vartta kaikilla voimillani ja kaveri laukeaa mun huulilleni.
Takanani poika hakkaa kulliaan mun pilluuni kuin viimeistä päivää.
"Voi kiesus, kuinka tiukka pillu, mahtava pilluuuuh!"
Poika purkautuu pepulleni ja huohottaa raskaasti.

Poikien lähtiessä heitä vastaan kävelee se kolmas poika, joka oli suihkussa alunperin.
"Eikös meillä jäänyt jotain kesken?"

4

6609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Tosi hyvä juoni ja muutenki kiihottava tarina! Hieman enemmän ehkä vielä yksityiskohtia, mutta aika hyvä nytte jo:)!

    • köö

      huomasi kyllä, että mies oli kirjoittajana.

      • Sijainen

        Ensimmäinen kerta lajiaan tuo huomautus. Johtuu varmaan siitä, ettet ole mua nähnyt ;)


    • jensku ;)

      tosi mahtava.. ;)..kiihottava tarina.. ;))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe